abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35839664
Echt ik haat het zo erg, we leven in een wereld vol met virtuele werelden, internet winkels, ebay, en postorderbedrijfjes maar voor de boodschappen moeten we nog steeds elke week op fiets of in de auto naar toe. Daar aangekomen moet je je door de mensen massa heenslaan, om vervolgens uren te zoeken naar je producten die weer eens niet op voorraad zijn, en dan moet je ook nog in een ellenlange kassarij staan. En dan moet alles nog in de tassen gepropt worden en teruggereden worden!!!!! en waarom? om binnen week erachter te komen dat het allemaal weer op is!! Ik wil een online supermarkt die net zo duur is als de gewone supermarkt en waar ik alles thuis gebracht krijg!!!!!!!!!!
...klussen...
pi_35839696
The superior man, when resting in safety, does not forget that danger may come. When in a state of security he does not forget the possibility of ruin. When all is orderly, he does not forget that disorder may come.
pi_35839736
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:58 schreef Candera het volgende:
www.albert.nl
Ik wil een online supermarkt die net zo duur is als de gewone supermarkt en waar ik alles thuis gebracht krijg!!!!!!!!!!
...klussen...
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:06:36 #4
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_35839941
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:59 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:

[..]

Ik wil een online supermarkt die net zo duur is als de gewone supermarkt en waar ik alles thuis gebracht krijg!!!!!!!!!!
Dan mis je toch de romantiek van het in de rij staan en voor je poten gereden worden door een karretje met van die gillende kutkinderen erin.
Mij mag je er voor wakker maken.
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:07:20 #5
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_35839970
Jij weegt zeker 250 kilo en kan niet meer uit huis komen. Ik voel met je mee.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_35840033
Wat wil je dan? Helemaaaaal opgesloten in huis zitten zodat je alleen nog maar hoeft te Fokken?
Verstoten van enig menselijk contact? 250 kilo worden? Met je vinger in je reet slapen omdat je nòg geen reacties op die datingsite hebt?
Kijk het afrekenen gewoon alles in je wagentje laten zitten en in 1 keer scannen da's een goeie ontwikkeling maar dit
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 12:09:22 #7
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_35840323
Inderdaag zeg, je zult vandaag de dag nog gedwongen worden tot sociale interactie. Het internet heeft iedere vorm van sociaal contact al zo goed als overbodig gemaakt, het wordt tijd dat dit er ook nog bij komt. Dan kunnen we eindelijk met zijn allen nooit meer van ons kamertje afkomen en onze tijd doorbrengen in een virtuele wereld.

En sommige mensen vragen zich af waarom dit land naar de kloten gaat?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 12:19:37 #9
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_35840374
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:18 schreef Seneca het volgende:
Inderdaag zeg, je zult vandaag de dag nog gedwongen worden tot sociale interactie. Het internet heeft iedere vorm van sociaal contact al zo goed als overbodig gemaakt, het wordt tijd dat dit er ook nog bij komt. Dan kunnen we eindelijk met zijn allen nooit meer van ons kamertje afkomen en onze tijd doorbrengen in een virtuele wereld.

En sommige mensen vragen zich af waarom dit land naar de kloten gaat?
Inderdaad, door het Internet
  Redactie Frontpage woensdag 8 maart 2006 @ 12:21:33 #10
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_35840446
Ik leef met TS mee. Ik heb ook een stronthekel aan boodschappen doen. Het is nutteloze tijd. Nog erger is het met de vrouw boodschappen doen, dan ben je veel meer geld kwijt!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_35840525
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:19 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Inderdaad, door het Internet
Ik ken een schrikbarend aantal mensen wat hun tijd liever doorbrengt in een virtuele wereld zoals die van MSN of WOW, waar je lekker anoniem kunt zijn, in plaats van in de echte wereld, waar je niet kunt saven en dus op je bek kunt gaan, eens wat op proberen te bouwen. Het is zo makkelijk om in die virtuele wereld weg te vluchten.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_35840551
Met meer dan 3 in de rij? Wij openen er een kassa bij
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 12:25:35 #13
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_35840553
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:24 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ik ken een schrikbarend aantal mensen wat hun tijd liever doorbrengt in een virtuele wereld zoals die van MSN of WOW, waar je lekker anoniem kunt zijn, in plaats van in de echte wereld, waar je niet kunt saven en dus op je bek kunt gaan, eens wat op proberen te bouwen. Het is zo makkelijk om in die virtuele wereld weg te vluchten.
En daarom gaat Nederland 'naar de klote'?
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:26:15 #14
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_35840573
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:24 schreef Seneca het volgende:

[..]

Nederlanders schijnen dat meer te doen dan de inwoners van welk land dan ook, wat zegt dat over ons?
power to the people
pi_35840685
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:25 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

De PvdA heeft er gisteren 600 zetels bij gekregen,
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 12:30:15 #16
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_35840861
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:25 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Je kweekt zo wel een hele groep mensen die niet kunnen omgaan met en niet geinteresseerd zijn in de realiteit ja. Als je ziet dat mensen nu al te beroerd zijn om bijvoorbeeld even boodschappen te doen, wat voor werkmentaliteit mag je dan van dat soort mensen verwachten? Mijn broertje brengt vele uren per dag op het internet door, tijd die hij eigenlijk had moeten besteden aan studeren. En zelf merk ik ook dat ik het lastig vind om het internet links te laten liggen en dat te moeten doen wat ik moet doen.

Zie ook de post hierboven; ik geloof dat dit hele proces ook hand in hand gaat met de individualisering van de maatschappij. Het wordt steeds moeilijker om echte vrienden te maken in onze maatschappij, waardoor mensen zich terug gaan trekken. Wat is er dan makkelijker dan zo'n virtuele wereld, waarin je wel vrienden kan maken, kan zijn wie je wil zijn, maar in het echt niet durft te zijn?
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 12:36:05 #18
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_35840911
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:34 schreef Seneca het volgende:

[..]

Je kweekt zo wel een hele groep mensen die niet kunnen omgaan met en niet geinteresseerd zijn in de realiteit ja. Als je ziet dat mensen nu al te beroerd zijn om bijvoorbeeld even boodschappen te doen, wat voor werkmentaliteit mag je dan van dat soort mensen verwachten? Mijn broertje brengt vele uren per dag op het internet door, tijd die hij eigenlijk had moeten besteden aan studeren. En zelf merk ik ook dat ik het lastig vind om het internet links te laten liggen en dat te moeten doen wat ik moet doen.

Zie ook de post hierboven; ik geloof dat dit hele proces ook hand in hand gaat met de individualisering van de maatschappij. Het wordt steeds moeilijker om echte vrienden te maken in onze maatschappij, waardoor mensen zich terug gaan trekken. Wat is er dan makkelijker dan zo'n virtuele wereld, waarin je wel vrienden kan maken, kan zijn wie je wil zijn, maar in het echt niet durft te zijn?
Ik zou bijna zeggen open er een topic over, of start een politieke partij
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:39:51 #19
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_35840998
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:34 schreef Seneca het volgende:

Je hebt groot gelijk. De individualisering van de maatschappij brengt ook nog eens extra veel haat met zich mee. Mensen gaan verschillen beaccentueren in plaats van overeenkomsten, omdat ze in hun eigen vertrouwde (virtuele) wereldje veilig kunnen vertoeven. Mensen moeten meer bij elkaar op de koffie gaan. Ga eens eten bij je Surinaamse buurvrouw en zie hoe lekker ze kan koken. Leer elkander respecteren en blaat niet vanuit je veilige bunker een einde weg over alles wat je te mauwen hebt over die andere groep.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Sokkel Lolleromfg
pi_35841101
Als heel Nederland dezelfde mening had als de gemiddelde Fok!ker was Nederland echt kut
pi_35841375
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:39 schreef Dirktator het volgende:

[..]

Je hebt groot gelijk. De individualisering van de maatschappij brengt ook nog eens extra veel haat met zich mee. Mensen gaan verschillen beaccentueren in plaats van overeenkomsten, omdat ze in hun eigen vertrouwde (virtuele) wereldje veilig kunnen vertoeven. Mensen moeten meer bij elkaar op de koffie gaan. Ga eens eten bij je Surinaamse buurvrouw en zie hoe lekker ze kan koken. Leer elkander respecteren en blaat niet vanuit je veilige bunker een einde weg over alles wat je te mauwen hebt over die andere groep.
HEHEHEEEEE!!! dit topic staat in ONZ en niet in sociale ontwikkelingen in nederland, en ik ben al weer terug van boodschappen doen, bij de bas in rotterdam zuid is geeneen sociaal aspect ter sprake gekomen, iedereen kijkt daar een beetje chago in het rond en niemand praat met je. En het regende ook nog dus ik ben nu koud maar toch wel voldaan.
...klussen...
pi_35843085
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:52 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:

[..]

HEHEHEEEEE!!! dit topic staat in ONZ en niet in sociale ontwikkelingen in nederland, en ik ben al weer terug van boodschappen doen, bij de bas in rotterdam zuid is geeneen sociaal aspect ter sprake gekomen, iedereen kijkt daar een beetje chago in het rond en niemand praat met je. En het regende ook nog dus ik ben nu koud maar toch wel voldaan.
Uhm.. dit topic staat in KLB?
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:51:11 #23
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_35843303
1 uurtje sociaal contact in de week kan toch wel ?

Of voelt je pc zich dan veelste veel alleen ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:33:37 #24
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_35844820
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:51 schreef Maikuuul het volgende:
1 uurtje sociaal contact in de week kan toch wel ?

Of voelt je pc zich dan veelste veel alleen ?
Nou niet gaan overdrijven he .
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_35849133
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:59 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:

[..]

Net zo duur zal niet gaan gebeuren, want dat is veel te onlucratief. Een bezorgsupermarkt kan alleen maar in gebieden waar heel veel bestellingen worden gedaan anders gaan ze er verlies op lijden omdat de producten per stuk te weinig opbrengen. Bovendien heb je met een online supermarkt veel minder impulsaankomen, wat toch een niet te verwaarlozen deel van de omzet van een gemiddelde supermarkt is.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:46:58 #26
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_35849188
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:29 schreef SterkStaaltje het volgende:

[..]

De PvdA heeft er gisteren 600 zetels bij gekregen,
Krijgen in ieder geval de buitenlanders niet de schuld als daar massaal op gestemd word.
Copyright 31 January 1693
Van leven ga je dood, dood dus niet je leven maar leef en laat leven het duurt maar even.
Make Love not War.
pi_35849200
Een ander nadeel van een online supermarkt die bezorgd is dat het te lang duurt voordat je hetgeen dat je besteld hebt ook in huis hebt. Even snel naar de winkel lopen omdat je toevallig product x vergeten bent te bestellen is er dan niet meer bij.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_35853610
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:47 schreef 700MB het volgende:
Een ander nadeel van een online supermarkt die bezorgd is dat het te lang duurt voordat je hetgeen dat je besteld hebt ook in huis hebt. Even snel naar de winkel lopen omdat je toevallig product x vergeten bent te bestellen is er dan niet meer bij.
je kunt dan toch gewoon naar de winkel rennen zoals je al zei? maar idd das ook kut maar minder erg dan je hele week boodschappen
...klussen...
pi_35869119
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:15 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
je kunt dan toch gewoon naar de winkel rennen zoals je al zei? maar idd das ook kut maar minder erg dan je hele week boodschappen
Nee, want doordat er zoveel supermarkten zijn die bezorgen voor dezelfde prijs wordt de concurrentie van dien aard dat veel supermarkten moeten sluiten en de overgebleven vestigingen hele beperkte openingstijden hebben.
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:28:36 #30
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_35882636
Bij ons in de straat komt er elke zaterdag een rijdende supermarkt langs (niet dat we daar gebruik van maken ofzo )
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:31:10 #31
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_35882721
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:28 schreef Maraca het volgende:
Bij ons in de straat komt er elke zaterdag een rijdende supermarkt langs (niet dat we daar gebruik van maken ofzo )
net als bij flodder?
Remlof is een Spellings Nsb'er
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:39:15 #32
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_35883011
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:33 schreef Forcefuzz het volgende:

[..]

Nou niet gaan overdrijven he .
TS maakt het er zelf naar
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:51:31 #33
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_35883453
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:31 schreef B_BOY het volgende:

[..]

net als bij flodder?
Ja! Zo'n ding
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_35885489
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:31 schreef B_BOY het volgende:

[..]

net als bij flodder?
van putten
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_35902207
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:52 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:

[..]

Dat komt omdat iedereen daar op dat moment dus liever achter z'n computertje zou zitten, dat is nou juist het probleem
  vrijdag 10 maart 2006 @ 08:42:17 #36
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35902387
Een woord: lichaamsbeweging.
(Un)masking for the greater good.
pi_35907138
Volgens mij is albert.nl net zo duur als de AH hoor Alleen komen er natuurlijk bezorgkosten bij, maar dat is nog te overzien als je genoeg per keer bestelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')