Hahaha joh ik dacht dat alle allochtonen moslim warenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef BVO het volgende:
Bijna alleen maar zelfs.
Nog Moslims ook. Eng he.
quote:
Dus jij hebt geen problemen met wat fijne Marokkaanse en Turkse gastarbeiders? Laten we later hun gezin ook overkomen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:05 schreef BVO het volgende:
Vrijheid van goederen, arbeid en kapitaal, prima plan.
Och, er zijn ook zat genoeg rechtse stemmers hoor, daar stoort het me alleen minder, omdat ze onbedoeld tóch de juiste keuze makenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, bij dat eerste komt het over als "Iedereen die links stemt is dom", dat tweede is heel anders. Over dom gesproken, BVO had afgelopen weekend op de verjaardag van m'n oom aanwezig moeten zijn voor een goede dosis van stom motiverende rechtsstemmers.
Een gebrek aan goede motivatie en 'stomiteit' is er op het gehele politieke spectrum.
Nee hoor, zo'n rechtse slet van een Verdonk gebruikt toch gewoon goed haar koppie als het gaat om homo's en vijandelijke "Axis of Evil" streng Islamitische landenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef LeBeau het volgende:
Een gebrek aan goede motivatie en 'stomiteit' is er op het gehele politieke spectrum.
Zitten niet in onze economische unie, dus neequote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen problemen met wat fijne Marokkaanse en Turkse gastarbeiders? Laten we later hun gezin ook overkomen.
Uhuh, het is gewoon een smerige partij die geen kleur durft te bekennen omdat ze bang zijn aan een van de twee kanten stemmers kwijt te raken. LR deed dat wel en is eerlijk geweest over waar het voor staat.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef Airelle het volgende:
De PvdA is Rotterdam is ook nog eens achterbaks (kwestie Pastors, toen 'ie werd weggestuurd. Ze bleken het er achteraf toch mee eens te zijn) Nou je weet vast wel welke zaak ik bedoel.
quote:
Goed plan!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:24 schreef rena het volgende:
[..]
O god![]()
Gaan we over de showbiz in de Politiek praten? JP's nieuwe kapsel? Die ene die een rapsingle had gemaakt
?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:24 schreef BVO het volgende:
JP was op dreef van de week, hij had zowaar humor.
Neeheee, wij hebben gewoon niet goed opgelet bij begrijpend lezen op de basisschool..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, bij dat eerste komt het over als "Iedereen die links stemt is dom", dat tweede is heel anders.
Nederland kiest.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:28 schreef rena het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook jaIn welk programma was dat? Vertel eens wat meer
![]()
![]()
De module 'Logische verbanden leggen' heb je ook vast gemistquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neeheee, wij hebben gewoon niet goed opgelet bij begrijpend lezen op de basisschool..
Oeh, ik ken wel die van The Shining, maar niet Brokeback Mountainquote:Op woensdag 8 maart 2006 07:36 schreef Dizer het volgende:
Brokeback Mountain gespeeld door twee konijnen![]()
quote:
Ik was pas de vierde die in SC poste vanochtend hoor!quote:
Zo is 'ie veel leuker.quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:36 schreef Dizer het volgende:
Brokeback Mountain gespeeld door twee konijnen![]()
Dat zegt meer overquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik was pas de vierde die in SC poste vanochtend hoor!![]()
Gelukkig zijn we nu wel van Wiegel af.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:40 schreef Airelle het volgende:
Laffaard. Wat heeft hij uberhaupt met de gemeenteraadsverkiezingen te maken?
Dan ben ik ook nog wel vroegie checkquote:
Tot half 12, sorry.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan ben ik ook nog wel vroegie check
Wat is dat nou weer voor debiele tijdquote:
Er is helemaal niks mis met half 12, jij na half 12se slet!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor debiele tijd![]()
12 uur zou zóveel logischer zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met half 12, jij na half 12se slet!
Dat zou kunnen ja.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
12 uur zou zóveel logischer zijn
Het is gewoon een complot tegen mij
Hierin kan ik mij zo vindenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met half 12, jij na half 12se slet!
Boehoehoe, de homo's spannen tegen mijquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Boehoehoe, de homo's spannen tegen mij
Ik wou net zeggen dat ik alleen werkte (lekker complot met mezelfquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Boehoehoe, de homo's spannen tegen mij
quote:
Sue mequote:Op woensdag 8 maart 2006 12:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent niet zomaar een na half 12se slet, maar ook nog eens een generaliserende, in hokjes plaatsende na half 12se slet!!! Dat zijn de ergsten!!!!!!!!!!!!!!
![]()
rrrrrr!1111!!!11!!!!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat ik alleen werkte (lekker complot met mezelf), maar toen kwam:
[..]
Dus ja, we moeten je vandaag hebben!![]()
Dat komt nog wel!quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor jullie, sissy's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |