Je moet hier óf nooit komen óf spiksplinternieuw zijn anders weet je het antwoord op deze vraag. Een stille hint: ooit was Erodome hier moderator....quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:23 schreef Zwansen het volgende:
Heeft je man/vriend die ook? En geeft dat nooit problemen?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:48 schreef Keksi het volgende:
[..]
Je moet hier óf nooit komen óf spiksplinternieuw zijn anders weet je het antwoord op deze vraag. Een stille hint: ooit was Erodome hier moderator....
Maar dan met een gat erinquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:49 schreef Nickthedick het volgende:
Is een fuckbuddy net zoiets als de furbie?
Meestal doen we dit samen hoor, daten we samen met anderen(niet dat dat elk weekend gebeurt ofzo, maar goed), daarin hebben we wat vaste mensen met wie het wel vaker gebeurt, soms ook gewoon een onsje die we samen oppikken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heeft je man/vriend die ook? En geeft dat nooit problemen?
Volgens mij denken alle vrouwen dat ze wereldpijpsters zijn, maar ik ken er ook maar weinig...quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Volgens mij denken alle mannen dat ze wereldlikkers zijn maar ik ken er slechts weinig...
Geef me een lolly en ik ben er binnen 15 seconden klaar meequote:Op donderdag 9 maart 2006 16:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Volgens mij denken alle mannen dat ze wereldlikkers zijn maar ik ken er slechts weinig...
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:47 schreef kastanova het volgende:
Had er op een gegeven moment drie... En ze waren nog van elkaar op de hoogte ook...
Elkaar op msn, onderling afspreken wie me wanneer had... Ooit een keer ingelogd op mn mail bij 1 van hen thuis, dat wachtwoord werd vervolgens ook direct maar even doorgegeven aan de rest waarna ze een paar maanden al m'n mail meegelezen hebben...
Fuckbuddy: 'Hé, weet je nog dat je destijds niet meer in je mailbox kon komen?'
Kasta: 'Euuuh, ja, maar hoe weet jíj dat?'
Fuckbuddy: 'Nou euuh, je was destijds een keer ingelogd bij mij thuis en ik had je wachtwoord nog'
Kasta: 'Wtf?!'
Fuckbuddy: 'Nah, we lezen je mail tegenwoordig nauwelijks meer hoor...'
Kasta: 'Wtf? We?'
Fuckbuddy: 'Ja, heb je wachtwoord ook direct maar aan fuckbuddy2 en fuckbuddy3 gegeven'
Vervolgens heeft 1 van hen ook nog eens m'n complete harde schijf (qua foto's) gekopieerd, iets waar ik ook pas 2 jaar later achterkwam...
Kasta: 'Kut, harde schijf gecrashed, al m'n foto's kwijt'
Fuckbuddy: 'Ah, wacht maar ff.'
*Fuckbuddy verstuurt Kasta.rar (480mb)*
Kasta: 'Wtf.'
Maar ja, dat mens stuurde me op een gegeven moment ook een compleet dagboek van 16 pagina's dat ze geschreven had over me, dus tja.
Conclusie: Fuckbuddy's zijn leuk, maar zodra ze stalkneigingen krijgen, je knielend en huilend smeken om nog even te blijven, dagboeken bij gaan houden of harde schijven gaan kopieren heb ik nog maar 1 advies: "RUN FORREST! RUN!"
Wat boeit dat nou? Ik snap daar werkelijk niks van.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:40 schreef L.Denninger het volgende:
Ben ik nou ouderwets ?
Ik zou 't niet leuk vinden als de moeder van m'n kinderen voor ze mij kende zich gewoon met regelmaat liet pakken door iemand omdat ze geen vriendje had.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat ik 'van de daken schreeuw' is mijn zaak en bepaald niet 'dwangmatig'. Ik begin er echter een beetje genoeg van te krijgen dat negen van de tien topics waarin ik mij vertoon, blijkbaar dient te worden verneukt door dit soort geweldig grappige geintjes. Ik heb ze allemaal al duizend keer gehoord. Ik vind dat soort zuiggedrag eerlijk gezegd een stuk triester dan mijn 'dwangmatige' uitingen.
En verder zijn mijn persoonlijke drijfveren m.b.t. tot het posten van de dingen die ik post hier volledig offtopic.
Zo lang hetzelfde geldt voor de vader van je kinderenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:40 schreef L.Denninger het volgende:
Ben ik nou ouderwets ?
Ik zou 't niet leuk vinden als de moeder van m'n kinderen voor ze mij kende zich gewoon met regelmaat liet pakken door iemand omdat ze geen vriendje had.
Een vader die zich regelmatig liet pakken?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zo lang hetzelfde geldt voor de vader van je kinderen
gast ik ben zelf pas 19, wat moet ik dan? een wijf van 39?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:54 schreef kastanova het volgende:
Een fuckbuddy van 16.
Dat is als drumles krijgen van de jostiband triangelist..
Vanaf m'n 18e heb ik al voorgenomen niets meer beneden de 20 te neuken...quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:56 schreef Wisheh het volgende:
[..]
gast ik ben zelf pas 19, wat moet ik dan? een wijf van 39?nouja als ze er goed uit ziet
![]()
dan heb je niet de goeie gehadquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vanaf m'n 18e heb ik al voorgenomen niets meer beneden de 20 te neuken...
Ik bedoel, wat kun je in godsnaam hebben aan een neukertje beneden de 20 behalve kots, bloed of angstzweet in je bed? Het is niet alsof zoiets lekker neukt ofzo...
Kots? Ben je zo afzichtelijk dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vanaf m'n 18e heb ik al voorgenomen niets meer beneden de 20 te neuken...
Ik bedoel, wat kun je in godsnaam hebben aan een neukertje beneden de 20 behalve kots, bloed of angstzweet in je bed? Het is niet alsof zoiets lekker neukt ofzo...
Ik heb een extra hersenkwab die me in staat stelt de bloedgeile bedprinsesjes er tussenuit te pikken en anders verhoer ik ze wel persoonlijk, dus daar zal het echt niet aan liggen...quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kots? Ben je zo afzichtelijk dan?![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och.
Nah, Check hier anders maar even wat ik bedoel...
Bij een meisje van 16 waar de borstjes er nog door moeten komen zijn is het geen kwestie van aanpassen, maar van een krappe, onvolgroeide kut...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:41 schreef Genjuro het volgende:
On-topic: mn ex is tot 3 maand na de relatie gedaan was mn neukertje geweest, maar ja dat is ook wel iets anders zeker, exen zijn nu eenmaal easy sex
trouwens vind ik 16 jarige wanna-b sletjes niet slecht neuken, ze spannen over het algemeen een beetje meer.
Ligt ook aan je formaat makker.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:41 schreef Genjuro het volgende:
[..]
trouwens vind ik 16 jarige wanna-b sletjes niet slecht neuken, ze spannen over het algemeen een beetje meer![]()
Op mijn 16e was ik nog niet bekend met het fenomeen bekkenbodemspieren. Nu welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:41 schreef Genjuro het volgende:
trouwens vind ik 16 jarige wanna-b sletjes niet slecht neuken, ze spannen over het algemeen een beetje meer![]()
12 jaar te laat... jammer.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Op mijn 16e was ik nog niet bekend met het fenomeen bekkenbodemspieren. Nu wel![]()
Kun jij dan zo hard trekken met je bekkenbodemspier zodat je reet niet meer op een vuilniszak vol afgewerkt frituurvet lijkt?!quote:
Ik kan zo hard trekken met mijn spieren dat ik een lul klem zet jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:44 schreef Flyswatter het volgende:
[..]
Kun jij dan zo hard trekken met je bekkenbodemspier zodat je reet niet meer op een vuilniszak vol afgewerkt frituurvet lijkt?!
Je zuigt 'm vacuum?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik kan zo hard trekken met mijn spieren dat ik een lul klem zet ja
quote:
Dat klinkt als een wijf die gewoon geen verliefde gevoelens heeft.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:53 schreef kastanova het volgende:
Dat klinkt dan weer als een wijf dat het neuken maar op de koop toe neemt 'omdat hij anders niet meer terug komt'.
Je klinkt als iemand die weleens met een vuurrode kop op de eerste hulp beland isquote:
Ik denk dat hij jou in de kroeg, met maten onder elkaar, toch echt anders noemtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:52 schreef Syll het volgende:
Geen fuckbuddy, maar een FWB'tje (Friends with benefits). We gaan goed met elkaar om, bespreken alles en hebben daarbij ook af en toe seks.
Seks dient de básis te zijn... En dan lul je niet over ' Maar, maar, maar, ik kan zo leuk praten met hemquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:56 schreef Syll het volgende:
[..]
Dat klinkt als een wijf die gewoon geen verliefde gevoelens heeft.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:56 schreef Syll het volgende:
[..]
Dat klinkt als een wijf die gewoon geen verliefde gevoelens heeft rationaliseert.
*poef*quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jou in de kroeg, met maten onder elkaar, toch echt anders noemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |