Het is al 100x gezegd in dit topic, maar ga gewoon naar een goede tattooshop met je idee en desnoods met je mislukte tekeningen, of impressies.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:00 schreef vanessa24 het volgende:
Ik heb is een vraagje
Ik ben al een tijd op zoek naar een plaatje waar een tribal uitloopt in een tijger.
maar kan er helaas geen een vinden.
ben zelf al meerdere malen aan het tekenen geweest maar word niet echt spectaculair moet ik zeggen.
Ik wil al een jaar of 3 zo een tatoeage maar schiet niet echt op zo.
iemand een tip
Je hebt wel gelijk, het is ook veel prettiger als je je lekker op je gemak voeltquote:Op zondag 30 april 2006 19:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
^^ Weet nog niet of ze goed is, maar dát is echt een geweldig mens! Nog vóór openingstijd heeft ze me hysterisch aan het lachen gekregen![]()
ja ik vind het nogal belangrijk dat eigenlijk alleen mensen die ík ontzettend leuk vind aan mijn lijf gaan zitten, sorry!
Neeeee, die mag ik echt nietquote:Op zondag 30 april 2006 19:05 schreef Neuk het volgende:
En anders ga je hier heen: http://www.miranda-piercing.nl/
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:54 schreef SHE het volgende:
De voorkant ( zit op mijn schaambeen , Inkstitution Rotterdam )
[afbeelding]
Ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien! En dat andere idee van jequote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Ben van plan om een tekening van Marvel Comic's Venom rechts van m'n Spider-Man te laten zetten. Wilde ideeën over een superhero / -villain thema op m'n rug spelen al langer door m'n hoofd.
Centraal onderwerp wordt dan de HellSpawn die een aantal villains en anti-helden uitspuwt. Zoals Doctor Doom, Deadpool en Wolverine. Maar ach, dat zijn nog maar toekomstideeën..
Binnenkort dus Venom in m'n rechterschouderblad:
[afbeelding]
[afbeelding]
Spider-Man is ondertussen al ingekleurd... ik kon geen recentere foto vinden.
Ik wil ook een tattoo die doorloopt op m'n voet. Maar dan aan de zijkant. Alleen nog geen idee wat.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:53 schreef Angel_1983 het volgende:
Ik heb op dit moment 1 tattoo, een salamander net naast mijn heupbot.
Nu word het weer tijd voor een nieuwe!
Ben er alleen nog niet helemaal uit wat, ik wil een "bloem" die begint op mijn enkel en doorloopt over mijn voet tot aan mijn grote teen....
Wat voor bloem weet ik nog niet precies, ik vind een Iris heel erg mooi maar een Orchidee ook!
Mijn vriend is druk aan het tekenen met de Iris als insiratiebron dus nu maar afwachten wat daar voor moois uitkomt!
Ik hou jullie op de hoogte.
![]()
Piercings, deel 15quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:06 schreef Brechtje het volgende:
waar is piercing topic ??? kan hem niet vinden!
echt cool die Spider-Man!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Ben van plan om een tekening van Marvel Comic's Venom rechts van m'n Spider-Man te laten zetten. Wilde ideeën over een superhero / -villain thema op m'n rug spelen al langer door m'n hoofd.
Centraal onderwerp wordt dan de HellSpawn die een aantal villains en anti-helden uitspuwt. Zoals Doctor Doom, Deadpool en Wolverine. Maar ach, dat zijn nog maar toekomstideeën..
Binnenkort dus Venom in m'n rechterschouderblad:
[afbeelding]
[afbeelding]
Spider-Man is ondertussen al ingekleurd... ik kon geen recentere foto vinden.
Best moeilijk he om het te bedenken!quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik wil ook een tattoo die doorloopt op m'n voet. Maar dan aan de zijkant. Alleen nog geen idee wat.
Jeetje spannend hoor! Laat je het resultaat wel even zien tegen die tijd?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
de laatste vrijdag van de maand mei ben ik weer aan de beurt om een tattoo te laten zetten. dan gaat mijn rechterenkel er weer aan geloven. ben echt zo benieuwd hoe het gaat worden, het wordt namelijk freestyle.
Aanstaande donderdag komt Venom erbij, ik zal het resultaat natuurlijk posten.quote:
Tuurlijk kom ik wel weer even showen. Ik heb er het volste vertrouwen in dat het heel erg mooi gaat wordenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:57 schreef Angel_1983 het volgende:
[..]
Jeetje spannend hoor! Laat je het resultaat wel even zien tegen die tijd?
Ben erg benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |