en daar zijn we blij mee!quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:31 schreef Alexxxxx het volgende:
vreemd, eerst zit ik een half uur te balen dat BB het neit doet, nu doet ie het en kijk ik er neit op, omdat er toch geen kip is
Maar toch via de BB zoekfunctie dit geile 866 bakkie gevonden
quote:
Ik geloof je directquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Altijd proberen een OP te maken met eigen foto's, is wel zo leuk.
Wil je geloven dat ik extra let op de typenummers als ik op pad ben voor foto's?
Vandaag nog een graafmachien gezien... "oh das een 733, die SC hebben we al gehad, die zet ik niet op de foto"![]()
ja, vandaag een 1218 en een 1831 op de foto gezet, dus jullie zijn voorlopig nog niet van me afquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik geloof je direct[afbeelding]
Heb je al wat moois geschoten voor de toekomst?
over zo'n lange tijd pasquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, vandaag een 1218 en een 1831 op de foto gezet, dus jullie zijn voorlopig nog niet van me af
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
1. 325 Mobster273
2. 174 Lupa_Solitaria
3. 172 BoJoBojo derde
Bij de meeste mensen is het een poging tot stoer kijkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:21 schreef vlad het volgende:
mogguh![]()
waarom zit iedereen smorgens toch met een chagerijnige kop in de auto?![]()
als je zo'n hekel hebt aan werken, werk je toch niet?![]()
dat is toch alleen als ze achterover liggen in een golf met een pet op of met een kleurtje?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen is het een poging tot stoer kijken![]()
nee joh gekquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:22 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is toch alleen als ze achterover liggen in een golf met een pet op of met een kleurtje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |