Het is al 100x gezegd in dit topic, maar ga gewoon naar een goede tattooshop met je idee en desnoods met je mislukte tekeningen, of impressies.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:00 schreef vanessa24 het volgende:
Ik heb is een vraagje
Ik ben al een tijd op zoek naar een plaatje waar een tribal uitloopt in een tijger.
maar kan er helaas geen een vinden.
ben zelf al meerdere malen aan het tekenen geweest maar word niet echt spectaculair moet ik zeggen.
Ik wil al een jaar of 3 zo een tatoeage maar schiet niet echt op zo.
iemand een tip
Je hebt wel gelijk, het is ook veel prettiger als je je lekker op je gemak voeltquote:Op zondag 30 april 2006 19:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
^^ Weet nog niet of ze goed is, maar dát is echt een geweldig mens! Nog vóór openingstijd heeft ze me hysterisch aan het lachen gekregen![]()
ja ik vind het nogal belangrijk dat eigenlijk alleen mensen die ík ontzettend leuk vind aan mijn lijf gaan zitten, sorry!
Neeeee, die mag ik echt nietquote:Op zondag 30 april 2006 19:05 schreef Neuk het volgende:
En anders ga je hier heen: http://www.miranda-piercing.nl/
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:54 schreef SHE het volgende:
De voorkant ( zit op mijn schaambeen , Inkstitution Rotterdam )
[afbeelding]
Ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien! En dat andere idee van jequote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Ben van plan om een tekening van Marvel Comic's Venom rechts van m'n Spider-Man te laten zetten. Wilde ideeën over een superhero / -villain thema op m'n rug spelen al langer door m'n hoofd.
Centraal onderwerp wordt dan de HellSpawn die een aantal villains en anti-helden uitspuwt. Zoals Doctor Doom, Deadpool en Wolverine. Maar ach, dat zijn nog maar toekomstideeën..
Binnenkort dus Venom in m'n rechterschouderblad:
[afbeelding]
[afbeelding]
Spider-Man is ondertussen al ingekleurd... ik kon geen recentere foto vinden.
Ik wil ook een tattoo die doorloopt op m'n voet. Maar dan aan de zijkant. Alleen nog geen idee wat.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:53 schreef Angel_1983 het volgende:
Ik heb op dit moment 1 tattoo, een salamander net naast mijn heupbot.
Nu word het weer tijd voor een nieuwe!
Ben er alleen nog niet helemaal uit wat, ik wil een "bloem" die begint op mijn enkel en doorloopt over mijn voet tot aan mijn grote teen....
Wat voor bloem weet ik nog niet precies, ik vind een Iris heel erg mooi maar een Orchidee ook!
Mijn vriend is druk aan het tekenen met de Iris als insiratiebron dus nu maar afwachten wat daar voor moois uitkomt!
Ik hou jullie op de hoogte.
![]()
Piercings, deel 15quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:06 schreef Brechtje het volgende:
waar is piercing topic ??? kan hem niet vinden!
echt cool die Spider-Man!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Ben van plan om een tekening van Marvel Comic's Venom rechts van m'n Spider-Man te laten zetten. Wilde ideeën over een superhero / -villain thema op m'n rug spelen al langer door m'n hoofd.
Centraal onderwerp wordt dan de HellSpawn die een aantal villains en anti-helden uitspuwt. Zoals Doctor Doom, Deadpool en Wolverine. Maar ach, dat zijn nog maar toekomstideeën..
Binnenkort dus Venom in m'n rechterschouderblad:
[afbeelding]
[afbeelding]
Spider-Man is ondertussen al ingekleurd... ik kon geen recentere foto vinden.
Best moeilijk he om het te bedenken!quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik wil ook een tattoo die doorloopt op m'n voet. Maar dan aan de zijkant. Alleen nog geen idee wat.
Jeetje spannend hoor! Laat je het resultaat wel even zien tegen die tijd?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
de laatste vrijdag van de maand mei ben ik weer aan de beurt om een tattoo te laten zetten. dan gaat mijn rechterenkel er weer aan geloven. ben echt zo benieuwd hoe het gaat worden, het wordt namelijk freestyle.
Aanstaande donderdag komt Venom erbij, ik zal het resultaat natuurlijk posten.quote:
Tuurlijk kom ik wel weer even showen. Ik heb er het volste vertrouwen in dat het heel erg mooi gaat wordenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:57 schreef Angel_1983 het volgende:
[..]
Jeetje spannend hoor! Laat je het resultaat wel even zien tegen die tijd?
Ben erg benieuwd!
Voor echte old school ga je naar King Of Kingsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:17 schreef HAL9000S het volgende:
M'n laatste sleeve-project gaat helaas niet door wegens geldgebrek ivm een onverwachtse verhuizing, om m'n teleurstelling wat te verzachten wil ik binnenkort voor een onvervalste oldskool tattoo gaan... waarschijnlijk een mooi mes/zwaluwen op m'n onderarm en aan de binnenkant van m'n bovenarm een schipNu nog uitzoeken waar men deze stijl het best beheerst.
Jouw smeertoelie is Vaseline, en daarna kun je hem insmeren met uierzalf.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:28 schreef Electrocute het volgende:
Bij Dragon Tattoo in Eindhoven (waar ik hem heb laten zetten, uh. Duh.) zeiden ze drie dagen smeren met het prutje wat ze me meegaven en daarna overstappen op ongeparfumeerde bodylotion.
Ik weet van mezelf dat ik een zeer langzaam genezende huid heb dus het leek me verstandig hem goed vet te houden die eerste drie dagen. Die eerste dagen vervelde hij ook helemaal niet. Nu hangen er wat witte velletjes aan, maar op zich valt het allemaal wel mee.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:33 schreef Kuupke het volgende:
[..]
Jouw smeertoelie is Vaseline, en daarna kun je hem insmeren met uierzalf.
Jij hebt er wel veel op gesmeerd als jouw potje al leeg is. Mijn potje is niet op gereaakt.
Ik ben na 5 dagen op uierzalf overgestapt. Werkt prima.
Ik heb hem door Sacha laten zetten bij Dragon.
wow, mooi zeg!quote:Op maandag 15 mei 2006 16:16 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Zo ben ook weer ff geweest, zo gaat ie steeds een stukje verder![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn de lijnen opgezet? Wanneer is het gezet en op welke plek? Welke kleuren zijn er gebruikt?quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:03 schreef Electrocute het volgende:
Delen van mijn (een week geleden gezette) tattoo zijn opgezet. Het voelt alsof er een korstje op zit en het jeukt als de tering. Tot een dag of 2 geleden had ik helemaal nergens last van. Het is ook allemaal een beetje rood. Vanmiddag ga ik maar even terug langs de tattooshop. Verder iemand tips?
Een week later is een beetje raar. Opgezette lijnen enzo waren bij mij na een paar daagjes al weg. Jeuken is normaal gesproken een goed teken, dan heelt het. Aan de andere kant kan het toch heel goed dat het nu aan het vervellen is maar toch zou ik het voor alle zekerheid even laten nakijkenquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:03 schreef Electrocute het volgende:
Delen van mijn (een week geleden gezette) tattoo zijn opgezet. Het voelt alsof er een korstje op zit en het jeukt als de tering. Tot een dag of 2 geleden had ik helemaal nergens last van. Het is ook allemaal een beetje rood. Vanmiddag ga ik maar even terug langs de tattooshop. Verder iemand tips?
Hoezo is dat raar?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:58 schreef LeonH het volgende:
[..]
Een week later is een beetje raar. Opgezette lijnen enzo waren bij mij na een paar daagjes al weg. Jeuken is normaal gesproken een goed teken, dan heelt het. Aan de andere kant kan het toch heel goed dat het nu aan het vervellen is maar toch zou ik het voor alle zekerheid even laten nakijken
Dat het nog bepaalde delen zijn, en in mijn eerste keer lezen kwam het een beetje over alsof het is teruggekomen nadat het eerst weg was. Maja die harde korsten, misschien toch wat vaker even insmeren en wat vettig houdenquote:
Het zou zo maar kunnen zijn dat het niets te maken heeft met de genezing. Ik zat zelf eerder te denken aan verstopte haarvaatjes waardoor het iets opzwelt. Kan ook gewoon iets ontstoken zijn. Effe foto posten of naar je eigen tattoo-shop.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat het nog bepaalde delen zijn, en in mijn eerste keer lezen kwam het een beetje over alsof het is teruggekomen nadat het eerst weg was. Maja die harde korsten, misschien toch wat vaker even insmeren en wat vettig houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |