Hij ziet er mooi uit hoor! En lijkt verdacht veel op je avatar...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:24 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Hier is het resultaat van mijn bezoekje aan Tattoo Centre Alkmaar afgelopen woensdag:
[afbeelding]
Heb inderdaad die foto laten zettenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:56 schreef BettyB het volgende:
Hij ziet er mooi uit hoor! En lijkt verdacht veel op je avatar...![]()
vet ik wil precies hetzelfde.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:19 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe aanwinst! Mijn 3e tattoo en still tellende![]()
Het is een hele mooie tattoo geworden hoor en die verdikte smurrie is normaal. Heb ik tot nu toe bij iedere tattoo wel een beetje last van gehad. Rustig met lauw / warm water schoonmaken en een beetje uierzalf / vaseline opdoen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:24 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Hier is het resultaat van mijn bezoekje aan Tattoo Centre Alkmaar afgelopen woensdag:
[afbeelding]
Door wie ben je getattooeerd daar ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:39 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Hier heb ik trouwens nog een plaatje van hoe het er nu uit ziet.
[afbeelding]
Is het normaal dat die zalf hier een daar wat dikker lijkt? Heb er een uur of 4 geleden maar een heel dun laagje op gesmeerd maar het lijkt wel alsof ik er een hele klodder op heb gegooid![]()
Op zich ben ik er niet echt ongerust over (zag er gisteren voor het douchen net zo uit en daarna toch echt weer perfect) maar bij gebrek aan voorgaande ervaringen twijfel ik natuurlijk wel over wat normaal is en wat absoluut niet![]()
Hij is erop gezet door Ronquote:Op maandag 3 april 2006 17:45 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Door wie ben je getattooeerd daar ?
Dezelfde die mijn pa heeft getattoeerd. Hij is erg goed, ik heb 3 van mijn 5 tattoo's door hem laten zetten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:22 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
[..]
Hij is erop gezet door Ron.
Zal als de schifertjes er, hopelijk, over een aantal dagen vanaf zijn nog wel even een foto plaatsen![]()
Hij kan het echt wel goed jaquote:Op donderdag 6 april 2006 13:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Dezelfde die mijn pa heeft getattoeerd. Hij is erg goed, ik heb 3 van mijn 5 tattoo's door hem laten zetten.
Dat jeuken is inderdaad een teken dat het goed aan het helen isquote:Op donderdag 6 april 2006 13:23 schreef LeonH het volgende:
Vorige week vrijdag gezet mijn eerste gezet op het been! Zeker niet de laatste.
[afbeelding]
Maarre we zitten nu al op donderdag, maar hij is nog niet echt op en top aan het vervellen ofzo, ook doe ik het netjes 3 keer per dag insmeren met uierzalf. Het begint nu wel een beetje te jeuken en met lopen voel ik af en toe kleine steekjes. Moet ik me zorgen gaan maken? Heb er namelijk totaal geen ervaring mee...
Als je die neemt, zullen we dan trouwen?quote:
zie www.tonsoftattoos.com vandaagquote:Op donderdag 6 april 2006 15:56 schreef beppie100 het volgende:
als we het toch over tattoos hebben, bij Giel Beelen op 3FM kan je er één winnen! Be creative
Zo te zien mag de onderkant van de M opnieuw ingekleurd worden ???quote:Op donderdag 6 april 2006 13:23 schreef LeonH het volgende:
Vorige week vrijdag gezet mijn eerste gezet op het been! Zeker niet de laatste.
[afbeelding]
Maarre we zitten nu al op donderdag, maar hij is nog niet echt op en top aan het vervellen ofzo, ook doe ik het netjes 3 keer per dag insmeren met uierzalf. Het begint nu wel een beetje te jeuken en met lopen voel ik af en toe kleine steekjes. Moet ik me zorgen gaan maken? Heb er namelijk totaal geen ervaring mee...
Nee hoort zo... schaduwquote:Op donderdag 6 april 2006 18:39 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Zo te zien mag de onderkant van de M opnieuw ingekleurd worden ???
Waarom staat er dan een gewone lijn omheen? Of ligt dat aan de foto?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nee hoort zo... schaduw, dit zie je bij de C niet zo goed omdat de foto schuiner is genomen.
ik wil hem heel graag, denk wel dat hij er gaat komenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:27 schreef Dont_Panic het volgende:
[..]
Als je die neemt, zullen we dan trouwen?
Oke dan.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nee hoort zo... schaduw, dit zie je bij de C niet zo goed omdat de foto schuiner is genomen.
Loopt idd een gewone lijn omheen, de schaduw zit dus in de M zelf. Als ik wil kan ik 'm altijd nog laten inkleuren maar vind dit mooier uitzien op moment.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Waarom staat er dan een gewone lijn omheen? Of ligt dat aan de foto?
Zal ik zeker doen!quote:Op donderdag 6 april 2006 19:41 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Oke dan.
Als die geheeld is, wil je dan nog een goeie foto plaatsen.
Wie heb hem gezet ?
aaw plz, pretty plzquote:Op donderdag 6 april 2006 19:13 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ik wil hem heel graag, denk wel dat hij er gaat komenmaar dat trouwen moet ik nog even overna denken
en enkele serieuze reacties:quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:06 schreef Amun-Ra het volgende:
Jazeker,
Amun-Ra gaat een tattoo laten zetten (een eigen ontwerp),![]()
maar ik twijfel nog een beetje over de plaats.
Het is een soort van oog, verwerkt in een tribal (een beetje egyptisch/maori-mix)![]()
Ik twijfel eigenlijk min of meer tussen:
1. op mijn linkerkuit
2. tussen mijn schouderbladen
3. op mijn linkerschouderblad
Wat raden jullie aan?
Wat is slim om te doen qua gevoel (het wordt mijn eerste), is tussen de schouderbladen werkelijk zo gevoelig als gezegd wordt, in vergelijking met de andere 2 plaatsen?
Zal binnekort ff inscannen....afmeting in real life is ongeveer 6 (h) bij 11 cm precies![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:35 schreef Ethereal het volgende:
Ligt natuurlijk helemaal aan het plaatje, maar who cares als het pijn doet? Het is een uurtje afzien misschien, maar dan zit ie er ook de rest van je leven.. Ik heb geen ervaring, heb geen tattoo, maar de pijn zou ik niet van wakker liggen in elk geval!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:29 schreef bas-beest het volgende:
geen idee hoe groot dat ontwerp van jou is, maar ik zou zelf iets als onderstaand plaatje doen
http://www3.filehost.to/f(...)oo_paa_oevre_ryg.jpg
Er staan trouwens een hoop best mooie tatoeages op die site
quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Als je echt dolgraag een tattoo ergens van wilt hebben, dan maakt het toch niet uit hoeveel pijn het doet? daar moet je het niet van laten afhangen...
Hij heeft op 1 arm een leeuw op die andere is een Maori idd. Correct me if i'm wrong maar heeft ie volgens mij nog laten zetten door Schiffmacher. Nog in de tijd dat ie een onbekend Take Thattertje was. Maar weet dus niet zeker of dat die tattoo is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:14 schreef quadrifoglio het volgende:
sorry dat ik geen zin heb om 17 topics door te lezen om het op te zoeken, maar:
hoe heet die tattoo stijl met voornamelijk vierkantjes, bolletjes ed, waarbij niet de figuurtjes gekleurd zijn maar de ruimte er tussenin?
begrijpelijk zo..?![]()
edit: Robbie Wiliams heeft er ook eentje.. mss helpt dat.
tnx.
Deze vraag is eerder geweest, neuk jij hebt toen dat uiltje (?) geplaatst...Weet je dat nog?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:14 schreef quadrifoglio het volgende:
sorry dat ik geen zin heb om 17 topics door te lezen om het op te zoeken, maar:
hoe heet die tattoo stijl met voornamelijk vierkantjes, bolletjes ed, waarbij niet de figuurtjes gekleurd zijn maar de ruimte er tussenin?
begrijpelijk zo..?![]()
edit: Robbie Wiliams heeft er ook eentje.. mss helpt dat.
tnx.
Voor Japans, zou ik toch echt naar Rob Admiraal, amsterdam, Inkstitution in Rotterdam of Yugen Tattoo, Veenendaal gaan.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:07 schreef BettyB het volgende:
Ik wil graag een Japans rugstuk (een bloesemboom en Phoenix of Paradijsvogel), maar weet iemand nog een goede tatoeerder die goed is in Japanse stukken? Ik zit zelf te twijfelen tussen Tattoo Mania (Apeldoorn) en 'L Extremiste (Arnhem), maar ik neig meer naar Tattoo Mania omdat hun stukken mij meer aanspreken. Maar misschien weet iemand hier nog wel een veel beter persoon voor dit soort stukken, ik hoor graag van jullie!!(het liefst in de omgeving van Arnhem, maar voor zo'n rugstuk wil ik natuurlijk ook nog wel een stukje reizen)
Http://www.tamoko.com.auquote:Op woensdag 12 april 2006 11:03 schreef quadrifoglio het volgende:
tnx, maar dan is het dat toch niet helemaal..
ik bedoel toch iets anders. ik zoek nog ff door..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |