quote:Op zondag 12 maart 2006 21:09 schreef devlinmr het volgende:
zo, de muziek van de DVD geript en morgen in de file rustig alle 3 de Trilogy albums luisteren.
![]()
![]()
Ik vraag me af waarom de band geen toestemming heeft gegeven en wat ze dan allemaal gefilmd hebbenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]
Ik zat even te spitten op internet, en toen kwam ik dit tegen:
Het is een 70 minuut durende documentaire over The Cure, alleen het is niet met toestemming van de band gemaakt, dus er zit geen originele muziek in.
Had deze nog nooit gezien, maar achteraf gedacht , wat is eigenlijk een docu zonder muziek.![]()
Dan is er maar één optie mogelijk...quote:Op maandag 13 maart 2006 19:38 schreef Curiosity het volgende:
Maar toch ben ik wel nieuwsgierig, zou hem wel eens willen zien, maar ik zal hem niet kopen![]()
Ahum, deze review over de dvd zegt wel veel:quote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]
Ik zat even te spitten op internet, en toen kwam ik dit tegen:
Het is een 70 minuut durende documentaire over The Cure, alleen het is niet met toestemming van de band gemaakt, dus er zit geen originele muziek in.
Had deze nog nooit gezien, maar achteraf gedacht , wat is eigenlijk een docu zonder muziek.![]()
Ik heb wel een uitgebreid boek over the cure (t/m hun wish-periode) thuis, waarin wat smeuige details staan omtrent alle breuken in de band en de opname-processen. Ik zal ns zoeken of ik ook iets in beeldmateriaal tegenkom (eind van de werkdag..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:43 schreef Curiosity het volgende:
Nee, gelijk heb je. Mis je niets aan.
Is er eigenlijk wel iets van een band aproved documentary?, lijkt me wel leuk om zo iets te zien.
Deze ziet er wel iets leuker uit:quote:Op maandag 13 maart 2006 19:38 schreef Curiosity het volgende:
Maar toch ben ik wel nieuwsgierig, zou hem wel eens willen zien, maar ik zal hem niet kopen![]()
Bol.com zijn uitzuigersquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:35 schreef Curiosity het volgende:
Ziet er interresant uit.In 2005 uitgebracht dus nog niet eens zo oud.
Adviesprijs: ¤ 39,99
bol.com prijs: ¤ 34,99
U bespaart: 13 %
ah.. interessant!quote:Ze hebben ook :
the Cure - Out Of The Woods![]()
Inderdaad! Ergens in 82 en 83.. hij heeft ook een aparte band gehad met de gitarist van siouxsie: The Glovequote:Op woensdag 15 maart 2006 15:43 schreef MLF het volgende:
Cure is cool, niet alles, maar meeste wel
Robert heet nog even bij Siouxsie and the Banshees gespeeld
Ik heb het daar met een user eens over gehad in het vorige cure-topic, die circustent hebben ze toen gebruikt voor de Faith-tour. Die heeft ook in Amsterdam-west gestaan blijkbaar (daar was die user nog bij geweest!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:51 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik net even zitten kijken op video, was erg leuk om weer te zien.''
Een hele jonge en onzekere Robert Smith. En ook nog met gewoon kort haar en geen make-up, zo in de loop van de tape zie je eigenlijk zijn image te voorschijn komen, erg leuk.
Wat ik niet meer wist is dat er ook beelden te zien zijn, van live optredens en tourbeelden, niet van bijster goede kwaliteit, maar wel leuk om te zien, zo zie je bijv: dat ze optreden in een circustent.
Ik ga nu iets heel raars doen Curiosityquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:42 schreef Curiosity het volgende:
http://www.imaginaryboys.com/en/
Ook een aardige site.
Ik heb zitten neuzen tussen alle concerten, ik ben in 87 voor het eerst naar een concert geweest, ze zijn zo vaak geweest, ik wist het even niet meer, maar ik zag het aan de playlist, vandaar.
Ik heb nog steeds mijn concert kaartje ergens liggen, maar ja, waar?![]()
Geeft niks meid!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:57 schreef Curiosity het volgende:
Ik wist dat ik ergens na 83 geweest was, maar toen ik ging zoeken zag ik dat ze bijna elk jaar wel in Ahoy hebben gespeeld, dus dan schiet het ook niet echt op. Maar het was the kiss me , kiss me , kiss me tour en dat zie je ook aan de playlist. Toch wel handig zo'n site, ach mijn geheugen laat me nog wel eens in de steek.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |