Op die manier gaan lopen aftellen is niet echt bevordelijk voor je resultaat imo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:00 schreef Sylvana het volgende:
nog 28 uur, kan echt niet wachten tot ik de uitslag weet, als ik geslaagd ben dan hebben ze bij het CBR in Leusden een gat in het plafond en als ik zak dan hebben ze een gat in de grond
lol, ik ga ook echt niet elk uur eraan denken * nog zoveel uur* maar ik moet toch wat posten hierquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:02 schreef blup het volgende:
[..]
Op die manier gaan lopen aftellen is niet echt bevordelijk voor je resultaat imo.
Stiekum even je profiel gechecked maar heb geen idee wie je bent.. Tenzij je achternaam met een N begint?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:41 schreef mirrie1986 het volgende:
Toevoeging OP:
Aankomende examens:
13 maart: tasje
15 maart: cyberterrorist
28 maart: mirrie1986, Meppel 10.45
31 maart: Zonnestraaltje, Meppel, 10:50 uur (jaja helemaal compleet)
wie nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil mijn rijbewijs, liever gisteren dan vandaag
ik kan niet wachten..
Denk dat de meesten voor auto gaan, en als dat niet het geval is dat ze het dan wel zeggen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef Faithy het volgende:
zet er even bij voor WELK examen je op moet
Hmm dat had ik niet. Na een les of 25 mn theorie gehaald. Nu 40 lessen gehad. Het is wel zo dat als je je theorie geleerd hebt je veel meer situaties herkent enzo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe snel gaat het trouwens, als je eenmaal je auto theorie hebt gehaald?
ik begreep dat alles dan ineens in sneltrein vaart gaat.
Bij mij niet, ik heb me theorie al een half jaar, maar praktijk heb ik dus morgen pasquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe snel gaat het trouwens, als je eenmaal je auto theorie hebt gehaald?
ik begreep dat alles dan ineens in sneltrein vaart gaat.
De eerste kostte bij mij 200 euro, de examens daarop (nummer 2, 3 en 4) 180 euro per stuk. En nu moet ik BNOR examen doen, en die is weer duurder.. Weet niet precies hoeveel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
watkosten jullie auto praktijk examens eigenlijk?
die van mij 185
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |