Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik ga richting Amsterdam verhuizen.
Vlaams Belang.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kijk, een voorbeeld van rechts waar ik absoluut niet van houd. Te kortzichtig.
Uhuh, net als Michiel Smit hier van Nieuw Rechts - die gelukkig ook geen zetel haalt - die man is net als jij zegt, te kortzichtig.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kijk, een voorbeeld van rechts waar ik absoluut niet van houd. Te kortzichtig.
Beide extremen, zowel links als rechts, zijn geen optie voor mij. Ik mis alleen nog een goede centrum-partij.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, net als Michiel Smit hier - die gelukkig ook geen zetel haalt - die man is net als jij zegt, te kortzichtig.
Dom zelfs.
'De domheid van de linkse stemmers'quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat alle linkse stemmers dom zijn?.
Ze vertonen bij het maken van hun keuze soms alleen dom gedrag.
Blijkbaar is het begijpend lezen jou nooit goed bijgebrachtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
'De domheid van de linkse stemmers'
Gut, wie is er nu dom?
Je ziet toch wat je schrijft?? Dat je het later nuanceert is heel leuk, maar ik had het dus over die post die ik net quotte.
Maar goed, verder interesseert het me niet echt of je me dom vindt of niet
We zijn het eens!quote:
Dat zal het zijn jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Blijkbaar is het begijpend lezen jou nooit goed bijgebracht.
Leuke vent wel jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef BVO het volgende:
Bij mij is en blijft het VVD.
Alleen Pastors zou daar nationaal gezien verandering in kunnen brengen.
Mwah, hij is zo rechts nog niet hoor. Komt vooral door de beeldvorming door de linkse media, die je gelijk in het (extreem) rechtse hokje drukken als je de grote problemen van criminele allochtonen jongeren ("Neeeee, echt niet zij alleen hoor, Nederlanders doen dat net zo goed!"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Leuke vent wel ja. Iets te rechts voor mij vrees ik. Als ik nu mocht stemmen was het ook VVD. Beste optie in dit bestel
. (En dan praat ik even over de Tweede-Kamer).
Wow, zover ging ik helemaal niet. Hij heeft dingen gezegd over antilianen bijvoorbeeld die er bij mij niet zo goed ingingen (bij buitenhof, iets met kauwgomkrabbers enzo). Waar jij nu over praat, het aanpakken en benoemen van bestaande serieuze problemen kan ik alleen maar toejuichen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, hij is zo rechts nog niet hoor. Komt vooral door de beeldvorming door de linkse media, die je gelijk in het (extreem) rechtse hokje drukken als je de grote problemen van criminele allochtonen jongeren ("Neeeee, echt niet zij alleen hoor, Nederlanders doen dat net zo goed!") hier in Rotterdam aanpakt.
De cijfers liggen er, het is gewoon een serieus probleem, maar zodra je het noemt en aan wil pakken ben je opeens een racistische rechtse lul.
praten over politiek is niet erg, erover discussiëren ook niet, maar consequent je mening blijven verkondigen en daarbij enkel gal spugen op links, is te simpel en een beetje sneu...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:02 schreef Airelle het volgende:
Wat zeur je nou? Ik ga wel weer naar POL, daar hebben ze een slowchat waar ze alleen maar over POLitiek praten.
zelfde geldt voor BVO...quote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef Airelle het volgende:
Ik ben niet rechts. En de vvd staat ook niet gelijkheid aan rechtsheid. Het is maar net wat je er in wilt zien. Daarbij is rechts-links al jaren achterhaald.
Nee dat weet ik wel, maar ook om die dingen wordt als als zo rechts gezien, terwijl het mij alleen maar in het belang van de stad lijkt. Daarnaast moet je zulke dingen ook niet zo serieus nemen, allemaal proberen ze door leuk over te komen stemmen tw innen. Ik beoordeel hem op zijn beleid en dat is overwegend gewoon goed en echt niet zo rechts als gesuggereerd wordtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wow, zover ging ik helemaal niet. Hij heeft dingen gezegd over antilianen bijvoorbeeld die er bij mij niet zo goed ingingen (bij buitenhof, iets met kauwgomkrabbers enzo). Waar jij nu over praat, het aanpakken en benoemen van bestaande serieuze problemen kan ik alleen maar toejuichen.
Ik houd er niet van. Het enkel links-rechts praten inderdaad. Maar als je goed hebt gelezen dan had je opgemerkt dat ik het enkele posts geleden ook alweer nuanceerde. En iedereen noemt het tegenwoordig nog zo, dus dat maakt het wel een stuk gemakkelijker.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
praten over politiek is niet erg, erover discussiëren ook niet, maar consequent je mening blijven verkondigen en daarbij enkel gal spugen op links, is te simpel en een beetje sneu...
daarnaast spreek je jezelf ontzettend tegen:
[..]
zelfde geldt voor BVO...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, je eigen mening als waarheid zien en mensen met een andere mening dom noemen, dat is slim.
'Nuff said.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
praten over politiek is niet erg, erover discussiëren ook niet, maar consequent je mening blijven verkondigen en daarbij enkel gal spugen op links, is te simpel en een beetje sneu...
daarnaast spreek je jezelf ontzettend tegen:
[..]
zelfde geldt voor BVO...
Hem landelijk vind ik nog niet zo'n slecht idee.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:25 schreef BVO het volgende:
Duidelijke cijfers.
Slecht en goed nieuws:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |