abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35977378
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:09 schreef devlinmr het volgende:
zo, de muziek van de DVD geript en morgen in de file rustig alle 3 de Trilogy albums luisteren.

Tegen de toegiften aan ben je vast ongeveer uit de file op je werk
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_35996805
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]

Ik zat even te spitten op internet, en toen kwam ik dit tegen:
Het is een 70 minuut durende documentaire over The Cure, alleen het is niet met toestemming van de band gemaakt, dus er zit geen originele muziek in.
Had deze nog nooit gezien, maar achteraf gedacht , wat is eigenlijk een docu zonder muziek.
Ik vraag me af waarom de band geen toestemming heeft gegeven en wat ze dan allemaal gefilmd hebben Zonder muziek of interviews met de bandleden wordt het wel een erg karige "documentaire" lijkt mij
  maandag 13 maart 2006 @ 19:38:28 #28
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_36000297
Maar toch ben ik wel nieuwsgierig, zou hem wel eens willen zien, maar ik zal hem niet kopen
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_36002375
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:38 schreef Curiosity het volgende:
Maar toch ben ik wel nieuwsgierig, zou hem wel eens willen zien, maar ik zal hem niet kopen
Dan is er maar één optie mogelijk...

* kamagurka gaat ns een programmaatje opstarten
pi_36008592
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]

Ik zat even te spitten op internet, en toen kwam ik dit tegen:
Het is een 70 minuut durende documentaire over The Cure, alleen het is niet met toestemming van de band gemaakt, dus er zit geen originele muziek in.
Had deze nog nooit gezien, maar achteraf gedacht , wat is eigenlijk een docu zonder muziek.
Ahum, deze review over de dvd zegt wel veel:

"This DVD consists of a number of interviews with journalists and musicians who have had an interest in/ involvement with the Cure over the years. They are mildly interesting but don't really add anything new to any fan's knowledge of the band. There are about three 'soundbites' from Robert Smith and no real interviews with the band. The DVD also includes NO original music by the Cure.

So, a documentary that has no music by or interviews with the band - make your own mind up - is it really worth it?

Also, whilst the journalists and musicians interviewed know their stuff, the production company certainly hasn't done their research - the voice over tells us that Robert decided that "Bloodflowers" made up the third of a Trilogy which also includes Disintegration and Faith . At least Paul Morley rectifies the situation in the interview that follows. Amateur stuff. "

Hier ga ik niet naar op zoek
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:43:33 #31
139677 Curiosity
pi_36017513
Nee, gelijk heb je. Mis je niets aan.
Is er eigenlijk wel iets van een band aproved documentary?, lijkt me wel leuk om zo iets te zien.
pi_36018220
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:43 schreef Curiosity het volgende:
Nee, gelijk heb je. Mis je niets aan.
Is er eigenlijk wel iets van een band aproved documentary?, lijkt me wel leuk om zo iets te zien.
Ik heb wel een uitgebreid boek over the cure (t/m hun wish-periode) thuis, waarin wat smeuige details staan omtrent alle breuken in de band en de opname-processen. Ik zal ns zoeken of ik ook iets in beeldmateriaal tegenkom (eind van de werkdag.. )
pi_36056092

Leuke foto van Smith en Brian Molko van Placebo, t schijnt dat Brian af en toe hulp krijgt van zijn grote voorbeeld op het podium tijdens hun meds-toernee
pi_36056419
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:38 schreef Curiosity het volgende:
Deze ziet er wel iets leuker uit:

http://www.jr.com/JRProductPage.process?Product=4059589&JRSource=nsa&nsa=1

[ Moody singer Robert Smith, icon of gothic art rock and a godlike figure to millions of fans, has led the Cure into their third decade of music making. This critical review provides an incisive commentary on their successes, as well as their few failures, over the period 1979-1989, during which time they produced some of their definitive work. A group of leading rock critics examines and contextualizes every album from this time, while rare archive footage shows the band in concert. They perform such songs as "The Top," "Banannafishbones," and "Piggy in the Mirror."]
  woensdag 15 maart 2006 @ 15:35:55 #35
139677 Curiosity
pi_36058206
Ziet er interresant uit. In 2005 uitgebracht dus nog niet eens zo oud.

Adviesprijs: ¤ 39,99
bol.com prijs: ¤ 34,99
U bespaart: 13 %

Ze hebben ook :
the Cure - Out Of The Woods

[ Bericht 22% gewijzigd door Curiosity op 15-03-2006 15:44:47 ]
  woensdag 15 maart 2006 @ 15:43:36 #36
140904 MLF
Unazukin
pi_36058464
Cure is cool, niet alles, maar meeste wel
Robert heet nog even bij Siouxsie and the Banshees gespeeld
pi_36060156
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:35 schreef Curiosity het volgende:
Ziet er interresant uit. In 2005 uitgebracht dus nog niet eens zo oud.

Adviesprijs: ¤ 39,99
bol.com prijs: ¤ 34,99
U bespaart: 13 %
Bol.com zijn uitzuigers

Mag ik je play.com aanraden: http://play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=R2M&title=693783
Kostie 17 pond en je krijgt er een boek bij.. 17 pond is zo'n kleine 25 euroos en play.com rekent géén shipping costs! Scheelt toch zo'n slordige 10 euro
quote:
Ze hebben ook :
the Cure - Out Of The Woods
ah.. interessant!
pi_36060287
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:43 schreef MLF het volgende:
Cure is cool, niet alles, maar meeste wel
Robert heet nog even bij Siouxsie and the Banshees gespeeld
Inderdaad! Ergens in 82 en 83.. hij heeft ook een aparte band gehad met de gitarist van siouxsie: The Glove
Dat heeft deze erg fijne plaat opgeleverd:

blue sunshine
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:51:06 #39
139677 Curiosity
pi_36071964

Deze heb ik net even zitten kijken op video, was erg leuk om weer te zien.''
Een hele jonge en onzekere Robert Smith. En ook nog met gewoon kort haar en geen make-up, zo in de loop van de tape zie je eigenlijk zijn image te voorschijn komen, erg leuk.

Wat ik niet meer wist is dat er ook beelden te zien zijn, van live optredens en tourbeelden, niet van bijster goede kwaliteit, maar wel leuk om te zien, zo zie je bijv: dat ze optreden in een circustent.
pi_36085776
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:51 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]

Deze heb ik net even zitten kijken op video, was erg leuk om weer te zien.''
Een hele jonge en onzekere Robert Smith. En ook nog met gewoon kort haar en geen make-up, zo in de loop van de tape zie je eigenlijk zijn image te voorschijn komen, erg leuk.

Wat ik niet meer wist is dat er ook beelden te zien zijn, van live optredens en tourbeelden, niet van bijster goede kwaliteit, maar wel leuk om te zien, zo zie je bijv: dat ze optreden in een circustent.
Ik heb het daar met een user eens over gehad in het vorige cure-topic, die circustent hebben ze toen gebruikt voor de Faith-tour. Die heeft ook in Amsterdam-west gestaan blijkbaar (daar was die user nog bij geweest!! )
Ach, vervlogen tijden... ik zou d'r bijna van volschieten,..... maár ik zet éérst nog even een keertje Disintegration op van de trilogy dvd!
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:46:07 #41
139677 Curiosity
pi_36086521
Heb het even opgezocht:

FAITH PICTURE TOUR 1981

JUNE 27 - ROTTERDAM, HOLL - HET PARK FESTIVAL
HOLY HOUR, IN YOUR HOUSE, DROWNING MAN, 10:15, ACCURACY, FUNERAL PARTY, M, FIRE IN CAIRO, PLAY FOR TODAY, GRINDING HALT, FOREST, FAITH, JUMPING SOMEONE ELSE, ANOTHER JOURNEY, KILLING AN ARAB, BOYS DONT CRY, IM COLD, FOREVER

JUNE 29 - LEEWARDEN, HOLL - BODENTERAIN
HOLY HOUR, IN YOUR HOUSE, DROWNING MAN, ALL CATS, THREE IMAGINARY BOYS, AT NIGHT, FIRE IN CAIRO, PLAY FOR TODAY, GRINDING HALT, A FOREST, FAITH, JUMPING SOMEONE ELSE, ANOTHER JOURNEY, KILLING AN ARAR, BOYS DONT CRY, IM COLD, FOREVER

Amsterdam staat hier niet bij, maar het zijn een aantal voorbeelden van sets.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ik in "81 nog niet van het bestaan van The cure wist, was pas 10 jaar oud, .
Maar het zal vast een beleving geweest zijn zo'n optreden in een circustent.
pi_36086896
Dit was het adres in Amsterdam:
6/1/1981: Cure-Dressuur: The Cure Circustent Jan Van Galenstraat Amsterdam (6-21-81 Amsterdam, Holland Show Review) Netherlands
Van deze pagina in het oude topic: The Cure

In 81 was ik ook 10 of 11..
Mijn broer had erbij kunnen zijn, maar ik geloof dat die toen nog in zijn ska-tijd zat

Later (in de jaren 80) is ie geloof ik wel heel vaak nog naar the cure geweest
  donderdag 16 maart 2006 @ 23:42:15 #43
139677 Curiosity
pi_36103104
http://www.imaginaryboys.com/en/

Ook een aardige site.
Ik heb zitten neuzen tussen alle concerten, ik ben in 87 voor het eerst naar een concert geweest, ze zijn zo vaak geweest, ik wist het even niet meer , maar ik zag het aan de playlist, vandaar.
Ik heb nog steeds mijn concert kaartje ergens liggen, maar ja, waar?
pi_36103300
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:42 schreef Curiosity het volgende:
http://www.imaginaryboys.com/en/

Ook een aardige site.
Ik heb zitten neuzen tussen alle concerten, ik ben in 87 voor het eerst naar een concert geweest, ze zijn zo vaak geweest, ik wist het even niet meer , maar ik zag het aan de playlist, vandaar.
Ik heb nog steeds mijn concert kaartje ergens liggen, maar ja, waar?
Ik ga nu iets heel raars doen Curiosity

Bevestiging reservatie
» Lokerse Feesten: The Cure/Mercury Rev/Openingsact, woe 10/08/'05 20:00 , Terrein Grote Kaai - Lokeren

Beste Kamagurka,

Tele Ticket Service dankt u voor uw reservering. U vindt hieronder meer informatie over uw bestelling.
Klik hier om de bevestiging in PDF formaat te downloaden. U hebt Adobe Acrobat Reader nodig om deze PDF te kunnen openen.

Reserveringsnummer: 1166873
Klant nummer/LoginID: Ti1521072

Ticket informatie

Evenement Lokerse Feesten: The Cure/Mercury Rev/Openingsact
Datum 10-08-2005
Aanvang 20:00
Locatie Terrein Grote Kaai - Lokeren
Grote Kaai -
9160 Lokeren
België
Betalingswijze Acceptgiro, Nederland (per post)
De overschrijving/acceptgiro wordt u per post toegestuurd
Afleveringswijze Aangetekend - Nederland
Aantal tickets 2
Plaats
Normale prijs Blok: General Admission Rij: Plaats:
Normale prijs Blok: General Admission Rij: Plaats:

Kostenberekening

TICKETPRIJS 40 euro
BIJKOMENDE KOSTEN 9.4 euro
Servicekosten 2x2=4EUR
Aangetekende zending 1x4=4EUR
Portkosten 1x0.7=0.7EUR
Verzendingskost overschrijving/Acceptgiro 1x0.7=0.7EUR
TOTAAL 49.4 euro
pi_36103362
Sorry, ik kon mijn kaartje zelf ook niet meer vinden En die van 92 en 96 ben ik allang kwijt

Maar sinds dat die dingen interactief te bestellen zijn... Maar ik geloof je hoor Je hebt vast bij mijn broer in de buurt gestaan toen trouwens
  donderdag 16 maart 2006 @ 23:53:30 #46
139677 Curiosity
pi_36103436
Is toch niet raar?
pi_36103490
Och
  donderdag 16 maart 2006 @ 23:57:04 #48
139677 Curiosity
pi_36103539
Ik wist dat ik ergens na 83 geweest was, maar toen ik ging zoeken zag ik dat ze bijna elk jaar wel in Ahoy hebben gespeeld, dus dan schiet het ook niet echt op. Maar het was the kiss me , kiss me , kiss me tour en dat zie je ook aan de playlist. Toch wel handig zo'n site, ach mijn geheugen laat me nog wel eens in de steek.
pi_36104120
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:57 schreef Curiosity het volgende:
Ik wist dat ik ergens na 83 geweest was, maar toen ik ging zoeken zag ik dat ze bijna elk jaar wel in Ahoy hebben gespeeld, dus dan schiet het ook niet echt op. Maar het was the kiss me , kiss me , kiss me tour en dat zie je ook aan de playlist. Toch wel handig zo'n site, ach mijn geheugen laat me nog wel eens in de steek.
Geeft niks meid!

Zolang het niet zo desastreus klinkt als de songtekst van meneer smith zelve in sinking: "If only I could remember Anything at all", kan je er nog wel even tegen
pi_36109855
Dit jaar geven ze verdorie maar 1 concert, en dat is natuurlijk uitverkocht en in Londen.
Kaartjes op de grijze markt lopen van 115-210 GBP.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')