Hell yeah!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:35 schreef HAL9000S het volgende:
De zijkant van je buik/ribbenkast schijnt ook ongelofelijk pijnlijk te zijn trouwens.

Bij Tattoo Roel in Arnhem (www.tattooroel.nl). Het was eerst de bedoeling dat de tattoo op mn zij zou komen. Daarom werd me Emla creme aangeraden, omdat het een strak ontwerp was en het heel belangrijk zou zijn dat ik stil zou liggen. Elke beweging zou je in de tattoo zien. Later heb ik toch besloten om de tattoo op mn rug te laten zetten en daar zou het ook handig bij zijn. Uiteindelijk heeft de creme niet gewerkt.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:52 schreef Neuk het volgende:
Bij welke shop ben je geweest?

Voor zover ik oren heb heb ik van allerlei kanten opgevangen dat dat ding een grote grap is.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:51 schreef JJ13 het volgende:
Handleiding voor Hygienisch Tatoeeren van de GGD

Jeezz je moet gewoon een sterke man met stevige handen uitzoeken hequote:Op woensdag 19 april 2006 10:30 schreef JJ13 het volgende:
Daarom werd me Emla creme aangeraden, omdat het een strak ontwerp was en het heel belangrijk zou zijn dat ik stil zou liggen. Elke beweging zou je in de tattoo zien.

haha mooi verhaal is dit ook weer. Bijzonder is jj13 he?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:57 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Jeezz je moet gewoon een sterke man met stevige handen uitzoeken he![]()

3 x per dag met body lotion gaven ze bij Dragon aan.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:07 schreef ymme het volgende:
Dat verschilt per lichaam.
Vooral niet krabben, en goed blijven insmeren.

quote:Op woensdag 19 april 2006 12:54 schreef SHE het volgende:
Duurt ff lang

ik bedoel er verder niks mee hoor, ik wilde alleen even mn ervaringen delen, dat is alles.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:14 schreef Neuk het volgende:
[..]
haha mooi verhaal is dit ook weer. Bijzonder is jj13 he?

De huid wordt altijd zo ver mogelijk gestretched als je getattoeerd wordt. Stilzitten moet iedereen anders krijg je waggellijntjes.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:51 schreef JJ13 het volgende:
[..]
ik bedoel er verder niks mee hoor, ik wilde alleen even mn ervaringen delen, dat is alles.

dat weet ik ook welquote:Op woensdag 19 april 2006 16:25 schreef Neuk het volgende:
[..]
De huid wordt altijd zo ver mogelijk gestretched als je getattoeerd wordt. Stilzitten moet iedereen anders krijg je waggellijntjes.

ok dank jequote:Op donderdag 20 april 2006 11:56 schreef Neuk het volgende:
Moet je zelf weten JJ13. Ik zou zeggen nee. Bodylotion is niet vet genoeg, ontsmet niet en heeft vaak parfums in zich.

gewoon insmeren met uierzalf,verder niet miepenquote:Op donderdag 20 april 2006 14:00 schreef JJ13 het volgende:
zou ik mn tattoo ook in kunnen smeren met Calendulan zalf?

Piercings, deel 14quote:Op donderdag 20 april 2006 13:58 schreef DarkElf het volgende:
even offtopic, zeg ligt het nu aan mij dat ik geen centr. piercing topic kan vinden?

quote:Op donderdag 20 april 2006 14:11 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
gewoon insmeren met uierzalf,verder niet miepen
OT : Heb een tattoo op mn boven arm :
[afbeelding]
Redelijk onscherpe foto. Wil er eigk nog 1 op mn schouderblad. Alleen is vriend lief het daar niet zo mee eens

er is niks mis mee hoor. De foto is enkel brak. Als ik zo naar mn arm kijk,zie ik alleen dat ik hem over een half jaartje weer bij moet kleurenquote:Op donderdag 20 april 2006 14:23 schreef Neuk het volgende:
[..]
![]()
Begin eens te smeren met vitamine E creme.
En laat het eens bijtrekken want dit had toch echt strak moeten zijn, lijkt me. Of wilde je dat zo waggelig? Erg lelijk gezet, het design ter zijde latende...

wie heeft er gezegd dat ik niet tegen pijn kan? de zalf was niet mijn idee, maar was bedoeld omdat de tattoo in eerste instantie in mn zij zou komen, dus het heeft er niks mee te maken of ik wel of niet tegen pijn kan.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:09 schreef Zwaffel het volgende:
als je niet tegen pijn kan jj13,moet je geen tattoo nemen.
Slechte zaak,dat die kerel emla voorschrijft

mooi van wat ik zo zie! wordt alles nog ingekleurd?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:46 schreef ParanoidEv het volgende:
Nou ik heb zelf maar 2 foto's gemaakt maar ze zijn heel vaag, maar je kan wel een kleine interpretatie krijgen van hoever het loopt en wat de stijl is.
Note: Hij is dus nog lang niet af, dit is gewoon hoever we in 2 dagen gekomen waren. De kat is nog de schetsversie, omdat hij het patroon moet krijgen van Dokus, onze eerste kat. Mijn eerste tattoo, op mijn pols, kan je net niet zien maar die zit er in verwerkt nu.
[afbeelding]
[afbeelding]

mooi, ben benieuwdquote:

Geen idee, ik heb geen haast.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:12 schreef JJ13 het volgende:
[..]
mooi, ben benieuwdhoe lang duurt t nog voordat ie helemaal af is?

dattie erop ligt dat klopt. Als ik erover heen wrijf,voel ik hem ook. Komt omdat de trut die hem heeft gezet,hem 4 x opnieuw heeft lopen kleuren. aankomende zomer,of tegen de winter laat ik deze door een goeie tattooshop bijwerken.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:35 schreef Neuk het volgende:
Ik snap dat niet. Er kunnen best na genezing een paar plekjes niet goed zwart zijn. Maar je hoeft je tribal echt niet om de zo veel tijd bij te laten kleuren. Als ie goed is dan issie goed en hoef je 10 a 20 jaar zekers niet weer.
Volgens mij moet je echt gaan smeren. De tattoo ligt bovenop je huid ipv in de huid. Daarnaast zijn de lijnen helemaal niet evenwijdig qua dikte... Vreemd gezicht.

Je 'lucky you' tattoo!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:54 schreef SHE het volgende:
Ik heb ook eindelijk pics gemaakt...wel ff snel met foon, maar toch
De achterkant : ( zit op mijn rug rechtsonder , Dick de Wit Utrecht )
[afbeelding]
De voorkant ( zit op mijn schaambeen , Inkstitution Rotterdam )
[afbeelding]
Na de zomer begin ik met de rest; er gaat namelijk een boog aan klavertjes van de tattoo op mijn rug, over mijn heup, naar de voorkant.
Doet ff zeer
Duurt ff lang
Maar dan heb je ook wat
Ik heb schijnbaar de perfecte huid om vol te pompen met inkt...nooit hoeven smeren...hij wordt gezet en klaar. Geen korstjes, geen jeuk, niks![]()

Hier zijn de meningen over verdeeld. Je smeert juist om het vervellen zo lang mogelijk tegen te houden of om helemaal geen velletjes te krijgen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:09 schreef baantie het volgende:
Die zalfjes enzo, daar kun je makkelijk mee stoppen na twee dagen. Dan krijg je ook geen bultjes etc. Wassen moet je je tattoo natuurlijk wel een paar keer per dag dan. Voor het uiteindelijke resultaat maakt dat geen zak uit.
Het jeukt waarschijnlijk wel iets erger, maar je vervelt wat sneller en in mijn geval geneest het een stuk sneller zelfs.
Op een schaafwond smeer je toch ook geen zalf?

Ik wil een soort van tribal,alleen zonder de scherpe puntjes zeg maar.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:53 schreef Dont_Panic het volgende:
Wat ga je doen?

Ik denk dat je maar beter de aanwijzingen van de tattoeerder aan kunt houden. Het is nu eenmaal niet vergelijkbaar met een schaafwond; daar het hier gaat om het injecteren van inkt, wat netjes moet inkapselen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:09 schreef baantie het volgende:
Die zalfjes enzo, daar kun je makkelijk mee stoppen na twee dagen. Dan krijg je ook geen bultjes etc. Wassen moet je je tattoo natuurlijk wel een paar keer per dag dan. Voor het uiteindelijke resultaat maakt dat geen zak uit.
Het jeukt waarschijnlijk wel iets erger, maar je vervelt wat sneller en in mijn geval geneest het een stuk sneller zelfs.
Op een schaafwond smeer je toch ook geen zalf?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |