En ik heb gehoord dat jij klinkt als iemand die hoogstwaarschijnlijk seks heeft met boerderijdieren.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die weleens met een vuurrode kop op de eerste hulp beland is.
Ah, een wijf met een lul dus...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:57 schreef Syll het volgende:
Xennia, ik denk niet dat hij in de kroeg komt. Het is niet zo'n 'maten' gast.
Je kent van Oostveen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En ik heb gehoord dat jij klinkt als iemand die hoogstwaarschijnlijk seks heeft met boerderijdieren.![]()
precies, heb je er eindelijk een waarmee je fantastische seks hebt, veel en vaak, en dan begint ze ineens dat ze ook wel andere dingen wil doen....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Seks dient de básis te zijn... En dan lul je niet over ' Maar, maar, maar, ik kan zo leuk praten met hem'
En ik ben als stierenkloten... Iedereen walgt ervan, maar toch willen ze allemaal even proevenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:00 schreef cerror het volgende:
Ik lust d'r wel èèntje maar ze lusten mij niet...
Ik ben als de zalmversie van sandwichspread, niemand eet het.
Ah, in dat geval heeft hij ''seks'' met je om zijn homoseksualiteit te verdoezelenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:57 schreef Syll het volgende:
Xennia, ik denk niet dat hij in de kroeg komt. Het is niet zo'n 'maten' gast.
Nee, is dat een koeiesoort?quote:
In de trant van.. 'Ik heb me neukvlees weer es op bezoek gehad'quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jou in de kroeg, met maten onder elkaar, toch echt anders noemt
Inderdaad, nog enigzins gewaagd ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik ben als stierenkloten... Iedereen walgt ervan, maar toch willen ze allemaal even proeven.
Nee, dat is een collega die ik het 1 en ander over het leven in een boerendorp als dit heb uitgelegdquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, dat is een collega die ik het 1 en ander over het leven in een boerendorp als dit heb uitgelegd.
Mag de vader van jouw kinderen die behoefte wel hebben gehad?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:02 schreef Brennie het volgende:
[..]
In de trant van.. 'Ik heb me neukvlees weer es op bezoek gehad'![]()
Ik heb nooit een fuckbuddy gehad..ben uberhaupt nooit single geweest eigenlijk.![]()
Ook niet zo'n behoefte aan trouwens.
Seks is seks. Homo of niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah, in dat geval heeft hij ''seks'' met je om zijn homoseksualiteit te verdoezelen
Mensen met een vaste relatie (of teveel relaties binnen een korte tijd wat een luxe is voor sommige excentriekelingen onder ons.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:02 schreef Brennie het volgende:
[..]
In de trant van.. 'Ik heb me neukvlees weer es op bezoek gehad'![]()
Ik heb nooit een fuckbuddy gehad..ben uberhaupt nooit single geweest eigenlijk.![]()
Ook niet zo'n behoefte aan trouwens.
Totdat je zijn stront van je dildo af moet wassenquote:
Dat geeft alleen maar een extra demensie.. Kan geen kwaad!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Totdat je zijn stront van je dildo af moet wassen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mag de vader van jouw kinderen die behoefte wel hebben gehad?
Ben je dan verplicht je konthaar te laten groeien?quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Mensen met een vaste relatie (of teveel relaties binnen een korte tijd wat een luxe is voor sommige excentriekelingen onder ons.) hebben daar dus ook geen last van.
But we need to get laid once and a while too damnit.
Nee, jij wel?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ben je dan verplicht je konthaar te laten groeien?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:08 schreef Syll het volgende:
demensie
Ah, een scat liefhebsterquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:08 schreef Syll het volgende:
[..]
Dat geeft alleen maar een extra demensie.. Kan geen kwaad!
Ik ben een stereotyp ben ik onderhand achter.quote:
Dat hebben vrouwen helemaal nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ben je dan verplicht je konthaar te laten groeien?
Ik heb er al ruim 20 jaar 1.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:55 schreef Koewam het volgende:De laatste tijd hoor ik steeds meer mensen over het fenomeen 'fuckbuddy'.
Goed, in principe is dat gewoon een persoon waar je mee neukt, en verder niks... Wie heeft dat ooit gehad, hoe ervoer je dat, hoe oud was/ben je? etc.
Ik zelf heb er geen... maar wat niet is kan nog komen
Nee, maar ik neuk dan ook geen homo'squote:
Misschien moet je eens gaan chillen...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben een stereotyp ben ik onderhand achter.
Ik hoef niet eens een biografie van Chevy Chase te lezen en volgen.
quote:
Je reet zal er nooit meer zo uitzien als op je 16e. Dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik kan zo hard trekken met mijn spieren dat ik een lul klem zet ja
Ik niet iigquote:
misschien dat je meer neukt als je wat minder zelfmedelijden hebt? dat is namelijk geen erotisch voordeel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Mensen met een vaste relatie (of teveel relaties binnen een korte tijd wat een luxe is voor sommige excentriekelingen onder ons.) hebben daar dus ook geen last van.
But we need to get laid once and a while too damnit.
Weer dat geknipoog en negerpraat.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:13 schreef Brennie het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan chillen...![]()
In een bubbelbad ofzo![]()
is ook lastig te zien bij jezelfquote:
Het is nacht ja! Laat me. Dimensie! Wat jij wil.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
![]()
Zucht, wat zou het leven toch eenvoudig zijn met wat minder hersencellen
Bij mij is het ook nacht hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:16 schreef Syll het volgende:
[..]
Het is nacht ja! Laat me. Dimensie! Wat jij wil.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Weer dat geknipoog en negerpraat.
En ik dacht dat ik een stereotyp was.
Lekker, een korrelig bedquote:
jij werkt nu.quote:
Laten we het Kasta vragen...quote:
Nog fout typen ook.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mijn benadering speciaal op je afgestemd.. zo stereotyp ben je.
Knipogen naar sombere, narcistische fokkers heeft wel eens lueke uitwerkingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |