Wel meer mensen.quote:
Kut altoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef Bosbeetle het volgende:
zul je zien gaan hier alleen maar van die xboxjosties reageren !
nee ik wil geen xbox ... ik kan die spelletjes toch niet ...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kut altoBeetje expres anders willen zijn als anderen terwijl je kei graag die xbox wil.
![]()
dan zaldie hem wel kopenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kut altoBeetje expres anders willen zijn als anderen terwijl je kei graag die xbox wil.
![]()
moet je het leren, en dat ding is veel geld waard.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee ik wil geen xbox ... ik kan die spelletjes toch niet ...![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef Erosjuhhh het volgende:
vind t ook maar stom.. dat ze t op games.fok.nl doen wil nie zegge dat de rest last moet hebben van die nerds.
duh...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef Bosbeetle het volgende:
zul je zien gaan hier alleen maar van die xboxjosties reageren !
doe eens een klaagtopic over tub-girls...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
duh...
als je klaagt over iets van Fok! dan krijg je dat alleen maar terug in je topic...
klaagtopic over desmiley.. wat zie je?
ontelbaar veel posts met welke smiley? je raad het al:
klaagtopic over de kanker kachel.. wat zie je?
ontelbaar veel posts met welk plaatje? je raad het al: de kankerkachel
klaagtopic over foute spelling.. wat zie je?
ontelbaar veel posts met ..? je raad het al: spelfouten
Bij mij ook nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef longinus het volgende:
De schizofrenie grapjes vallen niet meer op
aj dat maar deur hebt. Wij zijn geen kudde dieren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:57 schreef tonks het volgende:
Alleen de elite heeft er geen
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
aj dat maar deur hebt. Wij zijn geen kudde dieren.
In de beige layout kan je er op klikkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef veldmuis het volgende:
Waar slaat dat "Meer info? Klik hier!" op, eigelijk?.
Of is dat een nerdgrapje?.
Ik durf het haast niet te zeggen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef veldmuis het volgende:
ah... juist ja, in de andere layout werkt het niet!! Oh, ik snapquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef tonks het volgende:
[..]
In de beige layout kan je er op klikken
ik heb er eigelijk ook nog niet echt ingekeken, hoe iemand uberhaubt wat wint is mij al een raadsel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef veldmuis het volgende:
Houden zoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:05 schreef zwartemage het volgende:
[..]
ik heb er eigelijk ook nog niet echt ingekeken, hoe iemand uberhaubt wat wint is mij al een raadsel.
en om eerlijk te zijn kan het me verassend weinig boeien.
achso, dat is het... ik heb zelfs geprobeerd te dubbelklikken...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Oooh! Ja, daar doe ik niet aan. Oude-oude layout!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Alsjeblieft Win een limited edition Xbox 360!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oooh! Ja, daar doe ik niet aan. Oude-oude layout!!
Geeft niet. Ik ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:07 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik word er fukking gek van.
Ik ben voor minder gebanned...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:57 schreef zwartemage het volgende:
ik hoop dat jullie allemaal een xbox winnen en dat hij bij het aansluiten alleen al onploft, met zoveel mogelijk rondvliegende scherven graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |