abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37323981
Ik heb is een vraagje

Ik ben al een tijd op zoek naar een plaatje waar een tribal uitloopt in een tijger.
maar kan er helaas geen een vinden.
ben zelf al meerdere malen aan het tekenen geweest maar word niet echt spectaculair moet ik zeggen.

Ik wil al een jaar of 3 zo een tatoeage maar schiet niet echt op zo.

iemand een tip
pi_37324199
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:00 schreef vanessa24 het volgende:
Ik heb is een vraagje

Ik ben al een tijd op zoek naar een plaatje waar een tribal uitloopt in een tijger.
maar kan er helaas geen een vinden.
ben zelf al meerdere malen aan het tekenen geweest maar word niet echt spectaculair moet ik zeggen.

Ik wil al een jaar of 3 zo een tatoeage maar schiet niet echt op zo.

iemand een tip
Het is al 100x gezegd in dit topic, maar ga gewoon naar een goede tattooshop met je idee en desnoods met je mislukte tekeningen, of impressies.
pi_37429073
Ik heb gevraagd aan 1 van de mensen van de tattooshop of ze interesse hadden in scarification en dat had hij wel. Hij gaat zichzelf nu goed inlezen en ik ga mezelf maar eens goed voorbereiden Het zal nog wel een heeeeele tijd duren, maar toch wel spannend
  zondag 30 april 2006 @ 19:05:22 #254
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37432404
En anders ga je hier heen: http://www.miranda-piercing.nl/
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_37432550
^^ Weet nog niet of ze goed is, maar dát is echt een geweldig mens! Nog vóór openingstijd heeft ze me hysterisch aan het lachen gekregen

ja ik vind het nogal belangrijk dat eigenlijk alleen mensen die ík ontzettend leuk vind aan mijn lijf gaan zitten, sorry!
pi_37432635
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
^^ Weet nog niet of ze goed is, maar dát is echt een geweldig mens! Nog vóór openingstijd heeft ze me hysterisch aan het lachen gekregen

ja ik vind het nogal belangrijk dat eigenlijk alleen mensen die ík ontzettend leuk vind aan mijn lijf gaan zitten, sorry!
Je hebt wel gelijk, het is ook veel prettiger als je je lekker op je gemak voelt
† The 3 Kings †
pi_37432796
Lijkt mij ook, maar ik ben zoveel shops binnen geweest dat ze je echt aanstaren alsof je de eerste alien op aarde bent.

Ik ken ook aardig het verschil tussen klantvriendelijkheid en gewoon leuke mensen. Ik vind dat laatste echt het prettigste!
pi_37432826
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:05 schreef Neuk het volgende:
En anders ga je hier heen: http://www.miranda-piercing.nl/
Neeeee, die mag ik echt niet
  zondag 30 april 2006 @ 19:24:53 #259
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37432893
hehe ik ook niet maar ze heeft er wel ervaring mee.
Iedere golf van de zee,
  zondag 30 april 2006 @ 19:30:32 #260
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_37433045
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:54 schreef SHE het volgende:

De voorkant ( zit op mijn schaambeen , Inkstitution Rotterdam )

[afbeelding]
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_37456893
Ik heb op dit moment 1 tattoo, een salamander net naast mijn heupbot.

Nu word het weer tijd voor een nieuwe!
Ben er alleen nog niet helemaal uit wat, ik wil een "bloem" die begint op mijn enkel en doorloopt over mijn voet tot aan mijn grote teen....
Wat voor bloem weet ik nog niet precies, ik vind een Iris heel erg mooi maar een Orchidee ook!
Mijn vriend is druk aan het tekenen met de Iris als insiratiebron dus nu maar afwachten wat daar voor moois uitkomt!
Ik hou jullie op de hoogte.

♥ Love is Love ♥
pi_37487881
Welke lurker loopt hier rond voor de gemeentegids van Terneuzen!? Nou??
  vrijdag 5 mei 2006 @ 20:12:08 #263
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_37585039
Ben van plan om een tekening van Marvel Comic's Venom rechts van m'n Spider-Man te laten zetten. Wilde ideeën over een superhero / -villain thema op m'n rug spelen al langer door m'n hoofd.
Centraal onderwerp wordt dan de HellSpawn die een aantal villains en anti-helden uitspuwt. Zoals Doctor Doom, Deadpool en Wolverine. Maar ach, dat zijn nog maar toekomstideeën..

Binnenkort dus Venom in m'n rechterschouderblad:

Spider-Man is ondertussen al ingekleurd... ik kon geen recentere foto vinden.
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
pi_37652919
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Ben van plan om een tekening van Marvel Comic's Venom rechts van m'n Spider-Man te laten zetten. Wilde ideeën over een superhero / -villain thema op m'n rug spelen al langer door m'n hoofd.
Centraal onderwerp wordt dan de HellSpawn die een aantal villains en anti-helden uitspuwt. Zoals Doctor Doom, Deadpool en Wolverine. Maar ach, dat zijn nog maar toekomstideeën..

[afbeelding]

[afbeelding]
Ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien! En dat andere idee van je
Betty Rulezz!
pi_37710554
Ok derde tattoo komt eraan.
Nog een paar weekjes dan laat mjn vriend wat bij een bestaande tattoo zetten.
En nu wil ik graag een tattoo op mijn middelvinger Inplaats van een ring.
Een soort van een kronkeltje/tribal....
Heb al verschillende keren in boeken gekeken maar kan nog niet echt iets geschikts vinden.

Heeft iemand van hier toevallig ook een tattoo op z'n vinger?
pi_37710594
quote:
Op maandag 1 mei 2006 15:53 schreef Angel_1983 het volgende:
Ik heb op dit moment 1 tattoo, een salamander net naast mijn heupbot.

Nu word het weer tijd voor een nieuwe!
Ben er alleen nog niet helemaal uit wat, ik wil een "bloem" die begint op mijn enkel en doorloopt over mijn voet tot aan mijn grote teen....
Wat voor bloem weet ik nog niet precies, ik vind een Iris heel erg mooi maar een Orchidee ook!
Mijn vriend is druk aan het tekenen met de Iris als insiratiebron dus nu maar afwachten wat daar voor moois uitkomt!
Ik hou jullie op de hoogte.

Ik wil ook een tattoo die doorloopt op m'n voet. Maar dan aan de zijkant. Alleen nog geen idee wat.
Back in business.
pi_37737287
waar is piercing topic ??? kan hem niet vinden!
pi_37737598
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 15:06 schreef Brechtje het volgende:
waar is piercing topic ??? kan hem niet vinden!
Piercings, deel 15
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 11 mei 2006 @ 15:27:37 #269
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_37737910
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef The_NiteAngyl het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
echt cool die Spider-Man!!
pi_37744246
de laatste vrijdag van de maand mei ben ik weer aan de beurt om een tattoo te laten zetten. dan gaat mijn rechterenkel er weer aan geloven. ben echt zo benieuwd hoe het gaat worden, het wordt namelijk freestyle.
pi_37759955
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 16:06 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik wil ook een tattoo die doorloopt op m'n voet. Maar dan aan de zijkant. Alleen nog geen idee wat.
Best moeilijk he om het te bedenken!
Ik heb er gelukkig ook geen haast mee dus het kan even duren, mijn vriendje heeft het op het moment te druk om te tekenen dus ik wacht geduldig af
♥ Love is Love ♥
pi_37759972
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
de laatste vrijdag van de maand mei ben ik weer aan de beurt om een tattoo te laten zetten. dan gaat mijn rechterenkel er weer aan geloven. ben echt zo benieuwd hoe het gaat worden, het wordt namelijk freestyle.
Jeetje spannend hoor! Laat je het resultaat wel even zien tegen die tijd?
Ben erg benieuwd!
♥ Love is Love ♥
  vrijdag 12 mei 2006 @ 18:02:04 #273
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_37767216
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 15:27 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

echt cool die Spider-Man!!
Aanstaande donderdag komt Venom erbij, ik zal het resultaat natuurlijk posten.
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
pi_37775935
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:57 schreef Angel_1983 het volgende:

[..]

Jeetje spannend hoor! Laat je het resultaat wel even zien tegen die tijd?
Ben erg benieuwd!
Tuurlijk kom ik wel weer even showen. Ik heb er het volste vertrouwen in dat het heel erg mooi gaat worden
  zaterdag 13 mei 2006 @ 00:17:40 #275
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_37777223
M'n laatste sleeve-project gaat helaas niet door wegens geldgebrek ivm een onverwachtse verhuizing, om m'n teleurstelling wat te verzachten wil ik binnenkort voor een onvervalste oldskool tattoo gaan... waarschijnlijk een mooi mes/zwaluwen op m'n onderarm en aan de binnenkant van m'n bovenarm een schip Nu nog uitzoeken waar men deze stijl het best beheerst.

[ Bericht 8% gewijzigd door HAL9000S op 13-05-2006 00:39:55 ]
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 13 mei 2006 @ 09:25:31 #276
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37781147
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 00:17 schreef HAL9000S het volgende:
M'n laatste sleeve-project gaat helaas niet door wegens geldgebrek ivm een onverwachtse verhuizing, om m'n teleurstelling wat te verzachten wil ik binnenkort voor een onvervalste oldskool tattoo gaan... waarschijnlijk een mooi mes/zwaluwen op m'n onderarm en aan de binnenkant van m'n bovenarm een schip Nu nog uitzoeken waar men deze stijl het best beheerst.
Voor echte old school ga je naar King Of Kings
Iedere golf van de zee,
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:58:35 #277
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_37786816
Ik heb woensdag mijn eerste plakplaatje erop laten rammen. Nu ben ik bijna door mijn meegekregen potje smeertoelie heen. Mijn tattoo is een beetje aan de uitgedroogde kant en ik kreeg de geniale ingeving om er wat Calendulan op te smeren (dat spul tegen kleine schaafwondjes en een geirriteerde huid). Omdat het mijn eerste tattoo is informeer ik hier even of ik dat best kan doen of dat ik er beter geen andere shit op kan smeren dan mijn meegekregen prut en bodylotion.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_37787447
Bodylotion?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:28:43 #279
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_37787631
Bij Dragon Tattoo in Eindhoven (waar ik hem heb laten zetten, uh. Duh.) zeiden ze drie dagen smeren met het prutje wat ze me meegaven en daarna overstappen op ongeparfumeerde bodylotion.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:01:38 #280
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_37789749
Bodylotion?
Valt vaseline daar ook onder?
Tegen mij zeiden ze destijds eerste tijd 3x per dag goed schoonmaken met antibacteriele zeep (unicura) en daarna zo dun mogelijk insmeren met uierzalf of vaseline. Als alles is verveld na een paar daagjes kan je dit gaan afbouwen. Dus gewoon even goed verzorgen voor het mooiste resultaat!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zaterdag 13 mei 2006 @ 19:38:19 #281
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37795402
Calendulan is perfect for tattoos.
Iedere golf van de zee,
pi_37813263
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 14:28 schreef Electrocute het volgende:
Bij Dragon Tattoo in Eindhoven (waar ik hem heb laten zetten, uh. Duh.) zeiden ze drie dagen smeren met het prutje wat ze me meegaven en daarna overstappen op ongeparfumeerde bodylotion.
Jouw smeertoelie is Vaseline, en daarna kun je hem insmeren met uierzalf.
Jij hebt er wel veel op gesmeerd als jouw potje al leeg is. Mijn potje is niet op gereaakt.
Ik ben na 5 dagen op uierzalf overgestapt. Werkt prima.

Ik heb hem door Sacha laten zetten bij Dragon.
  zondag 14 mei 2006 @ 14:14:12 #283
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_37814185
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:33 schreef Kuupke het volgende:

[..]

Jouw smeertoelie is Vaseline, en daarna kun je hem insmeren met uierzalf.
Jij hebt er wel veel op gesmeerd als jouw potje al leeg is. Mijn potje is niet op gereaakt.
Ik ben na 5 dagen op uierzalf overgestapt. Werkt prima.

Ik heb hem door Sacha laten zetten bij Dragon.
Ik weet van mezelf dat ik een zeer langzaam genezende huid heb dus het leek me verstandig hem goed vet te houden die eerste drie dagen. Die eerste dagen vervelde hij ook helemaal niet. Nu hangen er wat witte velletjes aan, maar op zich valt het allemaal wel mee.
Ik ben overigens maar gewoon begonnen met Calendulan smeren. Werkt best aardig so far.

(De mijne is gezet door Chino )
pi_37838465

Zaterdag laten zetten bij BlackEagle in Doetinchem. Daar waar mijn andere 2 ook gezet zijn
  maandag 15 mei 2006 @ 12:00:35 #285
7242 WarPuppy
Paddestoel
pi_37840355
Wat moet het voorstellen?
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_37840525
Zo dat is geen dure geweest

Wel subtiel .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_37841531
Het is gewoon een tribal.
Ik heb er ook al één op mijn borst en schouderblad.

Ik vind dit persoonlijk mooier dan ringen of iets dergelijks
Ben d'r erg trots op! Net zoals op mijn andere tattoo's, en die, die nog zullen volgen
pi_37847910
Zo ben ook weer ff geweest, zo gaat ie steeds een stukje verder

pi_37848330
Oooh wat een mooie kleurtjes
  maandag 15 mei 2006 @ 18:41:49 #290
10107 Forau_Diavolina
Sine Missione
pi_37851955
Hallo,

Een vriend van mij wil een tattoo laten zetten. Hij wil een hart-achtig geval op zijn linkerpols(binnenkant) laten zetten. Opzich een leuk idee, maar hij heeft zich compleet niet ingelezen of zo.
Hij zegt wel dat hij er goed over nagedacht heeft, maar dat is eigenlijk alleen over de afbeelding.
Aangezien hij dat ding op een button heeft staan en daarmee naar de tattooshop wil gaan begon ik al wat twijfels te krijgen. Ik dacht dat een tattoo altijd samen met de artiest gemaakt werd.
Anyway, toen ik vroeg of hij zich al een beetje had geinformeerd kwam hij met het antwoord dat hij er gewoon onbevangen naartoe leefde. Wat mij een uiterst slecht idee leek. Daarbij dacht hij ook dat hij gewoon op een willekeurig tijdstip die shop binnen kon lopen en gelijk aan de naald.
Hij wil zijn tattoo laten zetten bij Tattoo Rice(http://www.tattoorice.com/), en niet bij bijvoorbeeld Dragon tattoo in Eindhoven omdat dat te ver lopen was. En zo kon hij er snel zijn als er iets mis was(hij woont in Helmond).
Als ik zo'n beetje kijk naar de persoon en de site van de zaak heb ik ergens het idee dat dit enkel fout kan gaan.
Iemand die mij(of laten we zeggen hem) wat advies kan geven of gerust stellen?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_37852775
Je kan in principe alles op je laten zetten, of de artiest dat nou tekent of niet. Ze tekenen het bijna wel altijd nog even uit op papier voor je en ook om over te trekken als dat nodig is, maar met die button kan hij gewoon aankomen hoor.
Ik zie trouwens niets vreemds op die site van Tattoo Rice hoor, ziet er netjes uit allemaal op die site.
  maandag 15 mei 2006 @ 19:57:04 #292
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37854348
ik wil ergens in januari 2007 misschien nog 1 laten zetten. Ik ga mn vent binnenkort maar eens aan de tekentafel sture
pi_37870632
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:16 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Zo ben ook weer ff geweest, zo gaat ie steeds een stukje verder

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
wow, mooi zeg!
to run away, but believe me, to die is your fate.....
  woensdag 17 mei 2006 @ 09:03:07 #294
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_37905490
Delen van mijn (een week geleden gezette) tattoo zijn opgezet. Het voelt alsof er een korstje op zit en het jeukt als de tering. Tot een dag of 2 geleden had ik helemaal nergens last van. Het is ook allemaal een beetje rood. Vanmiddag ga ik maar even terug langs de tattooshop. Verder iemand tips?
  woensdag 17 mei 2006 @ 11:15:30 #295
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37909481
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 09:03 schreef Electrocute het volgende:
Delen van mijn (een week geleden gezette) tattoo zijn opgezet. Het voelt alsof er een korstje op zit en het jeukt als de tering. Tot een dag of 2 geleden had ik helemaal nergens last van. Het is ook allemaal een beetje rood. Vanmiddag ga ik maar even terug langs de tattooshop. Verder iemand tips?
Zijn de lijnen opgezet? Wanneer is het gezet en op welke plek? Welke kleuren zijn er gebruikt?
Yeps, ga maar naar de shop, daar kunnen ze het iig bekijken en er aan voelen.
Iedere golf van de zee,
pi_37919086
Zaterdag 27 mei komt mijn vierde tattoo.
Deze zal op mijn onderrug komen.

woensdag 17 mei 2006 @ 20:58:33 #297
60704 LeonH
pi_37929601
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 09:03 schreef Electrocute het volgende:
Een week later is een beetje raar. Opgezette lijnen enzo waren bij mij na een paar daagjes al weg. Jeuken is normaal gesproken een goed teken, dan heelt het. Aan de andere kant kan het toch heel goed dat het nu aan het vervellen is maar toch zou ik het voor alle zekerheid even laten nakijken
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:10:59 #298
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37930128
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:58 schreef LeonH het volgende:

[..]

Een week later is een beetje raar. Opgezette lijnen enzo waren bij mij na een paar daagjes al weg. Jeuken is normaal gesproken een goed teken, dan heelt het. Aan de andere kant kan het toch heel goed dat het nu aan het vervellen is maar toch zou ik het voor alle zekerheid even laten nakijken
Hoezo is dat raar?
Iedere golf van de zee,
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:32:48 #299
60704 LeonH
pi_37931180
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:10 schreef Neuk het volgende:

[..]

Hoezo is dat raar?
Dat het nog bepaalde delen zijn, en in mijn eerste keer lezen kwam het een beetje over alsof het is teruggekomen nadat het eerst weg was. Maja die harde korsten, misschien toch wat vaker even insmeren en wat vettig houden
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:43:51 #300
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37931729
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:32 schreef LeonH het volgende:

[..]

Dat het nog bepaalde delen zijn, en in mijn eerste keer lezen kwam het een beetje over alsof het is teruggekomen nadat het eerst weg was. Maja die harde korsten, misschien toch wat vaker even insmeren en wat vettig houden
Het zou zo maar kunnen zijn dat het niets te maken heeft met de genezing. Ik zat zelf eerder te denken aan verstopte haarvaatjes waardoor het iets opzwelt. Kan ook gewoon iets ontstoken zijn. Effe foto posten of naar je eigen tattoo-shop.
Iedere golf van de zee,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')