Fipo, fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo.quote:
DaN hOeF jUh Er NoG niiE iN tE pOsTuHhh.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Fipo, fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo.![]()
Ik heb um centraal gezet.![]()
dat begreep ik, maar tochquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Fipo, fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo.![]()
Ik heb um centraal gezet.![]()
ok. lets just BAN thát language, ok?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
DaN hOeF jUh Er NoG niiE iN tE pOsTuHhh.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:06 schreef rompompom het volgende:
El TT este muy bien!
Dan wordt er weer geklaagd dat er niemand iets zegt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
DaN hOeF jUh Er NoG niiE iN tE pOsTuHhh.
Yeah, I wasn't there. Nooooot my problem.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok. lets just BAN thát language, ok?
and by the way, some topics back we where complaining about the fact someone made the topic central without leaving a message
Je laat je toch niet wéér wegpesten? Je bent veel te makkelijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan wordt er weer geklaagd dat er niemand iets zegt.![]()
Ik kap ermee, ik ga wel bij het EO forum solliciteren.![]()
Ik kan altijd nog onder een andere nick doorgaan bedoel je?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wéér wegpesten? Je bent veel te makkelijk.
Beetje ruggegraat is hier wel op zijn plaats!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wéér wegpesten? Je bent veel te makkelijk.
Net zoals Renmaestro.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog onder een andere nick doorgaan bedoel je?![]()
Omg, hendig sjeike coupe!quote:
puick plan!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan wordt er weer geklaagd dat er niemand iets zegt.![]()
Ik kap ermee, ik ga wel bij het EO forum solliciteren.![]()
De wie?quote:
Hey VMquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Beetje ruggegraat is hier wel op zijn plaats!
Hey miss!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey VM![]()
Kom es op dat andere medium![]()
Croupouque's kloon waarmee hij een avondje heeft gemod. Maar ze waren vergeten de rechten weg te halen, dus toen croupouque mod-af was, had S_R nog rechtenquote:
Dat dat me toch volledig ontgaan heeft kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Croupouque's kloon waarmee hij een avondje heeft gemod. Maar ze waren vergeten de rechten weg te halen, dus toen croupouque mod-af was, had S_R nog rechten
ejaculeren over een postduifquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey VM![]()
Ik kom vanavond wel even, moet zo eten..quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey VM![]()
je bent niet de enige!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat dat me toch volledig ontgaan heeft kunnen zijn.
Is goed. Eet smakelijk!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik kom vanavond wel even, moet zo eten..![]()
Dat weet ík zelfs!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat dat me toch volledig ontgaan heeft kunnen zijn.
Ik heb t gelezen ja, tof voor je.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*leeft nog een beetje in een overwinningswaan
Maar jouw inzet zal niet ongemerkt voorbij zijn gegaan.quote:
En dan.. vakantie?quote:
De één sluit het ander niet uit.quote:
laat hij het maar niet zien!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan stofje nog even wegwerken!
Kwestie van negeren.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:49 schreef JDude het volgende:
Een neger in het topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |