Fipo, fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo.quote:
DaN hOeF jUh Er NoG niiE iN tE pOsTuHhh.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Fipo, fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo.![]()
Ik heb um centraal gezet.![]()
dat begreep ik, maar tochquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Fipo, fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo.![]()
Ik heb um centraal gezet.![]()
ok. lets just BAN thát language, ok?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
DaN hOeF jUh Er NoG niiE iN tE pOsTuHhh.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:06 schreef rompompom het volgende:
El TT este muy bien!
Dan wordt er weer geklaagd dat er niemand iets zegt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
DaN hOeF jUh Er NoG niiE iN tE pOsTuHhh.
Yeah, I wasn't there. Nooooot my problem.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok. lets just BAN thát language, ok?
and by the way, some topics back we where complaining about the fact someone made the topic central without leaving a message
Je laat je toch niet wéér wegpesten? Je bent veel te makkelijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan wordt er weer geklaagd dat er niemand iets zegt.![]()
Ik kap ermee, ik ga wel bij het EO forum solliciteren.![]()
Ik kan altijd nog onder een andere nick doorgaan bedoel je?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wéér wegpesten? Je bent veel te makkelijk.
Beetje ruggegraat is hier wel op zijn plaats!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wéér wegpesten? Je bent veel te makkelijk.
Net zoals Renmaestro.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog onder een andere nick doorgaan bedoel je?![]()
Omg, hendig sjeike coupe!quote:
puick plan!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan wordt er weer geklaagd dat er niemand iets zegt.![]()
Ik kap ermee, ik ga wel bij het EO forum solliciteren.![]()
De wie?quote:
Hey VMquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Beetje ruggegraat is hier wel op zijn plaats!
Hey miss!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey VM![]()
Kom es op dat andere medium![]()
Croupouque's kloon waarmee hij een avondje heeft gemod. Maar ze waren vergeten de rechten weg te halen, dus toen croupouque mod-af was, had S_R nog rechtenquote:
Dat dat me toch volledig ontgaan heeft kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Croupouque's kloon waarmee hij een avondje heeft gemod. Maar ze waren vergeten de rechten weg te halen, dus toen croupouque mod-af was, had S_R nog rechten
ejaculeren over een postduifquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey VM![]()
Ik kom vanavond wel even, moet zo eten..quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey VM![]()
je bent niet de enige!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat dat me toch volledig ontgaan heeft kunnen zijn.
Is goed. Eet smakelijk!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik kom vanavond wel even, moet zo eten..![]()
Dat weet ík zelfs!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat dat me toch volledig ontgaan heeft kunnen zijn.
Ik heb t gelezen ja, tof voor je.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*leeft nog een beetje in een overwinningswaan
Maar jouw inzet zal niet ongemerkt voorbij zijn gegaan.quote:
En dan.. vakantie?quote:
De één sluit het ander niet uit.quote:
laat hij het maar niet zien!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan stofje nog even wegwerken!
Kwestie van negeren.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:49 schreef JDude het volgende:
Een neger in het topic!
Daar zijn ze hier niet meer zo goed in.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:49 schreef JDude het volgende:
Een neger in het topic!
alleen als we er zin in hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar zijn ze hier niet meer zo goed in.
Die streep heeft wél geholpen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar zijn ze hier niet meer zo goed in.
Ik overwoog nog hem in te koppen.quote:
We'll see...quote:
We shall indeed! Maar ik hoop stiekem dat het niet nodig is, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
ik wil dr wel ff roepen anders!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
We shall indeed! Maar ik hoop stiekem dat het niet nodig is, als je begrijpt wat ik bedoel.
[/Ollie B. Bommel]
Ze zal het toch wel een kéér afleren?quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:10 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi.
Maar je kan wel likken als lassie???quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:24 schreef pc-fr34k het volgende:
bobster-pc-fr34k.nl says:
Hehe, is een hele lieve hond
Loes.. DJDJDJDJDJ.. liset!! says:
jij ook .. alleen ben je geen hond
Een hond hebben werkt goed.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:24 schreef pc-fr34k het volgende:
alleen ben je geen hond
Ik heb helaas geen... Maar onze partij is wel de grootste geworden, voor het eerst in de geschiedenisquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:25 schreef pc-fr34k het volgende:
VM, hoeveel zetels heb je?
een la waar je je sokies in kunt stoppen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:32 schreef Misstique het volgende:
Ik wil ook sokiela.
Dat is ook handig, maar nee.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
een la waar je je sokies in kunt stoppen?
Wouldn't you like to know!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar je kan wel likken als lassie???
Komt vast door jou.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen... Maar onze partij is wel de grootste geworden, voor het eerst in de geschiedenis![]()
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
een la waar je je sokies in kunt stoppen?
Laat mij nou!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
praat dan ook niet naar je geestelijke leeftijd
Nu krijg je je pc-fr34k-laten-lachen-medailequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb ik men goede daad voor vandaag ook weer gedaan
Krijgt ie tenminste toch wat!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu krijg je je pc-fr34k-laten-lachen-medaile
Van sokiela?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Juist.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
geestelijk jong blijven is juist goed
jeej...quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
quote:
Ja, dat heb ik ook nog.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:52 schreef jackson het volgende:
En toch weer bovenaan kijken of bef ertussen staat
quote:
Oooh.... vast welquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook nog.. Maar ja, 't went wel.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook nog.. Maar ja, 't went wel.
Integendeel KS, integendeel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
jammer dat rond je 30e je lichaam niet echt meer meewerkt he
CD van Prince gekocht?quote:
quote:
quote:
Je bent zo jong als je je voelt.quote:
Of zo oud.quote:
Óf wel.quote:
Ik 10.quote:
je word steeds jonger dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:12 schreef mcDavid het volgende:
vanochtend voelde ik me 19, nu voel ik me 15. afgelopen zondag voelde ik me 25
Waar is je pedopas?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
dan ben je de enige 10 jarige waar ik wel eens mee tussen de lakens zou willen kruipen
ik 46quote:
Hey schatjepetatje honnepon.quote:
Volgende keer maar eens laten zien dan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
in men portomonee
heb ik altijd bij me
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgende keer maar eens laten zien dan.
"Oh nee toch".quote:
komt goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgende keer maar eens laten zien dan.
neu je loopt gewoon zwaar achterquote:
Hey lieffiewieffie schattepetatje hartediefje..quote:
quote:
waarom zou ik daar van balen danquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
danku
je baalt er zeker wel van, dat Ch zich versprak!
WKSZ.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarom zou ik daar van balen dan
Ja, graag. Met extra saus.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:46 schreef Janetje het volgende:
Go mbeadh cosa gloine fút agus go mbrise an ghloine
Moge je benen van glas zijn en mag dat glas breken... met extra saus?quote:
lolquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moge je benen van glas zijn en mag dat glas breken... met extra saus?
Coming up.
Shit. Heb ik er nét gemist.quote:
Maar ik ga weer weg nu, bankhangen en stomme film kijken.quote:
gezellig. mag ik meedoen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar ik ga weer weg nu, bankhangen en stomme film kijken.
ruimen ze het ook zelf opquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:44 schreef DeLeider het volgende:
Ze germanz zey are coming..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |