goede aanbieding waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:15 schreef Lariekoek het volgende:
Waarom neem je dan een nieuw abonnement als je nog 3 maanden een abonnement hebt?
Maar laat je je simlock er toch afhalen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:13 schreef BobbyJames het volgende:
Omdat ik nog een T-Mobile abo had, die had 3 maanden opzegtermijn. En die nieuwe mobiel heeft Voda simlock ..
Ja, dat heb ik uiteraard gedaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:17 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Maar laat je je simlock er toch afhalen?
Zorg je er voor dat ie net voor de garantie afloopt ermee kapt, krijg je een nieuwe met weer garantiequote:Op woensdag 8 maart 2006 12:23 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik uiteraard gedaan.![]()
Maar probleem is dat ik over 2 dagen 24 maanden moet gaan doen met een mobiel waar nog maar 9 maanden garantie op zit.
En dat vind ik kut, want mijn ervaring met mobieltjes is dat ze na een jaar ongeveer kapot gaan.
Hé, het was wel een mooie aanbieding hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:23 schreef c0nd0r het volgende:
Hmm sja sorry maar vind dit toch een beetje eigen schuld dikke bult..
Is ook een ideequote:Op woensdag 8 maart 2006 12:24 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Zorg je er voor dat ie net voor de garantie afloopt ermee kapt, krijg je een nieuwe met weer garantie
Lekkere aanbieding als je hem 3 maanden niet kunt gebruikenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:17 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
goede aanbieding waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:17 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
goede aanbieding waarschijnlijk.
Dan heb je toch hetzelfde probleem?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:28 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Hé, het was wel een mooie aanbieding hoor![]()
[..]
Is ook een idee. Maar ik kan toch ook gaan klagen dat ik niet tevree ben met mn mobiel en dat ik een ander wil?
Inderdaadquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Maar serieus: ik denk dat TS niet slim bezig geweest is en geen schijn van kans maakt
Wij hadden het binnen een minuut doorquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:32 schreef BobbyJames het volgende:
@ Lariekoek & MM: Ik ben er na 3 maanden ook wel achter dat het best een stomme actie is geweest van mij![]()
![]()
Ja, dat is waar. Maar hopelijk kan ik dan mn Samsung in kunnen ruilen voor een Nokia, waar ik toch meer vertrouwen in heb om de 24 maanden te overlevenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:30 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Dan heb je toch hetzelfde probleem?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij hadden het binnen een minuut door
Ja, maar als ik dan toch kan kiezen liever een Nokia. Vandaar dat mijn vraag is, of ik in deze situatie nog kan switchen naar een ander type mobiel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:38 schreef SterkStaaltje het volgende:
als je een beetje normaal met je mobiel omgaat houdt hij het echt wel 2 jaar uit. De mijne in elk geval wel en gebruik ze gewoon normaal.
Standaard heb je een opzegtermijn van 3 maanden bij een telecomprovider. Dus zo raar is het niet en als je dan meteen je zaakjes regeld krijg je direct al je nieuwe telefoon thuis gestuurd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:15 schreef Lariekoek het volgende:
Waarom neem je dan een nieuw abonnement als je nog 3 maanden een abonnement hebt?
Dan moet je achteraf ook niet lopen zeuren dat je hem 3 maanden niet hebt kunnen gebruiken omdat je abonnement nog door liep.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:56 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Standaard heb je een opzegtermijn van 3 maanden bij een telecomprovider. Dus zo raar is het niet en als je dan meteen je zaakjes regeld krijg je direct al je nieuwe telefoon thuis gestuurd.
Doe ik ook niet, ik leg het alleen uitquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:59 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Dan moet je achteraf ook niet lopen zeuren dat je hem 3 maanden niet hebt kunnen gebruiken omdat je abonnement nog door liep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |