Dat zijn meer dan 22 zetels hoor, kijk naar al die kleine percentages: die partijen halen geen zetels en de restzetels worden verdeeld.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
LR zal geen meerderheid halen. Samen met CDA, VVD en SGP/Christenunie komen ze tot 49%
zal wellicht net gaan..
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nieuw Rechts 0,7% / 1811 stemmen
Opheffen die partij![]()
Michiel is werkloos![]()
Ach, Michiel kennende zal hij wel zeggen: "0,7% is wel genoeg voor een kamerzetel. Voor ons zijn het daarom succesvolle verkiezingen geweest"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat ze nog 1811 stemmers hebben. Hoe hersenloos![]()
Ach ja ... eerst praten linkse politici je het graf in en later doen ze er zelf hun voordeel mee. Die vlieger gaat overigens voornamelijk op voor PvdA en GL. SP is in alle opzichten een stuk oprechter.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:41 schreef Omkron het volgende:
En Fortuyn krijgt toch de credits! Marijnissen is eerlijk.!
Dat lijkt mij ook wel wat.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:41 schreef Halinalle het volgende:
[..]
In mijn ogen zou een liberale partij in Nederland een aanwinst zijn. Nu hebben we alleen een conservatief 'rechts'.
PvdA niet, GL, SP, NCPN, NVU en nog wat kleintjes wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn PvdA GL en SP links-extremistisch... Ik volg slechts de gedachtegang van heiden
Zie hierboven.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vent, maak je zelf niet belachelijkWe hebben niet eens links-extremistische partijen in Nederland, iig geen die ook daadwerkelijk zetels halen
!
Wiegel.quote:De grote Wiegel heeft jou ook wijsgemaakt dat de PvdA bestaat uit communisten die het grootkapitaal omver willen werpen?![]()
Ik had het alleen over de partij NR, niet over alle rechtse partijen. Die winnen een volgende keer wel weerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:43 schreef bacon_264 het volgende:
[..]Rechts heeft zijn beste tijd gehad. Hebben allemaal een beetje mee zitten surfen op het succes van Fortuyn en alle onderbuikgevoelens die daarbij vrijkwamen. Ze hebben de kans gekregen zich te bewijzen en flink wat stemmen gewonnen. Alleen hebben diezelfde mensen laten zien dat er niets gebakken werd van hun grote praatjes.
Links was gewoon in slaap gevallen en is ook wakker geschud. Ik denk dat ze er wel geleerd van hebben en nu een stuk alerter zijn op de hun manier van besturen de komende jaren. Dat gaat echt wel goed komen.
Dat soort gewezel hebben de overige partijen idd mooi van de LPF overgenomen. Die wisten zelfs nog de indruk te wekken dat ze oprecht waren ook.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:43 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ach ja ... eerst praten linkse politici je het graf in en later doen ze er zelf hun voordeel mee.
Dat zie ik idd over het hoofd.. Reken puur procentueel. Foutjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zijn meer dan 22 zetels hoor, kijk naar al die kleine percentages: die partijen halen geen zetels en de restzetels worden verdeeld.
Neemt niet weg dat er vermoedelijk wel een meerderheid is voor PvdA, GL en SP, en hoogstwaarschijnlijk sowieso met D'66 en CDA erbij.
Hoogstens NCPN, NVU is gewoon extreemrechts ook al ga je creatief worden met definities.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:43 schreef heiden6 het volgende:
PvdA niet, GL, SP, NCPN, NVU en nog wat kleintjes wel.
[..]
Wat zegt ie?!? Wat zegt ie?!?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:45 schreef Gellius het volgende:
Ah, Maxime blundert op een goddelijke manier.
Hij is God.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:45 schreef Gellius het volgende:
Ah, Maxime blundert op een goddelijke manier.
Dat weet ik, maar ik heb er alle vertrouwen in dat de PvdA het gaat maken de komende verkiezingen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik had het alleen over de partij NR, niet over alle rechtse partijen. Die winnen een volgende keer wel weer![]()
Ik zie het met belangstelling tegemoet. Naast mijn eigen stad natuurlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:46 schreef ChRoNiC het volgende:
Nou ja, we zullen zien hoe het loopt. Ik heb mijn grootste twijfel over hoe ze in hemels het in Rotterdam gaan regelen.
Tot nu toe heeft geen enkele partij sinds het hele gebeuren rond Fortuyn iets kunnen waarmaken. PvdA rest alleen weer alles goed te maken wat de afgelopen jaren kapot is gemaakt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:49 schreef zoalshetis het volgende:
leuk voor pvda. nu maarff waarmaken. netzoals ze hun grote bek moeten waarmaken in 2007...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:50 schreef bacon_264 het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft geen enkele partij sinds het hele gebeuren rond Fortuyn iets kunnen waarmaken. PvdA rest alleen weer alles goed te maken wat de afgelopen jaren kapot is gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |