ja hij liep al terug, keek naar de grond, ziet ie opeens die balquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:23 schreef Dos37 het volgende:
Zag emerson ook kijken dan. Hij reageerde echt snel
Duitse gok maffia.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:20 schreef tong80 het volgende:
Arme Duitse keeper.
De wedstrijd van z'n leven keepend maar in de laatste minuut blunderend. Kreeg echt medelijden met hem.
Terwijl er 20.000 gratis kaartjes waren uitgedeeldquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:21 schreef Erasmusch het volgende:
Delle Alpi was weer erg leeg.
pfffquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl er 20.000 gratis kaartjes waren uitgedeeld
Ik denk helemaal niets,als die muppets binnen 5 minuten er 1 inleggen begin je gevoelsmatig met een achterstand so shoot me.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:01 schreef Radegast het volgende:
DG, wat denk je ervan morgen? Ga je er heen?
omgquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:20 schreef tong80 het volgende:
Arme Duitse keeper.
De wedstrijd van z'n leven keepend maar in de laatste minuut blunderend. Kreeg echt medelijden met hem.
46.000 toeschouwers, waarvan 4.000 uit Bremen en 26.000 vrijkaartjes voor vrijwilligers van de OS. (hoeveel van die laatste categorie ook gekomen is weet ik niet, vast niet alle 20.000).quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:21 schreef Erasmusch het volgende:
Delle Alpi was weer erg leeg.
Juve heeft toch ook al eens een keer een thuiswedstrijd in de Coppa Italia gespeeld in San Siro. Volle bak was het toen gewoon.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:16 schreef Beschouw het volgende:
Dus Juve zou op Sicilië moeten gaan voetballen![]()
Muppets aan de machtquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niets,als die muppets binnen 5 minuten er 1 inleggen begin je gevoelsmatig met een achterstand so shoot me.
Ik denk 2-0.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
Muppets aan de macht![]()
Ik hoop op een 1-2, mijn gevoel zegt echter 1-1![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:25 schreef Trancelocator het volgende:
Weet iemand al iets over die blessure van Messi?
Drie weken niet spelen dus.quote:Lionel Messi kan drie weken niet in actie komen voor zijn club FC Barcelona. De Argentijnse ster is geveld door een hamstringblessure.
Gisteravond moest de 18-jarige aanvaller al binnen een half uur gewisseld worden in de Champions League wedstrijd tegen Chelsea (1-1). Messi werd niet geraakt door iets of iemand, maar leek zich te verstappen. De angst voor een erge knieblessure bleek uiteindelijk ongegrond.
De rechtsbuiten van de regerend Spaans kampioen, die getroosd werd door trainer Frank Rijkaard, sprak zijn frustratie uit. "Ik heb pech dat het in deze wedstrijd gebeurde, want de wedstrijd tegen Chelsea was erg belangrijk," vertelt Messi. "Maar het belangrijkste is dat we ons gekwalificeerd hebben voor de kwartfinale."
alleen als ronaldo speeltquote:
Heb t gemerkt bij Juve-Feyenoord. Trambestuurders, obers etc die ons succes wensten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:50 schreef DIGGER het volgende:
Vraag trouwens op Sicilie naar de favoriete club van de mensen en velen zullen zeggen Juventus en bijna niemand Torino. Torino is echt de cub van Turijn, Juve heeft de meeste fans van (ver) daarbuiten.
Jaaaquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb t gemerkt bij Juve-Feyenoord. Trambestuurders, obers etc die ons succes wensten.![]()
Arsenal-Real komt op Belgie neem ik aan?
Ja en dat gaan we dus kijken. Hup Realquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb t gemerkt bij Juve-Feyenoord. Trambestuurders, obers etc die ons succes wensten.![]()
Arsenal-Real komt op Belgie neem ik aan?
2-0 voor AFC bedoel je dan. Vanuit AFC oogpunt speelde Ronaldo echt een goede wedstrijd twee weken geledenquote:
Zal wel Sicilie, Stadio Renzo Barbera geweest zijn, Stadion van Palermoquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Juve heeft toch ook al eens een keer een thuiswedstrijd in de Coppa Italia gespeeld in San Siro. Volle bak was het toen gewoon.
niet echt superhard hoor, die van Ronaldionho was harder. David kwam snel opzetten links van de keeper en schoot strak diagonaal laag in.Maar wat een ongelooflijke mazzal had Juventus gisteren.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:
David Trezeguet maar weer eens gescoord, zag ik. Kanonskogel volgens de krant.
Dank je voor het vertrouwenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:55 schreef Radegast het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat Milan er vanavond uitvliegt tegen Bayern...
Verder Lyon, Liverpool en Arsenal door.
Onderste 3 prima, maar ik zie liever Milan doorgaan hoor dan Bayern.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:55 schreef Radegast het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat Milan er vanavond uitvliegt tegen Bayern...
Verder Lyon, Liverpool en Arsenal door.
Toch scoort Benfica. Knappe goalquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:13 schreef Erasmusch het volgende:
Pool best aardig bezig geloof ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |