ik heb ze net gemaild naar de sportcrew dus je bent vijf minuten te laatquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoeveel gaat me de vernietiging van die foto's kosten![]()
ja ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar je spelt het weer anders.. en ik heb ook nog een andere naam
Tot je in Servië 10x op een dag overal om je heen die naam hoortquote:
ik heb je droomauto in het sjonnenbakkentopic gepostquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:43 schreef M5 het volgende:
BoJo'tje?WTF!
Ik post alleen maar een "" en ik maak een BoJo'tje
sssjjjtttquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tot je in Servië 10x op een dag overal om je heen die naam hoort
Da's jouw meningquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb je droomauto in het sjonnenbakkentopic gepost
het was dan ook wel een bagger BoJotje... ik ben niet trots op je. Dat kan veeeuuull beterquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:43 schreef M5 het volgende:
BoJo'tje?WTF!
Ik post alleen maar een "" en ik maak een BoJo'tje
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:42 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
ik heb ze net gemaild naar de sportcrew dus je bent vijf minuten te laat
'k was niet eens een BoJo'tje van plan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
het was dan ook wel een bagger BoJotje... ik ben niet trots op je. Dat kan veeeuuull beter![]()
hij is vandaag ook wezen posten in PTA terwijl hij de SC links liet liggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
het was dan ook wel een bagger BoJotje... ik ben niet trots op je. Dat kan veeeuuull beter![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij is vandaag ook wezen posten in PTA terwijl hij de SC links liet liggen
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:47 schreef Hugster het volgende:
wordt het ook nog leuk met de sport mensen? Of blijven we quasie grappig van die admin grapjes maken?
had ik nou maar ban rechtenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:43 schreef jozef444 het volgende:
De topics in sport lopen der goed van freakje. Dus dan moeten we shoem nu nog ff crew laten worden dan wordt t helemaal leuk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |