Proost dan op zijn minst!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:46 schreef mcDavid het volgende:
fipo
Zo is'ie braaf!quote:
Dienstdoende mod neemt niet eens even de moeite een berichtje te plaatsenquote:
quote:
ja vanwaar die PIquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:43 schreef Litso het volgende:
Vanwaar die PI?
de verloedering... nu al!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Dienstdoende mod neemt niet eens even de moeite een berichtje te plaatsen
Ik was het nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
weet iemand trouwens hoe sesamstraat heet in japan?
laat maar, ik heb hem al!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
weet iemand trouwens hoe sesamstraat heet in japan?
ik nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
omdat ik zielig ben omdat ik al veel te lang droog sta
Ik raakte afgeleid.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik eh, mwah, voor mijn doen niet.quote:
ik zocht een liedje van Tokyo Ska Paradise Orchestra, maar het bleek "sesame street" te heten... ik zocht eerst op sesamestreet aan elkaar en dat vondtie niet...quote:
wat, het droogstaan of het neuken?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik eh, mwah, voor mijn doen niet.
Maar vind het nu langzamerhand wel weer lang genoeg geweest
Wat denk je zelf?quote:
Toffe band!quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:03 schreef mcDavid het volgende:
ik zocht een liedje van Tokyo Ska Paradise Orchestra, maar het bleek "sesame street" te heten... ik zocht eerst op sesamestreet aan elkaar en dat vondtie niet...
Oeh, daar heb ik wel eens kei en keihard op gepitquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zocht een liedje van Tokyo Ska Paradise Orchestra, maar het bleek "sesame street" te heten... ik zocht eerst op sesamestreet aan elkaar en dat vondtie niet...
Insgelijks. Heerlijk wakker worden op de zaterdagochtend.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
[ [afbeelding] ]
[..]
Toffe band!
Gezien op Lowlands'04.
Was best prachtig!quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:12 schreef mcDavid het volgende:
ik wist heul niet dat ze op lowlands gestaan hadden?
maargoed, dat nummer is me dus niet voor niets aangeraden
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Was best prachtig!
Ik werkte daar toen, in 1 van de eettentjes. Paar uurtjes per dag daar staan en voor de rest vrij rondhangen op (en rondhet terrein... nog best wat toffe bands gezien.
En dat voor 25 euro (aan bier(munten), de rest was gratis) voor een heel weekend.
Als het lukt ga ik dit jaar weer
Ik regel het via een vriend van mij... die verdient daarmee een paar centen voor een vereniging waar hij lid van is. Maar meestal is maar ongeveer de helft lid van die vereniging en de rest vrienden van hem (en mij) die wel zin hebben in een cheap versie van Lowlands in ruil voor wat broodjes worst uitdelen.quote:
Ook een optiequote:Op woensdag 8 maart 2006 00:18 schreef Litso het volgende:
Een vriend van me is afgelopen jaar over het hek geklommen.
bij een vriend van mij waren ze vergeten zijn kaartje af te scheuren!quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:18 schreef Litso het volgende:
Een vriend van me is afgelopen jaar over het hek geklommen.
Hij is gewoon op vrijdagochtend een nieuwe gaan halen. Hij kreeg niet eens vragenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ook een optie
Maar is 'ie dan niet gesnapt zonder polsbandje?
Ik had toen een ander kleur bandje waardoor ik hendig sjiek kon afsnijden tussen de India en Alpha tent én redelijk makkelijk in het voorste vak van de Alpha kon komen
Dat is wel ernstigquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:26 schreef Litso het volgende:
Hij is gewoon op vrijdagochtend een nieuwe gaan halen. Hij kreeg niet eens vragen
sjah, ze zullen wel meer mensen gehad hebben die hem kwijt waren, met die brakke bandjesquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Hij is gewoon op vrijdagochtend een nieuwe gaan halen. Hij kreeg niet eens vragen
trusten, ik ga ook!quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig![]()
Ik ga slapen trouwens!
volgens mij is Tal ook al weg hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:32 schreef Litso het volgende:
Hoeren!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die gozer heeft nog veel meer mazzel!
joah slaap lekkerquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die zal ik de groeten doen.
weltrusten nu!
Ging goed allemaal?quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
BLIJ
We zijn groter dan het CDA, dus de grootste partij, voor het eerst in de geschiedenis!quote:
Ik kan niet anders zeggen dan:quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
We zijn groter dan het CDA, dus de grootste partij, voor het eerst in de geschiedenis!
We hebben één zetel winst en zitten nu dus op 5!
En ik ben nog niet uitgestreden, dus mijn streven is nu op de lijst te komen voor Provinciale Staten, waarvoor we op 7 maart 2007 naar de stembus moetenquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kan niet anders zeggen dan:![]()
Goed werk!
![]()
*biertje opentrekt*
Dat is pas over een jaarquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik ben nog niet uitgestreden, dus mijn streven is nu op de lijst te komen voor Provinciale Staten, waarvoor we op 7 maart 2007 naar de stembus moeten
ChristenUniequote:Op woensdag 8 maart 2006 01:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is pas over een jaar
Voor nu heb je iig goed werk afgeleverd
En even een beschamende vraag: voor welke partij was het ookalweer?
Partij van de Arbeid..quote:
Kon ook niet anders eigenlijk, met die enorme winst. Maar je weet maar nooit in die boerenhollen in Fryslânquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Partij van de Arbeid..
Misschien volgende keer wat langer praten en wat minder sex??
Deal!!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Volgende keer langer praten én veel sex.
Insgelijksquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, uitputting doet goed slapen
Lekker sliepe
Eensch.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:49 schreef Pheno het volgende:
Waar is het PI gebruik gebleven, cerror![]()
Dronkenschap is geen geldige reden
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:18 schreef nyny83 het volgende:
Goeiesmorgens. Ook ik heb op een linkse rakker van de PvdA gestemd, goed he van mij.
Ik denk het wel. Ik ben dan wel jarig, dus ik moet nog ff zienquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:22 schreef Chowi het volgende:
Clits. Jij gaat ook naar die baggermeet?
Ah. Ik weet zelf nog niet of ik erheen ga. Geld enzo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik ben dan wel jarig, dus ik moet nog ff zien
quote:
Gewoon doenquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah. Ik weet zelf nog niet of ik erheen ga. Geld enzo.
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 8 maart 2006 09:18 schreef nyny83 het volgende:
Goeiesmorgens. Ook ik heb op een linkse rakker van de PvdA gestemd, goed he van mij.
Zo zie je maar weer, met PvdA stemmen maak je je populair bij de vrouwen. Misschien valt hier een leuke nieuwe PvdA slogan uit te halen? Zoiets als: Stem PvdA, women will love you for itquote:
PvdA, loves all women.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, met PvdA stemmen maak je je populair bij de vrouwen. Misschien valt hier een leuke nieuwe PvdA slogan uit te halen? Zoiets als: Stem PvdA, women will love you for it
Wij houden van rood, wij houden van rozen... Eén en één is twee toch??quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, met PvdA stemmen maak je je populair bij de vrouwen. Misschien valt hier een leuke nieuwe PvdA slogan uit te halen? Zoiets als: Stem PvdA, women will love you for it
lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wij houden van rood, wij houden van rozen... Eén en één is twee toch??
Ik ben per ongeluk een uur te vroeg opgestaanquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Ja, moet naar mijn werk. Mocht gelukkig wat later beginnen.
maar zo trek je natuurlijk geen mannelijke stemmers. Gaan ze denken dat het een of andere feministische partij is.quote:
Auw..quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben per ongeluk een uur te vroeg opgestaan
PvdA, loves all men who love women.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
maar zo trek je natuurlijk geen mannelijke stemmers. Gaan ze denken dat het een of andere feministische partij is.
Chowi hoeft dan alleen maar haar tieten te laten zien!quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
maar zo trek je natuurlijk geen mannelijke stemmers. Gaan ze denken dat het een of andere feministische partij is.
stukken beter, al bekt het nog niet echt lekkerquote:
Extra tijd om even weer op SES bij te lezen in de slowchatsquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Auw..
Dus nu een uur omhangen??
daar kan ik helaas niet over oordelen, alhoewel ik moet toegeven dat tieten meestal wel helpenquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Chowi hoeft dan alleen maar haar tieten te laten zien!
Dat is ook een idee!quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Extra tijd om even weer op SES bij te lezen in de slowchats
Zal ik jullie eens een geheimpje vertellen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hele andere manier van campagne-voerenquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:47 schreef nyny83 het volgende:
[..]
daar kan ik helaas niet over oordelen, alhoewel ik moet toegeven dat tieten meestal wel helpen
Als ik jou even mag quoten van lang geleden:quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Over die campagne toenquote:[19:50:43] Vikingsmeisje: en zeg niet dat ik mijn tieten moet laten zien
Alles is toegestaan, zolang het mijn tieten maar niet zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Als ik jou even mag quoten van lang geleden:
[..]
Over die campagne toen
En verder gewoon tijd om lekker te BeFfen en uitgebreid koffie te drinkenquote:
Ach zo..quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alles is toegestaan, zolang het mijn tieten maar niet zijn![]()
Wel hoor!quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zal ik jullie eens een geheimpje vertellen?. Ik heb stiekem heul geen tieten.
.
Doe jij maar lekker, ik ga richting werkquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:50 schreef Litso het volgende:
[..]
En verder gewoon tijd om lekker te BeFfen en uitgebreid koffie te drinken
Tot vanavond en werkzequote:Op woensdag 8 maart 2006 09:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Doe jij maar lekker, ik ga richting werk![]()
Dankjequote:Op woensdag 8 maart 2006 09:53 schreef nyny83 het volgende:
nou moe, laten jullie me weer alleen achter?
Week?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:59 schreef Pheno het volgende:
He, al bijna 20.000 posts. Dat moet deze week wel te halen zijn
Vroegah kon ik het inderdaad in een middag, maar [singles] bestaat niet meerquote:
Och, in BeF is het ook gezelligquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah kon ik het inderdaad in een middag, maar [singles] bestaat niet meer![]()
Tss, wat was er mis mee?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Naar ik begrepen heb gaat bef beter maar niet op [singles] lijken!
Dat zeg ik ook niet, maar vertel?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Naar ik begrepen heb gaat bef beter maar niet op [singles] lijken!
oh... sorry.. dacht dat jij naar SES ging enzo...quote:
Ik ben omnipresentquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
oh... sorry.. dacht dat jij naar SES ging enzo...
Daar heb ik ook wel eens last vanquote:
Dat is de grap, ik ben niet singlequote:
Ik weet het nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:26 schreef nyny83 het volgende:
oh... GRAPPIG MAN
waarom is het zo rustig
net 2 broodjes naar binnen gestouwdquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:31 schreef Pheno het volgende:
En nu heb ik honger! Maar ik moet nog een uur wachten![]()
Nog 10 minuten wachtenquote:
Gefrituurde kibbelingquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef Janetje het volgende:
Nou.. ik lust wel een BeFje..
Nou, ik ook welquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef Janetje het volgende:
een dubbele met graag!quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef Janetje het volgende:
zit je niet op je werk?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:03 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning.
Dat klinkt op zich goedquote:
Nope, vandaag alle job-sites afstropen en uitzendbureau's bellenquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, vandaag alle job-sites afstropen en uitzendbureau's bellen![]()
Tot half april wel. Heb vandaag vrij genomen om ervoor te zorgen dat ik daarna ook nog werk hebquote:
okai.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tot half april wel. Heb vandaag vrij genomen om ervoor te zorgen dat ik daarna ook nog werk heb![]()
Hee! Hoe is het?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef Janetje het volgende:
Nee, er is echt bar weinig op het moment.quote:
Kut voor jequote:
quote:
Optiefen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:58 schreef sararaats het volgende:
Killswitch, ik bedoelde dat ik Onzin achter mij laat.
ik heb tijd voor mezelf nodig.
irritating!quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, er is echt bar weinig op het moment.
En je gebruikt geen PI'squote:
tss, is het je vriendinquote:
Die ken ik nietquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/ heeft je oude ava gejat!
Pjederdy-Nederlandse Omroep Stichtingquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:02 schreef Chowi het volgende:
Ohja, ik heb PDD-NOS,
voor de rest: sterktequote:ben aan één kant blind, mijn enkelbanden zijn gescheurd en ik heb een gaatje in mijn kies. Verder heb ik ontdekt dat ik ver weg familie ben van Dmitri Sjostakovitsj, een Rus die componeerde en piano speelde en tevens te zien is in de avatar van Bioslock.
Verder niets.
eensch!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef mcDavid het volgende:
hondenweer!
Nuuhuut.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
schredder. daar zou je deze account laten
O. Okay.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor
daar hoef je echt niet voor te blozen hoor
nog geneukt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor
daar hoef je echt niet voor te blozen hoor
Yvonne.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:29 schreef sararaats het volgende:
en omdat ik zo gezopen had, heb ik dan maar een andere vrouw besprongen
guess who
Ik vind ze wel bij elkaar passen, Yvonne en Sara.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
daar geloof ik dus geen reet van
anders om misschien... jah dat zou wél kunnen!
Dat idee heb ik ook als ze op fok postquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:27 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik wou niet. Sara had teveel gezopen. Je weet wel, the usuals.
Daarom past ze ook zo goed bij Yvonne.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook als ze op fok post
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarom past ze ook zo goed bij Yvonne.
Die 2 zijn níet te vergelijkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarom past ze ook zo goed bij Yvonne.
op dit moment ben ik nuchter hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook als ze op fok post
Wél. Soms.quote:
Hoeveel kilo?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
op dit moment ben ik nuchter hoor
ik heb wel een zware kop
Nevaaaaaahhhhhhhh!!!quote:
Slik je zoveel?quote:
Idd, ik heb haar ontmoet. Ze is tof 14.gifquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
écht we... oh wacht, yvonne is crew he
nee, die 2 zijn écht niet te vergelijken Mt!
wie, sara?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Idd, ik heb haar ontmoet. Ze is tof 14.gif
It's ok.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef Misstique het volgende:
No one fuckin cares, be gone now!!!
Wie? Sararaats?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Idd, ik heb haar ontmoet. Ze is tof 14.gif
gmtaquote:
Dat kloptquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef sararaats het volgende:
weet je, ik pas beter bij mijn huidige liefde
Is zij crewmember?quote:
Ze is wel meubilair van Fokquote:
Dat vraag ik me ook af ja, Maikuuulmodus staat duidelijk uit.quote:
okai, tyf dan maar op!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:43 schreef sararaats het volgende:
meubilair?
laat mij het maar even zeggen:
ik ben het niet
Wiequote:Op woensdag 8 maart 2006 14:46 schreef nyny83 het volgende:
Volgens mij is Sararaats niet zo geliefd hier
Alleen hier?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:46 schreef nyny83 het volgende:
ergens anders wel dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:46 schreef nyny83 het volgende:
Wie is Maikuuul? En wat is zijn aanmodus?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af ja, Maikuuulmodus staat duidelijk uit.!
maikuul wíl je niet kennen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie is Maikuuul? En wat is zijn aanmodus?
Maikuuul is een kutuser. Maikuuulmodus is de negeermodus.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie is Maikuuul? En wat is zijn aanmodus?
Ik heb hem al op de wiki gevondenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maikuuul is een kutuser. Maikuuulmodus is de negeermodus.
kom op Mt. je kan het. Jij bent onze laatste hoop!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:58 schreef Misstique het volgende:
Niet bang genoeg om uit BeF weg te blijven..
Optiefen, je hebt het gisteren zelf gezegd, je hebt tijd nodig, zo'n 90 jaar moet genoeg zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:55 schreef sararaats het volgende:
* sararaats duikt steeds dieper weg voor Misstique
ze maakt me bang
huiswerk? I remember the good old days. Toen ik het ook niet maaktequote:Op woensdag 8 maart 2006 15:07 schreef mcDavid het volgende:
ik doe eens gek, ik ga huiswerk maken!
-edit-
wel met BeF op de achtergrond natuurlijk, moet niet te fanatiek worden he
_____________________________________________________________________________________ werkt beterquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:09 schreef rompompom het volgende:
Onder onderstaande streep wordt niet meer op dat gedrocht gereageerd, ok? Mooi!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ik vind die van mij mooier!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
______________________________________________________________________________ werkt beter
Fok! was even d00dt hier.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:34 schreef Pheno het volgende:
Alleen het werkt te goed, niemand post meer
Als iedereen dan nu van de schrik is bekomen, kunnen we de draad weer gewoon oppakken. Of, zoals ze in Engeland wel zeggen: pick up the thread.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:34 schreef Pheno het volgende:
* rompompom spanks Chowiquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:45 schreef Chowi het volgende:
*onder de streep op [gedrocht] reageert.
en nog steeds ben ik niet met huiswerk bezigquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:34 schreef Pheno het volgende:
Oh yeah, do that to me, bitch.quote:
You like that, huh?quote:
Ohnoes!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
There's only one way to find out!
2005 eerder.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:55 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik ben geil
---> [SEX]quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:55 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik ben geil
Nog een uur werken, dan nog anderhalf uur naar huis rijden. SHIT!quote:
Daar heb ik geen subforum voor nodigquote:
Maar je hebt thuis wel wat zitten wachten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog een uur werken, dan nog anderhalf uur naar huis rijden. SHIT!
Jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar je hebt thuis wel wat zitten wachten?
Altijd handig.quote:
quote:
Kanaliseren die energie! Ombuigen die negatieve spiraal! TSJAKKAAAAA!!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben bang dat met dit weer er weer een bak files staan waardoor de geilheid plaats gaat maken voor irritatie
Klopt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:01 schreef rompompom het volgende:
Je ontwijkt de stelling:
Hoer.quote:
Dat soort info geef ik gewoon niet prijs op Fok!quote:
Nou-nou.quote:
Jammer. Maar ik weet wel van die pannekoeken! Há!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat soort info geef ik gewoon niet prijs op Fok!.
Poe-poe.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kanaliseren die energie! Ombuigen die negatieve spiraal! TSJAKKAAAAA!!!
Shit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jammer. Maar ik weet wel van die pannekoeken! Há!
Jéétje!quote:
panneNkoeken!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jammer. Maar ik weet wel van die pannekoeken! Há!
Er zijn nu zoveel spellingen, niemand weet meer hoe het zitquote:
Lang leve de neederlandsche taal.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn nu zoveel spellingen, niemand weet meer hoe het zit
Gohmenikkie!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Jéétje!
Nee-hee, nu niet allemaal gaan kijken of Janet heeft gepost.
In Duitsland speelt hetzelfde probleem. Een groepje verzint nieuwe vage spellingregels en de media boycot zequote:Op woensdag 8 maart 2006 16:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lang leve de neederlandsche taal..
Ik pleit voor totale overgang naar het Engels.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Duitsland speelt hetzelfde probleem. Een groepje verzint nieuwe vage spellingregels en de media boycot ze
me too!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik pleit voor totale overgang naar het Engels.
Great! Let's start right now! No time like the present!quote:
That's fine with mequote:Op woensdag 8 maart 2006 16:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik pleit voor totale overgang naar het Engels.
volgens mij ga ik toch liever voor nederlandsquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Great! Let's start right now! No time like the present!
Congrats.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:41 schreef Pheno het volgende:
Oh, it's almost time! And I'm still horny!
Ik ben naar Nieuw Zeeland geweest en ik moest verdomme weer wennen aan het nederlands.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
volgens mij ga ik toch liever voor nederlands
Thanksquote:
Nee hoor.quote:
Nederlands is tof! Ik spreek al alleen maar Engels als ik aan het werk ben, dus hieperdepiep hoera voor Nederlands als ik terug benquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben naar Nieuw Zeeland geweest en ik moest verdomme weer wennen aan het nederlands.
Ik bestelde de eerste dag hier iets in het engels
wiequote:Op woensdag 8 maart 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
Hahaha jullie dachten dat ik het echt was hè?
Do I look like I care? --->quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:47 schreef mcDavid het volgende:
ik ben voor een geheel tweetalig topic! Just talk english when you feel like talking english, or dutch als je zin hebt in nederlands
Geen idee.quote:
Dat doe ik sowieso al.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:47 schreef mcDavid het volgende:
ik ben voor een geheel tweetalig topic! Just talk english when you feel like talking english, or dutch als je zin hebt in nederlands
I'm with stupid ^quote:
Oder Deutsch. Ou Français.quote:
Ik ga naar huis. Au revoir!quote:
no, only english!quote:
German is a crappy language. Vous parlez français, s'il vous plaît!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
no, only english!
well, german is ok in some occasions, with words like "ganz toll" or "jetz geht's loss" and "Jawohl"
but not as a second language.
better than france, anywayquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
German is a crappy language. Vous parlez français, s'il vous plaît!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |