Proost dan op zijn minst!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:46 schreef mcDavid het volgende:
fipo
Zo is'ie braaf!quote:
Dienstdoende mod neemt niet eens even de moeite een berichtje te plaatsenquote:
quote:
ja vanwaar die PIquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:43 schreef Litso het volgende:
Vanwaar die PI?
de verloedering... nu al!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Dienstdoende mod neemt niet eens even de moeite een berichtje te plaatsen
Ik was het nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
weet iemand trouwens hoe sesamstraat heet in japan?
laat maar, ik heb hem al!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
weet iemand trouwens hoe sesamstraat heet in japan?
ik nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
omdat ik zielig ben omdat ik al veel te lang droog sta
Ik raakte afgeleid.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik eh, mwah, voor mijn doen niet.quote:
ik zocht een liedje van Tokyo Ska Paradise Orchestra, maar het bleek "sesame street" te heten... ik zocht eerst op sesamestreet aan elkaar en dat vondtie niet...quote:
wat, het droogstaan of het neuken?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik eh, mwah, voor mijn doen niet.
Maar vind het nu langzamerhand wel weer lang genoeg geweest
Wat denk je zelf?quote:
Toffe band!quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:03 schreef mcDavid het volgende:
ik zocht een liedje van Tokyo Ska Paradise Orchestra, maar het bleek "sesame street" te heten... ik zocht eerst op sesamestreet aan elkaar en dat vondtie niet...
Oeh, daar heb ik wel eens kei en keihard op gepitquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zocht een liedje van Tokyo Ska Paradise Orchestra, maar het bleek "sesame street" te heten... ik zocht eerst op sesamestreet aan elkaar en dat vondtie niet...
Insgelijks. Heerlijk wakker worden op de zaterdagochtend.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
[ [afbeelding] ]
[..]
Toffe band!
Gezien op Lowlands'04.
Was best prachtig!quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:12 schreef mcDavid het volgende:
ik wist heul niet dat ze op lowlands gestaan hadden?
maargoed, dat nummer is me dus niet voor niets aangeraden
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Was best prachtig!
Ik werkte daar toen, in 1 van de eettentjes. Paar uurtjes per dag daar staan en voor de rest vrij rondhangen op (en rondhet terrein... nog best wat toffe bands gezien.
En dat voor 25 euro (aan bier(munten), de rest was gratis) voor een heel weekend.
Als het lukt ga ik dit jaar weer
Ik regel het via een vriend van mij... die verdient daarmee een paar centen voor een vereniging waar hij lid van is. Maar meestal is maar ongeveer de helft lid van die vereniging en de rest vrienden van hem (en mij) die wel zin hebben in een cheap versie van Lowlands in ruil voor wat broodjes worst uitdelen.quote:
Ook een optiequote:Op woensdag 8 maart 2006 00:18 schreef Litso het volgende:
Een vriend van me is afgelopen jaar over het hek geklommen.
bij een vriend van mij waren ze vergeten zijn kaartje af te scheuren!quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:18 schreef Litso het volgende:
Een vriend van me is afgelopen jaar over het hek geklommen.
Hij is gewoon op vrijdagochtend een nieuwe gaan halen. Hij kreeg niet eens vragenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ook een optie
Maar is 'ie dan niet gesnapt zonder polsbandje?
Ik had toen een ander kleur bandje waardoor ik hendig sjiek kon afsnijden tussen de India en Alpha tent én redelijk makkelijk in het voorste vak van de Alpha kon komen
Dat is wel ernstigquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:26 schreef Litso het volgende:
Hij is gewoon op vrijdagochtend een nieuwe gaan halen. Hij kreeg niet eens vragen
sjah, ze zullen wel meer mensen gehad hebben die hem kwijt waren, met die brakke bandjesquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Hij is gewoon op vrijdagochtend een nieuwe gaan halen. Hij kreeg niet eens vragen
trusten, ik ga ook!quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig![]()
Ik ga slapen trouwens!
volgens mij is Tal ook al weg hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:32 schreef Litso het volgende:
Hoeren!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die gozer heeft nog veel meer mazzel!
joah slaap lekkerquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die zal ik de groeten doen.
weltrusten nu!
Ging goed allemaal?quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
BLIJ
We zijn groter dan het CDA, dus de grootste partij, voor het eerst in de geschiedenis!quote:
Ik kan niet anders zeggen dan:quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
We zijn groter dan het CDA, dus de grootste partij, voor het eerst in de geschiedenis!
We hebben één zetel winst en zitten nu dus op 5!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |