De module 'Logische verbanden leggen' heb je ook vast gemistquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neeheee, wij hebben gewoon niet goed opgelet bij begrijpend lezen op de basisschool..
Oeh, ik ken wel die van The Shining, maar niet Brokeback Mountainquote:Op woensdag 8 maart 2006 07:36 schreef Dizer het volgende:
Brokeback Mountain gespeeld door twee konijnen![]()
quote:
Ik was pas de vierde die in SC poste vanochtend hoor!quote:
Zo is 'ie veel leuker.quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:36 schreef Dizer het volgende:
Brokeback Mountain gespeeld door twee konijnen![]()
Dat zegt meer overquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik was pas de vierde die in SC poste vanochtend hoor!![]()
Gelukkig zijn we nu wel van Wiegel af.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:40 schreef Airelle het volgende:
Laffaard. Wat heeft hij uberhaupt met de gemeenteraadsverkiezingen te maken?
Dan ben ik ook nog wel vroegie checkquote:
Tot half 12, sorry.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan ben ik ook nog wel vroegie check
Wat is dat nou weer voor debiele tijdquote:
Er is helemaal niks mis met half 12, jij na half 12se slet!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor debiele tijd![]()
12 uur zou zóveel logischer zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met half 12, jij na half 12se slet!
Dat zou kunnen ja.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
12 uur zou zóveel logischer zijn
Het is gewoon een complot tegen mij
Hierin kan ik mij zo vindenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met half 12, jij na half 12se slet!
Boehoehoe, de homo's spannen tegen mijquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Boehoehoe, de homo's spannen tegen mij
Ik wou net zeggen dat ik alleen werkte (lekker complot met mezelfquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Boehoehoe, de homo's spannen tegen mij
quote:
Sue mequote:Op woensdag 8 maart 2006 12:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent niet zomaar een na half 12se slet, maar ook nog eens een generaliserende, in hokjes plaatsende na half 12se slet!!! Dat zijn de ergsten!!!!!!!!!!!!!!
![]()
rrrrrr!1111!!!11!!!!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat ik alleen werkte (lekker complot met mezelf), maar toen kwam:
[..]
Dus ja, we moeten je vandaag hebben!![]()
Dat komt nog wel!quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor jullie, sissy's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |