Helaas is Europa zo groot, moeten ze wel naar nederland komen en het liefst naar Ahoy.quote:
Meestal wel toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:07 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Helaas is Europa zo groot, moeten ze wel naar nederland komen en het liefst naar Ahoy.![]()
Nee, die tijd heb ik gehad, ze komen maar naar mij toequote:Op maandag 18 juni 2007 21:16 schreef Felixa het volgende:
[..]
Meestal wel toch?
En anders rij ik wel naar Duitsland, België of Frankrijk!![]()
Ja, zeker iets met Mohammed en een berg of zo...quote:Op maandag 18 juni 2007 21:20 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nee, die tijd heb ik gehad, ze komen maar naar mij toe![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:27 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja, zeker iets met Mohammed en een berg of zo...![]()
Lazybones! Ik ga desnoods door het voormalige ijzeren gordijn! Ik zal en moet en zal en moet...!!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:20 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nee, die tijd heb ik gehad, ze komen maar naar mij toe![]()
Nice, hier heb ik vorige week nog een tijdje naar zitten zoeken. Tof nummerquote:Op maandag 26 februari 2007 21:27 schreef kamagurka het volgende:
Dit zag ik laatst tot mijn stomme verbazing langskomen.. http://www.youtube.com/watch?v=f62TiDtEkL8 Toch leuk als je eens naar kinderteevee kijkt overdag![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:34 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Lazybones! Ik ga desnoods door het voormalige ijzeren gordijn! Ik zal en moet en zal en moet...!!![]()
Maar ze zullen wel iets dichter bij huis komen spelen denk ik. Mooi om te zien dat Rob zijn luie reet ook weer eens in beweging komt![]()
Grappig, ik vind met name hun latere periode veel beter, vanaf Faith t/m Disintegration zeg maar.. maar Boys Don't Cry is een lekkere oppeppende plaat, dat zeker! 10:15 is daar ook mijn favoriete nummer van.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:53 schreef ikJur het volgende:
The Cureeen van de betere bands.
Albums die ik tot nu toe goed ken zijn Seventeen Seconds en Boys Don't Cry vooral die laatste vind ik echt een superleuke cd. Nummers als Fire in Cairo, Plastic Passion, 10.15 Saturday Night en ga zo maar door. Het nummer Boys Don't Cry doet me denken aan de begintijd met mijn vriendinbeetje vreemd wel om die te luisteren.
Ben nu ook Faith beetje aan t luisteren maar val toch steeds terug naar Boys Don't Cry.
[afbeelding] [afbeelding]
AHHHH!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 17:05 schreef Curiosity het volgende:
Concert The Cure
Dinsdag 18 maart 2008 geeft de Engelse band The Cure voor het eerst in acht jaar een concert in Nederland in Ahoy Rotterdam. Dit concert maakt deel uit van het Europese deel van de 4Tour 2008. De kaartverkoop voor dit concert start zaterdag 6 oktober om 10.00 uur.
Ik stond ook vooraan, misschien stonden we wel naast elkaarquote:Op donderdag 27 september 2007 22:23 schreef Doc het volgende:
Ik zag het op nu.nl en ik moest meteen aan je denken!
BTW nog sorry van vorige week vrijdag, maar kan jij de vr 12e okt?! Dan is ook de popronde!
(Ahoy - daar had ik ze 20 jaar geleden gezien- Kissme kissme kissme tour - goed concert - ik stond vooraan en heb me de pleuris gezweet)
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:04 schreef kamagurka het volgende:
[..]
AHHHH!!!![]()
![]()
![]()
Ik sta voor de deur van een verkooppunt op 6 oktober!~!! Je bent en blijft mijn heldin Curiosity
![]()
Ik moet er niet aan denken dat ik dit weer twee weken later had ontdekt![]()
Is goed, had het al genoteerd!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:23 schreef Doc het volgende:
Ik zag het op nu.nl en ik moest meteen aan je denken!
BTW nog sorry van vorige week vrijdag, maar kan jij de vr 12e okt?! Dan is ook de popronde!
(Ahoy - daar had ik ze 20 jaar geleden gezien- Kissme kissme kissme tour - goed concert - ik stond vooraan en heb me de pleuris gezweet)
same here!quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:39 schreef kamagurka het volgende:
Mijn laatste ervaring Cure in Ahoy stamt ook alweer uit 1996 overigens..
Gisteren stonden de prijzen nog op de site van Ahoy, nu zijn ze weg zie ik, maar als ik het goed gezien had, was het duurste kaartje 43 euro, dit is dan voor de arena.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zijn d'r al prijzen bekend?
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:35 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik stond ook vooraan, misschien stonden we wel naast elkaar![]()
Was goed hé dat concert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |