heb je de uitslag van Enschede gezien,quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:37 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja, sorry, mijn ervaring in Enschede... Heb er 2 jaar gezeten, maar misschien lag dat aan de mensen waar ik mee omging
Ja heb ik gezien, maar dat boeit me verder niequote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:41 schreef komrad het volgende:
[..]
heb je de uitslag van Enschede gezien,
PvdA kan met iedereen het gaan regelen, ze hebben bijna 40%
zal wel een brede coalitie worden, ook omdat ze sterk willen gaan werken aan de sociale structuur. Hoewel dat lijkt ook goed mogelijk met SP en GL, maar ik hoop het niet
Lijkt op een uitslag!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:42 schreef ChRoNiC het volgende:
Lijkt me exit poll toch
Het is niet heel dramatisch inderdaadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:42 schreef Pracissor het volgende:
Eigenlijk valt het verlies wel mee... vergeleken met de historische nederlaag 4 jaar geleden.
We zitten nu weer op het oude peil lijkt mij zo.
Dito. maar dat komt gewoon omdat mensen tegenwoordig een stemadvies krijgen opgedrongen. Inhoudelijk stelt het niks meer voor. Mensen laten zich graag voor de gek houden. Landelijk kan het weinig opleveren, als de PvdA zich vergaloperen gaat. Men profiteert nu van de afrekening met de coalitie en die met de Leefbaren. Heeft de PvdA weinig voor hoeven doen, raken ze ook net zo makkelijk weer kwijt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:41 schreef MeneerTim het volgende:
Jammer dat het zo vaak gaat zoals voorspeld was. Alleen de mate van de veranderingen zijn vaak onverwacht.
Ik ook, beetje jammer dat mensen zich niet verdiepen in zaken en maar met anderen meelullen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:43 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik word misselijk van zoveel achterlijke linkse stemmers in Nederland
Ik word altijd misselijk van Heineken, so be itquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:43 schreef Heerlijkheid het volgende:
Over wie/wat/waar heb je het?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:42 schreef Pracissor het volgende:
Eigenlijk valt het verlies wel mee... vergeleken met de historische nederlaag van het PvdA 4 jaar geleden.
We zitten nu weer op het oude peil lijkt mij zo.
Kan je er niet tegen? Doe es ff normaal manquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:43 schreef Heerlijkheid het volgende:
Tering jantje, 20 zetelsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:44 schreef Againzender het volgende:
TUSSENTIJDS Zeteluitslag Amsterdam (66% geteld):
PvdA: 20
VVD: 8
GL: 7
CDA: 2
SP: 6
D66:2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |