Het toestel ligt uiteraard bij 1 van de tattoomeneeren dus dat komt denk ik volgende week zaterdag pas.quote:
Ja, naar een goede tattooboer gaan en daar je voorstel voorleggen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
Zal nog maar een keer mijn vraag hier neer kwakken; ik ben dus op zoek naar een plaatje van een tattoo. Ik wil graag een mooie roos, moet wel echt lijken, laten zetten bij een andere reeds geplaatste tattoo. En ik struin al weken het internet af maar heb tot op heden niks bijzonders gevonden, iemand een idee???
Thanx! Ik heb hem bij Dragon Tattoo in Eindhoven laten zetten door Sacha.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:49 schreef ParanoidEv het volgende:
Lekker strak Kuupke
Hoe groot gaat die van jou worden killer?
* Neuk aansluitquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:02 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja, naar een goede tattooboer gaan en daar je voorstel voorleggen.
Hij heeft het gelukkig snel gezet. Op het laatst had ik het helemaal gehad.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:08 schreef ParanoidEv het volgende:
Dan heeft ze het toch redelijk vlot gedaan in 3 uur!
Ach het moet toch wel te doen geweest zijn? Ik heb ongeveer 5 uur per dag gezeten, 2 dagen achter elkaar. Maar mijn blik stond wel vaak zo:quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:13 schreef Kuupke het volgende:
[..]
Hij heeft het gelukkig snel gezet. Op het laatst had ik het helemaal gehad.
Maar hij is wel helemaal strak.
Wat wil je er over weten?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:08 schreef moussy het volgende:
emla werkt helemaal niet![]()
Iemand hier ervaring met een tattoo met as er in?
Het is ook wel te doen, maar op een gegeven moment weet je niet meer waar je afleiding moet zoeken om de 'pijn' minimaliseren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:21 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ach het moet toch wel te doen geweest zijn? Ik heb ongeveer 5 uur per dag gezeten, 2 dagen achter elkaar. Maar mijn blik stond wel vaak zo:![]()
Weerwolf voor gewoon rechter bovenarmquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:49 schreef ParanoidEv het volgende:
Lekker strak Kuupke
Hoe groot gaat die van jou worden killer?
vind hem niet echt mooiquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:19 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe aanwinst! Mijn 3e tattoo en still tellende![]()
Klopt het dat er een kans is dat je lijf de as af gaat stoten?quote:
Dat kan met gewone inkt ook. Je moet dit echt als symbolisch zien, er wordt maar een heel klein beetje as gebruikt dus erg veel anders dan een normale tatoeage is het niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:47 schreef moussy het volgende:
[..]
Klopt het dat er een kans is dat je lijf de as af gaat stoten?
'Al' verschikkelijk? Laat de binnenkant van je arm bij/in je elleboog (of oksel) maar eens volzetten, dan wil ik je nog wel eens horen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:14 schreef Dont_Panic het volgende:
sommige mensen vinden een tattoo op hun arm al verschrikkelijk
True, maar ik heb het gewoon over je onderarmquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:16 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
'Al' verschikkelijk? Laat de binnenkant van je arm bij/in je elleboog (of oksel) maar eens volzetten, dan wil ik je nog wel eens horen.
Binnenkant onderarm doet minder pijn dan de bovenkant..quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:16 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
'Al' verschikkelijk? Laat de binnenkant van je arm bij/in je elleboog (of oksel) maar eens volzetten, dan wil ik je nog wel eens horen.
Nee zeker niet... de binnenkant van m'n oksel, de binnenkant van m'n elleboog maar ook m'n elleboog zelf (recht op het bot) waren echt afschuwelijk pijnlijke plekken. Op die plekken trok de pijn helemaal door tot in m'n nek.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Pijn is overal ongeveer hetzelfde
mjaah nou ja goed, ik heb er al 2 en die zijn nog mooiquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:35 schreef Neuk het volgende:
[..]
Dat kan met gewone inkt ook. Je moet dit echt als symbolisch zien, er wordt maar een heel klein beetje as gebruikt dus erg veel anders dan een normale tatoeage is het niet.
Dan heb ik andere ervaringenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee zeker niet... de binnenkant van m'n oksel, de binnenkant van m'n elleboog maar ook m'n elleboog zelf (recht op het bot) waren echt afschuwelijk pijnlijke plekken. Op die plekken trok de pijn helemaal door tot in m'n nek.
Heb je je arm(en) compleet vol staan? Bij mij is ie er zo'n 14 uur mee bezig geweest... heb echt elk stukje op m'n arm wel gehad.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan heb ik andere ervaringen
Binnenkort de borst misschien dat ik erna anders tegenaan kijk.
bovenkant rug ( onderkant rug moet nog )quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Heb je je arm(en) compleet vol staan? Bij mij is ie er zo'n 14 uur mee bezig geweest... heb echt elk stukje op m'n arm wel gehad.
Het gevoel van de naald geeft je ook een kick.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:34 schreef HAL9000S het volgende:
Mja wellicht heeft het ook met persoonlijke pijngrenzen te maken.. ik denk dat die van mij behoorlijk laag zijnIk vond de pijn altijd gruwelijk... niet dat het me er van weerhield ofzo, maakt de mentale uitdaging weer wat groter
Haha, meer het gevoel achteraf... als je tattoo helemaal klaar is, ingewikkeld in folie en al.... het ergste wat ik ooit meemaakte was dat er iets mis was met de aarde van het tatoo-device, op het moment dat de naald m'n huid in kwam kreeg ik een dikke stroomstootquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het gevoel van de naald geeft je ook een kick.
Dank je Tonksquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:39 schreef tonks het volgende:
HAL is de man!
Sowieso sla ik die goedbedoelde adviesen in de wind... ze raden me altijd aan dat folie gebeuren 3 dagen te laten zittenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Jeuk gevoel erna is lekker
Ik vind alleen die folie kutdoe bij mij maar wat keukenrol erom heen vind ik veel fijner.,
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:41 schreef tonks het volgende:
HAL is de cuijkse michael scofield!
Die waar ik als laatst ben geweest zei gewoon voor het slapen eraf en dan luchten , insmeren en 3 nachten lang met folie erom slapen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:41 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Sowieso sla ik die goedbedoelde adviesen in de wind... ze raden me altijd aan dat folie gebeuren 3 dagen te laten zittenGelijk de eerste dag eraf zodat de tattoo mooi kan drogen.
Nou, als je gebruik wilt maken van een verdoving, wordt Emla ook aangeraden in de Handleiding voor Hygienisch Tatoeeren van de GGD, dus zo raar is het niet. Je mag er alleen gebruik van maken als je het op recept aanvraagt en dat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:05 schreef Neuk het volgende:
JJ13, ik vraag me af bij welke beunhaas je geweest bent. In een goeie shop zou men allereerst nooit Emla adviseren en ten tweede uberhaupt niet werken met verdovingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |