Eend, maar ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:39 schreef clauwheee het volgende:
Wie was er ook alweer weg van Kim van Kooten? Ze is bij de wereld draait door.
Haha inderdaad..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:36 schreef TerroRobbie het volgende:
RCP schaft Opsporing Verzocht die zich met voetbalzaken bemoeit ook af. Wat een paupers zeg, laat dan niks zien
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:40 schreef clauwheee het volgende:
Ow sorry, het is al afgelopen
* clauwheee zegt sorry
Ik gunde hem een verzetje op z'n verjaardag, maar helaasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Eend had zn broek al op zn enkels![]()
Ik herkende je wel hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:46 schreef Bananenman het volgende:
Die beelden waren echt van hoge kwaliteit!![]()
Ik vind haar ook wel een smakelijk hapje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:39 schreef clauwheee het volgende:
Wie was er ook alweer weg van Kim van Kooten? Ze is bij de wereld draait door.
Koffie graagquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:46 schreef dndiek het volgende:
Dadelijk een borrel
Ik pak alvast een biertje, iemand anders iets te drinken ?
een sprits lust ik welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:53 schreef dndiek het volgende:
Ik heb speculaasjes, jan hagel en spritsen in de aanbieding, Bos81
ik neem ook een spritsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:53 schreef dndiek het volgende:
Ik heb speculaasjes, jan hagel en spritsen in de aanbieding, Bos81
Jij was toch die ene, die met die capuchon op?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als ik er bij was geweest, sure
Zelfs ik herkende niemand op die vage beelden...
Die heb ik vandaag al genoeg gegeten, dus had ik zin in iets anders dan datquote:
Whehehequote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:58 schreef Superheld het volgende:
[..]
Jij was toch die ene, die met die capuchon op?![]()
Op z'n Vlaams of gewoon op z'n Nederlands ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:12 schreef SCH het volgende:
Ik ben poepen
Tong! Turf je hem ook ff? Volgens mij heeft ie mij allang ingehaald!quote:
Makkie voor barca.quote:
nee hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:14 schreef SCH het volgende:
Moeten wij ook niet zo'n modern kringeltje voor de Hools?
Zelfs RTL4 kent grenzenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:
RTL4 was aan het filmen in Weert! Mijn vriendin was al bang dat ze op tv zou komen!
?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tong! Turf je hem ook ff? Volgens mij heeft ie mij allang ingehaald!
Snap je direct waarom ze die idioot het weer laten doen op SBS6, en hem niet naar RTL4 halen.quote:
Wat haal je je op de hals.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:23 schreef SCH het volgende:
Ik ben de nieuwe penningmeester van de theaterclub, nu snap ik eindelijk het begrip "lijken in de kast vinden"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |