Ja? En?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:29 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Misschien verdient hij er wel lekker mee?
Ik snap ook zijn hele functie in dat programma niet, maar dat kan aan mij liggenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:33 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ja? En?
Dat verandert toch niets?
Wat ik al zei... Jenssen dúrft niet in zijn eentje...quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik snap ook zijn hele functie in dat programma niet, maar dat kan aan mij liggen
Waarom ze het doet maakt niet uit (de een gaat naakt voor ¤ 5000, de ander gaat naar Jensen), maar denk dat ze wel in staat is om zich voldoende te weren daar, zoals ze ook hier heeft gedaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vraag me ook af waarom je dat dan doet. Behoefte aan belangstelling, dingen meemaken, hopen dat je je naamsbekendheid kan cashen???
Je was toch eigenlijk klaar met BB?
Grappig, ik dacht altijd dat de gasten gratis komen. En dat hun winst zit in het promoten van wat ze doen (bijvoorbeeld een televisieprogramma, film of boek)quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:38 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Wat ik al zei... Jenssen dúrft niet in zijn eentje...
@Peter60.000: Ik weet het niet hoor... maar volgens mij betaalt dat vrij aardig...zo'n talkshowtje..
Als je beweert dat je klaar bent met BB, is het eigenlijk niet logisch weer op televisie te verschijnen, lijkt me.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom ze het doet maakt niet uit (de een gaat naakt voor ¤ 5000, de ander gaat naar Jensen), maar denk dat ze wel in staat is om zich voldoende te weren daar, zoals ze ook hier heeft gedaan
Ik kan niet voor Tanja antwoorden, maar als ze volledig klaar was met BB zou ze dan hier nog antwoorden komen geven op alle onzinnige vragen? Het lijkt me toch een periode uit je leven, neem aan dat jij ook wel klaar bent met bepaalde periodes in je leven maar er af en toe nog wel over praat en al helemaal als je er ook nog geld voor krijgtquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je beweert dat je klaar bent met BB, is het eigenlijk niet logisch weer op televisie te verschijnen, lijkt me.
Ik ben persoonlijk wel benieuwt naar haar motivatie om daar te gaan zitten.
Of zou LS toch gelijk hebben gehad, die maakte wel eens een toespeling over Tans behoefte aan media-aandacht
Ach hij maakte ook toespelingen dat Jensen haar helemaal niet gevraagd had.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:42 schreef Peter6000 het volgende:
Zou LS toch gelijk hebben gehad, die maakte wel eens een toespeling over Tans behoefte aan media-aandacht
Ja, ik denk dat ze dat wel ongeveer zal gaan antwoordenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik kan niet voor Tanja antwoorden, maar als ze volledig klaar was met BB zou ze dan hier nog antwoorden komen geven op alle onzinnige vragen? Het lijkt me toch een periode uit je leven, neem aan dat jij ook wel klaar bent met bepaalde periodes in je leven maar er af en toe nog wel over praat en al helemaal als je er ook nog geld voor krijgt
Dat zou betekenen dat ze zelf gebeld heeftquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ach hij maakte ook toespelingen dat Jensen haar helemaal niet gevraagd had.
Volgens mij is dat ook het geval, misschien een hoge uitzondering daargelaten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Grappig, ik dacht altijd dat de gasten gratis komen. En dat hun winst zit in het promoten van wat ze doen (bijvoorbeeld een televisieprogramma, film of boek)
Denk je serieus dat gasten niks krijgen om daar te komen? Denk niet dat echt bekende gasten daar gaan zitten alleen maar om hun product te verkopenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook het geval, misschien een hoge uitzondering daargelaten.
Ach,er zijn meer mensen die voor een bepaald bedrag gekke dingen doenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:33 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ja? En?
Dat verandert toch niets?
Misschien een enkele buitenlandse superster niet. Maar het zou me verbazen als er geschoven wordt aan NL-se "sterren". En zeker als ze van het kaliber ex-BB-bewoner zijn. Die hebben er alleen maar baat bij om met hun hoofd op TV te verschijnen, dan kunnen ze nog wat langer schnabbelen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk je serieus dat gasten niks krijgen om daar te komen? Denk niet dat echt bekende gasten daar gaan zitten alleen maar om hun product te verkopen
Jij was toch diehard Tanja fanquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je beweert dat je klaar bent met BB, is het eigenlijk niet logisch weer op televisie te verschijnen, lijkt me.
Ik ben persoonlijk wel benieuwt naar haar motivatie om daar te gaan zitten.
Zou LS toch gelijk hebben gehad, die maakte wel eens een toespeling over Tans behoefte aan media-aandacht
Peter is meer een underdog-fan dan een Tanja-fan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij was toch diehard Tanja fan
Maar je bent het opeens opvallend met LS eens dat je me meer een LS fan lijkt?
Juist bij die buitenlandse sterren denk ik dat het juist voornamelijk om promotie gaat, want wat ze ook zullen krijgen voor zo een optreden, dat zal vast in het niet vallen bij de bedragen die ze voor zulk soort talkshows krijgen in grotere landen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien een enkele buitenlandse superster niet. Maar het zou me verbazen als er geschoven wordt aan NL-se "sterren". En zeker als ze van het kaliber ex-BB-bewoner zijn. Die hebben er alleen maar baat bij om met hun hoofd op TV te verschijnen, dan kunnen ze nog wat langer schnabbelen.
Van Barend en Van Dorp is bekend dat ze NOOIT gasten betalen om aan tafel te komen zitten. Als iemand toch per se geld wil zien, hoeven ze hem/haar niet meer in de show.
Maak me gekquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter is meer een underdog-fan dan een Tanja-fan.
De concurrentie wordt steeds kleiner, PC Eend!![]()
Nu APK en de Enge Opa's nog afschudden en je hebt het rijk alleen.![]()
Tanja zou eerder ook al een keer in RTL Boulevard komen maar daar zagen de programma makers vanaf omdat ze te hoge eisen stelde zoals make-up en de kleren moesten door de programma makers betaals worden ik denk dus niet dat ze het *gratis* doet en om iets te promoten?? Wat moet ze in hemelsnaam promoten dan??quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Grappig, ik dacht altijd dat de gasten gratis komen. En dat hun winst zit in het promoten van wat ze doen (bijvoorbeeld een televisieprogramma, film of boek)
Bij RTL Boulevard dus ook niet...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien een enkele buitenlandse superster niet. Maar het zou me verbazen als er geschoven wordt aan NL-se "sterren". En zeker als ze van het kaliber ex-BB-bewoner zijn. Die hebben er alleen maar baat bij om met hun hoofd op TV te verschijnen, dan kunnen ze nog wat langer schnabbelen.
Van Barend en Van Dorp is bekend dat ze NOOIT gasten betalen om aan tafel te komen zitten. Als iemand toch per se geld wil zien, hoeven ze hem/haar niet meer in de show.
Pardon?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu APK en de Enge Opa's nog afschudden en je hebt het rijk alleen.![]()
Da's een rivier in Duitsland.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:38 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Ik mag hier gaarne lurken, maar ik hoef me niet aangesproken te voelen, neem ik aan.
Oder?
Aaah, APK en... Coos?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:58 schreef Gert het volgende:
[..]
En nee, ik doelde op twee hier regelmatig postende grijsaards, waarvan de één vooral eng is en de ander voornamelijk een oude viezerik.![]()
Eentje goed.quote:
Maar dan wel eentje die, vermomd als adhd / pdd-nos breezerslet, immer met een aansteker rondloopt om bevrediging te halen uit zijn maniakale en pyromane dwangneurose.quote:
Ik mag van APK niet met stalkers pratenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:25 schreef Lady-SNAKE het volgende:
Waar in Grunn woon jij OpaLing?
Okeej das tenminste duidelijke taal...quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:27 schreef OpaLing het volgende:
Ik mag van APK niet met stalkers praten
OPW
Opaquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:27 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Ik mag van APK niet met stalkers praten
opw
* Opaling zwaait niet, want dan vervuild het hierquote:
En u?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:28 schreef Lady-SNAKE het volgende:
[..]
Okeej das tenminste duidelijke taal...![]()
Vies??quote:
Dus ik ben geen stalkerquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:34 schreef OpaLing het volgende:
[..]
* Opaling zwaait niet, want dan vervuild het hier
Hoe is het met uw hoestje eend? Nog niet geveld door de griep?![]()
Onee, waarom denk jij dan dat Tanja niet meer hier komt?quote:
Nu al? Neen, als sinds BB2 ben ik de grootvader van PalinG.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:41 schreef Danaa het volgende:
Nu al opa? OpaLing??? Of is dat niet de bedoeling van je naam?![]()
Ja eend, wanneer post je die potentieel pikante correspondentie hier nou eens?quote:
Als ik goed heb opgelet hier, was ze gister bij d'r ouders en is ze vanavond bij Jensen. Tussendoor nog even dochterlief verzorgen, de hond uitlaten en natuurlijk de bus naar Hilversum/Aalsmeer nemen... druk, druk, druk...quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:36 schreef PC eend het volgende:
Onee, waarom denk jij dan dat Tanja niet meer hier komt?![]()
![]()
De werkelijke reden is dat ze een beetje moe wordt van het zich steeds moeten verdedigen tegenover types als LS en ze een paar dingen toch wat aangetrokken heeft.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:25 schreef OpaLing het volgende:
Als ik goed heb opgelet hier, was ze gister bij d'r ouders en is ze vanavond bij Jensen. Tussendoor nog even dochterlief verzorgen, de hond uitlaten en natuurlijk de bus naar Hilversum/Aalsmeer nemen... druk, druk, druk...![]()
idd, wordt eens tijd, we hebben je bijna al uitgeroepen tot koene ridder nu willen we de bewijzen natuurlijk ook zienquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:25 schreef OpaLing het volgende:
Ja eend, wanneer post je die potentieel pikante correspondentie hier nou eens?![]()
[..]
Ben jij de nieuwe officiële Tanja-woordvoerder nu LS uit de gratie is?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:30 schreef golfer het volgende:
De werkelijke reden is dat ze een beetje moe wordt van het zich steeds moeten verdedigen tegenover types als LS en ze een paar dingen toch wat aangetrokken heeft.
Daar heeft ze geen zin meer in en dus komt ze voorlopig eventjes niet meer op Fok!
kan je nog wel een paar logjes sturenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:40 schreef Lady-SNAKE het volgende:
...weinig te lezen zeg...
Voorlopig...uhm das 1 dag?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
De werkelijke reden is dat ze een beetje moe wordt van het zich steeds moeten verdedigen tegenover types als LS en ze een paar dingen toch wat aangetrokken heeft.
Daar heeft ze geen zin meer in en dus komt ze voorlopig eventjes niet meer op Fok!
hoewel ik hoop dat ze toch nog even een verslagje schrijft over de opnames bij Jensen
Ben dr klaar voor..quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kan je nog wel een paar logjes sturen
Kijk!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe officiële Tanja-woordvoerder nu LS uit de gratie is?
Kan jij dan misschien ook duidelijkheid geven over haar avondeten van vandaag en het al dan niet lakken van haar teennagels?![]()
Maakt nie uit moet een verassing blijven...als ik mr nie mn eigen krijg das boringquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, moet ik eerst weten welke je wil hebben
ik sla alleen de logs met LS op sorry dus dan krijg je je eigenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:03 schreef Lady-SNAKE het volgende:
[..]
Maakt nie uit moet een verassing blijven...als ik mr nie mn eigen krijg das boring![]()
Als ze van Lekker_Simpel zijn heb ik ze ng nie gelezen en aangezien ik hier ng maar weinig gepost heb...kan dat van mij nooit veel zijn! Heb je mijn space al ns bekeken k zie dr echt uit als een man heh vind je nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik sla alleen de logs met LS op sorry dus dan krijg je je eigen
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:15 schreef Lady-SNAKE het volgende:
[..]
Als ze van Lekker_Simpel zijn heb ik ze ng nie gelezen en aangezien ik hier ng maar weinig gepost heb...kan dat van mij nooit veel zijn! Heb je mijn space al ns bekeken k zie dr echt uit als een man heh vind je niet![]()
Dan heb je mn snor ng nie gezien zeker...quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb je space bekeken en je hebt wel erg kort haar
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
hoewel ik hoop dat ze toch nog even een verslagje schrijft over de opnames bij Jensen
Tannquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef tann het volgende:
[..]
vooruit, (klein) verslagje dan maar,
Allereerst maar ff vertellen dat je voor interviews niet betaald krijgt. Voor promotie of iets dergelijks doe ik het al helemaal niet, zou ook niet weten waarvoor. BB is idd afgelopen, en dat ik zei dat ik er klaar mee was duidde meer op de bijeenkomsten georganisseerd door de bewoners. Interviewtjes zijn leuk, en als je kan vind ik dat je gewoon moet komen, dat hoort er nou eenmaal bij en heeft absoluut niks te maken met aandacht vragen.
Jensen had al veel eerder gevraagd of ik komen wou, maar dat was me door Endemol afgeraden toen omdat het te vroeg was voor Jensen, Endemol raadde mij aan dit later te doen. Jensen is altijd een van mijn favoriete programma geweest, en ik was ook zeer vereerd dat hij me weer vroeg, het leek me erg leuk in zijn programma te zitten en om hem es in het echt te ontmoeten. Twas kort maar krachtig, en ontzettend gelachen! Ik hoop echt dat ze niet al te veel gaan knippen en vooral het stukje laten zien dat Jensen zn neus snoot. Ik ga over het gesprekje niet veel verklappen, dinsdag word het idd uitgezonden,dus als je nieuwsgierig bent moet je maar kijken. Jos was ook mee, en is ook ff gefilmd, maar of dat uitgezonden wordt ligt aan de arbeidsinspectie. Jos heeft weer een aantal BNers ontmoet,en een hoop andere mensen. Ze kreeg veel aandacht en compllimentjes en dat deed me erg goed.
Goed, ik laat het hier bij, meer is er eigelijk ook niet te melden, behalve dan dat het echt leuk was, en dat Jensen in het echt nog toffer is!
Ow...en ik weet inmiddels wie LS2 is, werkt voor RTL Boulevard, weet echt precies hoe het gegaan was toen met dat interview! waarschijnlijk was LS2 de dag dat Boulevard excuses maakte vrij....![]()
Misschien tot laters....
Ik had die quote misschien wel weg kunnen laten jaquote:
nee, ik zie nogal een kruisquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:52 schreef Lady-SNAKE het volgende:
[afbeelding]
Val ik even door de mand zeg...herken je me??
Als je de quote weglaat blijft er ook niet veel over om te zien, toch ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had die quote misschien wel weg kunnen laten ja
Maar voor de rest zie ik niet zoveel verkeerd![]()
MIsschien is die tijd ook voorbij, maar er zijn BB-ers die nog flink geschnabbeld hebben na hun "optreden" in het huis.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef tann het volgende:
Allereerst maar ff vertellen dat je voor interviews niet betaald krijgt. Voor promotie of iets dergelijks doe ik het al helemaal niet, zou ook niet weten waarvoor.
Doe de groeten aan je zoontje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:57 schreef Lady-SNAKE het volgende:
Ik ben dr weer vandoor...nie echt boeiend vandaag oant sjen!
Ik vind dat zo'n opmerking niet door de beugel kan zeg het hem persoonlijk recht in zijn gezicht als je dat durft **opgelost**quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Doe de groeten aan je zoontje.
Oh nee, die zie je nooit meer. Sorry.![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Doe de groeten aan je zoontje.
Oh nee, die zie je nooit meer. Sorry.![]()
Jawel hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:59 schreef bhs het volgende:
Pech dat dit forum dicht is bij de uitzending... geen Jensen-bash als hij iets verkeerds zegt...
Heh, als ik dat zo lees, hoeft Jensen uit die hoek niet veel kritiek te verwachten. Zelfde voor Jan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:05 schreef Gert het volgende:
Jawel hoor.
The Daily Jensen 7] Jan geeft weer 15%
Uit die hoek niet nee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:09 schreef bhs het volgende:
[..]
Heh, als ik dat zo lees, hoeft Jensen uit die hoek niet veel kritiek te verwachten. Zelfde voor Jan.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:28 schreef Annelies-G het volgende:
[quote]Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef tann het volgende:
[..]
Gaaf !!! jensen is ook tof !!! vanavond een chatsessie gehad met Roel en dat was ook tof
Ja deuh, jullie diehard fokkers hebben een hekel aan clubs maar clubs is zo slecht nog niet ........quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ja deuh, jullie diehard fokkers hebben een hekel aan clubs maar clubs is zo slecht nog niet ........
Ode aan alle cluppers !!!! jullie waren TOP vanavond :p
Oeps, sorry, je hebt gelijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik een diehard fokker ben, ben nog steeds een newbee
ja wat denk je, we vertrouwen erop dat je zondag je boek publiceerdquote:
Heb jij gelukkig geen last van hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:41 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hehehehe die moet NA Zondag afkicken
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij gelukkig geen last van he
Ik ben hier nog omdat ik tann zo leuk vind, wat doe jij hier nog![]()
Is dat weer zo een verkapte ik wil je ghostwriter zijn post van je?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja wat denk je, we vertrouwen erop dat je zondag je boek publiceerd
Aaaaaah waaa liiiiieeeeeeevquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ben hier omdat jij er nog bent en ik na Zondag idd niet hoef af te kicken maar je wel ga missen
![]()
k'ben ook lief, daarom zal ik nooit bij de FOKKERS horenquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dat weer zo een verkapte ik wil je ghostwriter zijn post van je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |