Wel meer mensen.quote:
Kut altoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef Bosbeetle het volgende:
zul je zien gaan hier alleen maar van die xboxjosties reageren !
nee ik wil geen xbox ... ik kan die spelletjes toch niet ...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kut altoBeetje expres anders willen zijn als anderen terwijl je kei graag die xbox wil.
![]()
dan zaldie hem wel kopenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kut altoBeetje expres anders willen zijn als anderen terwijl je kei graag die xbox wil.
![]()
moet je het leren, en dat ding is veel geld waard.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee ik wil geen xbox ... ik kan die spelletjes toch niet ...![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef Erosjuhhh het volgende:
vind t ook maar stom.. dat ze t op games.fok.nl doen wil nie zegge dat de rest last moet hebben van die nerds.
duh...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef Bosbeetle het volgende:
zul je zien gaan hier alleen maar van die xboxjosties reageren !
doe eens een klaagtopic over tub-girls...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
duh...
als je klaagt over iets van Fok! dan krijg je dat alleen maar terug in je topic...
klaagtopic over desmiley.. wat zie je?
ontelbaar veel posts met welke smiley? je raad het al:
klaagtopic over de kanker kachel.. wat zie je?
ontelbaar veel posts met welk plaatje? je raad het al: de kankerkachel
klaagtopic over foute spelling.. wat zie je?
ontelbaar veel posts met ..? je raad het al: spelfouten
Bij mij ook nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef longinus het volgende:
De schizofrenie grapjes vallen niet meer op
aj dat maar deur hebt. Wij zijn geen kudde dieren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:57 schreef tonks het volgende:
Alleen de elite heeft er geen
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
aj dat maar deur hebt. Wij zijn geen kudde dieren.
In de beige layout kan je er op klikkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef veldmuis het volgende:
Waar slaat dat "Meer info? Klik hier!" op, eigelijk?.
Of is dat een nerdgrapje?.
Ik durf het haast niet te zeggen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef veldmuis het volgende:
ah... juist ja, in de andere layout werkt het niet!! Oh, ik snapquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef tonks het volgende:
[..]
In de beige layout kan je er op klikken
ik heb er eigelijk ook nog niet echt ingekeken, hoe iemand uberhaubt wat wint is mij al een raadsel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef veldmuis het volgende:
Houden zoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:05 schreef zwartemage het volgende:
[..]
ik heb er eigelijk ook nog niet echt ingekeken, hoe iemand uberhaubt wat wint is mij al een raadsel.
en om eerlijk te zijn kan het me verassend weinig boeien.
achso, dat is het... ik heb zelfs geprobeerd te dubbelklikken...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Oooh! Ja, daar doe ik niet aan. Oude-oude layout!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Alsjeblieft Win een limited edition Xbox 360!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oooh! Ja, daar doe ik niet aan. Oude-oude layout!!
Geeft niet. Ik ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:07 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik word er fukking gek van.
Ik ben voor minder gebanned...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:57 schreef zwartemage het volgende:
ik hoop dat jullie allemaal een xbox winnen en dat hij bij het aansluiten alleen al onploft, met zoveel mogelijk rondvliegende scherven graag.
Vroegah, toen klagen over Fok nog verboden was...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:23 schreef Thrilled het volgende:
duh...
als je klaagt over iets van Fok! dan krijg je dat alleen maar terug in je topic...
Of misschien wil ik er één kopen en laat ik deze kans niet schietenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik ben voor minder gebanned...
Maar OT: Idd, stelletje schlemielen... maar wel weer heerlijk nederlands: Als het gratis is doen we mee....
maar jij bent dan ook niet zo sympathiek als ik dat ben hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Maar OT: Idd, stelletje schlemielen... maar wel weer heerlijk nederlands: Als het gratis is doen we mee....
ja wel als je langsscrollt je ziet sneller een plaatje dan dat je een woord leestquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:44 schreef Caesu het volgende:
jammer dat plaatjes blokkeren niet mag anders had ik het zo gedaan denk ik.
als je maar geen ads blokt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:44 schreef Caesu het volgende:
ik zie nochtans wel crew met zo'n icoon. de games-crew nota bene!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef Tha_T het volgende:
Het is dat crew niet mee mag doen maar anders
Wij zijn individuen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:17 schreef Maisnon het volgende:
Help help, er zijn icoontjes die op elkaar lijken, mijn internet, wat doe je![]()
Iets met scheermessen
Dan heeft opeens het halve forum een wit blokje als avatar.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:44 schreef Caesu het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:23 schreef Trancelocator het volgende:
Wat is de volgende stap? Fok!Sport die seizoenkaarten van Ajax, PSV of Feyenoord gaat verloten. Dan heb je hier straks echt de poppen aan het dansen.
Hopelijk niet die irrtante poppenquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:09 schreef BobbyB het volgende:
FF --> Block Images from files.fok.nl
Mja, dat kan wel maar dan worden ze niet meegerekend hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ik zie nochtans wel crew met zo'n icoon. de games-crew nota bene!
Neem er dan ook een.. is het net of je er bij hoortquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mja, dat kan wel maar dan worden ze niet meegerekend he
Inderdaad, opzouten met die kut avatars.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kan mensen niet meer uit elkaar houden als ze allemaal hetzelfde icoontje hebben
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:42 schreef Dromer het volgende:
[..]
Neem er dan ook een.. is het net of je er bij hoort![]()
tuurlijk, wie wil er nou geen gratis xbox? en als t engiste is wat je hoeft te doen is je icoon veranderenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:52 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Inderdaad, opzouten met die kut avatars.Al die sukkels die hun identiteit verkwanselen om kans te maken op een spelcomputer, stelletje hersenloze paupers.
![]()
Ik hecht gelukkig meer aan mijn IRL identiteit dan aan mijn FOK! identiteitquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:52 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Inderdaad, opzouten met die kut avatars.Al die sukkels die hun identiteit verkwanselen om kans te maken op een spelcomputer, stelletje hersenloze paupers.
![]()
pcies, verschil tussen inet en realiteit enzoquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:42 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik hecht gelukkig meer aan mijn IRL identiteit dan aan mijn FOK! identiteit![]()
En waarom hang je zoveel rond hier dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:42 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik hecht gelukkig meer aan mijn IRL identiteit dan aan mijn FOK! identiteit![]()
verveling noem ik datquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En waarom hang je zoveel rond hier dan?![]()
euhquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:16 schreef Xalopalyps het volgende:
XboxPI's!~!11
Aha, ga je nu weer terug onder je steen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:16 schreef Xalopalyps het volgende:
XboxPI's!~!11
Omdat dat wel leuk is? Heeft toch niks te maken met hechten aan mijn identiteit hier...quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En waarom hang je zoveel rond hier dan?![]()
Tijd voor een goede psychiater als jij je identiteit laat afhangen van een plaatje.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:52 schreef Kadesh het volgende:
[..]
![]()
Joh, kan jij iemand niet herkennen aan een nickname?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:17 schreef Mobster273 het volgende:
te lang iig, baggeractie, doe dan iets met een sig of ondertitel, maar die avatar is veel te belangrijk in de persoonsherkenning
geld waard?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
moet je het leren, en dat ding is veel geld waard.![]()
Ik ook niet, maar verkopen kun je dat ding altijd!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil niet eens een xbox, maar he.... tis voor nix!
Een plaatje is toch veel makkelijker? Een naam moet je even lezen, een plaatje kan ik al aan een user verbinden als ik snel naar beneden scroll, of de post nog aan het lezen ben. Werkt goed.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Joh, kan jij iemand niet herkennen aan een nickname?![]()
Zielig hoor dat je plaatjes nodig hebt, dat deden ze in groep 3 ook. Een plaatje van een boom bij het woord![]()
dat zegt iedereen dus, mijne makt toch niks uit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:46 schreef Tha_Killer het volgende:
opzich heb ik er szelf ook de pest aan , maar toch ... een gratis xbox zou wel leuk zijn
en eentje meer maakt ook niet meer uit
Dank u voor deze verhelderende informatie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:56 schreef Rekkie het volgende:
Ik ook niet, maar verkopen kun je dat ding altijd!
Goede reden om het massaal vergeten te wijzigen na de actiequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:56 schreef buzzer het volgende:
met modden is het wel kut al diezelfde icoontjes, maar goed, het is maar tijdelijk
IDD: geef hem dan aan iemand die er wel erg blij mee zal zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dank u voor deze verhelderende informatie.
/noteert usernaam.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:46 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
IDD: geef hem dan aan iemand die er wel erg blij mee zal zijn
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:17 schreef MrBean het volgende:
knip
Ja, terugveranderen ho maar.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:10 schreef Bosbeetle het volgende:
het is afgelopen .. nu maken ze allemaal reclame voor fok! games
Op het fok forum ??? nuttige reclame
Volgens mij was het een grapje.quote:
quote:
Omdat dat van de FP is.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:45 schreef mazaru het volgende:
Ik snap ook niet waarom het hier niet bij staat
FOK! Prijswinnaars week 10
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:22 schreef Tha_T het volgende:
En zo reageren doe je maar ergens anders D_A. Slaat nergens op
Hoe shallow ben jijquote:Op maandag 13 maart 2006 23:27 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik snap al die heisa om zon nerdenkastje totaal niet! Denken die mensen niet aan hun reputatie? Ik wil er niet aan denken wat er gebeuren zou als iemand dat ding op mijn kamer ziet
![]()
![]()
![]()
Typische reactie van iemand MET zon plaatjequote:Op maandag 13 maart 2006 23:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe shallow ben jij
Ik zou gewoon gaan roken, das idd veel stoerder
Wat moet ik dan zeggen, nee je hebt inderdaad gelijk! Ah, wat moet ik nu wel denken als mensen bij mij een xbox in huis zie staan, nou nou, die jongen verveelt zich af en toe en heeft dan plezier met zoiets als een computerquote:Op maandag 13 maart 2006 23:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Typische reactie van iemand MET zon plaatje![]()
Precies ja ! Xboxen zijn voor nerds, en nerds zijn een no-noquote:Op maandag 13 maart 2006 23:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen, nee je hebt inderdaad gelijk! Ah, wat moet ik nu wel denken als mensen bij mij een xbox in huis zie staan, nou nou, die jongen verveelt zich af en toe en heeft dan plezier met zoiets als een computerDie hoef ik ook nooit meer te zien
Wat een ramp zeg, een xbox op je kamer, nou dan kijken me vrienden me mooi niet meer aanquote:Op maandag 13 maart 2006 23:27 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik snap al die heisa om zon nerdenkastje totaal niet! Denken die mensen niet aan hun reputatie? Ik wil er niet aan denken wat er gebeuren zou als iemand dat ding op mijn kamer ziet
![]()
![]()
![]()
News flash: naast alle andere hobbies die een jongen stoer maken, zoals Origamivouwers in elkaar beuken, 5 sigaretten tegelijk roken, en surfend voetballen, spelen ze af en toe allemaal wel een spelletje. Ik zou het bij die coole vrienden van je maar eens goed gaan navragen, wat ze van een xbox vindenquote:Op maandag 13 maart 2006 23:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies ja ! Xboxen zijn voor nerds, en nerds zijn een no-no! Eindelijk iemand over weten te halen !
![]()
Ook niet als je em gratis krijgt? Je kan er ook mee internetten en dvd's op afspelen in superhoge kwaliteitquote:Op maandag 13 maart 2006 23:49 schreef Met-Yvana het volgende:
Zon kreng komt dus mooi niet in mijn kamer! En ach ja, eerste 2 uur vrij![]()
dat kan ook op mijn computer........maar kun je msn-en op dat toestel?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ook niet als je em gratis krijgt? Je kan er ook mee internetten en dvd's op afspelen in superhoge kwaliteit![]()
edit: morgen ook 2e uur vrij
Godzijdank niet!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
dat kan ook op mijn computer........maar kun je msn-en op dat toestel?
pfff heb je een xbox 360 ga je er op msn-en...quote:Op maandag 13 maart 2006 23:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
dat kan ook op mijn computer........maar kun je msn-en op dat toestel?
Wat moet je er anders op? Ik ben tegen computergames!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
pfff heb je een xbox 360 ga je er op msn-en...
Dat zou echt nummer 1 kansloos zijn(niets tegen msn ofzo btw)
Fijn voor jequote:Op maandag 13 maart 2006 23:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wat moet je er anders op? Ik ben tegen computergames!![]()
Ja, en ik ben tegen minderjarige sletjes met grootsheidwaanzin, maar daar schiet ik ook niets mee op.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Welke moeite?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 04:27 schreef TheVotary het volgende:
Dus er werd maar 1 zo'n ding verloot? En daar werd het forum zo voor verkloot met onherkenbaarheid alom....
De moeite niet waard lijkt me zo.
Jij bent echt zo`n Barbiepopje.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wtf!? Maar 1 winnaar? Ik dacht dat er 100 prijzen werder weggegeven....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 04:04 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Winnaar limited edition Xbox 360 bekend
Dacht dat er ook meer weg gegeven werdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wtf!? Maar 1 winnaar? Ik dacht dat er 100 prijzen werder weggegeven....![]()
Meer Xboxen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:22 schreef deliberator het volgende:
[..]
Dacht dat er ook meer weg gegeven werd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |