abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36398458
Scheelt dat ze nog niet genezen zijn. Als je goed kijkt, zie je toch echt zalf erop zitten.
Om de 3 a 4 uur moeten we smeren. "s nachts een dikke laag zalf erop. Met folie..

Als het goed is, staat het binnenkort op ook op de volgende site. Hij heeft zaterdag foto's gemaakt.

www.blackeagletattoo.nl
pi_36408063
Een dikke laag zalf mét ook nog eens folie zou ik niet doen... Dan verstik je je huid echt optimaal. Je kan beter 's nachts een gewoon laagje er op smeren.
pi_36408265
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:25 schreef ParanoidEv het volgende:
Een dikke laag zalf mét ook nog eens folie zou ik niet doen... Dan verstik je je huid echt optimaal. Je kan beter 's nachts een gewoon laagje er op smeren.
Daarom dit ook alleen 's nachts.
Staat ook bij de verzorging. Overdag dus geen folie.
De eerste nacht ben ik vergeten foli erop te doen, toen ik midden in de wacht wakker werd, was mijn tattoo dus aan mijn t-shirt blijven zitten. Dit lijkt me ook niet echt goed.
Dus ik doe het maar zoals de tattoo-man het me gezegt heeft.
  maandag 27 maart 2006 @ 17:11:58 #79
144938 TrapBever
blaft over de trap
pi_36409360
ff snel vraagje, afgelopen vrijdag eerste tatoo laten zetten, heeft het invloed op iets, genezing, vervorming oid als ik vandaag een zonnebankje pak? of maakt dat geen hol uit ?
pi_36409449
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:11 schreef TrapBever het volgende:
ff snel vraagje, afgelopen vrijdag eerste tatoo laten zetten, heeft het invloed op iets, genezing, vervorming oid als ik vandaag een zonnebankje pak? of maakt dat geen hol uit ?
Niet doen dus.

Minimaal de de eerste 2 weken geen zon.
Daarna je tattoo goed insmeren met een beschermingsfactor!
pi_36413316

Ik wil dit op mijn onderarm laten zetten, ongeveer 6 cm breed.
Iemand enig idee wat dat grapje me gaat kosten?
En goede tattooshops in Amsterdam?
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_36413597
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:43 schreef Neuk het volgende:
gaan we weer
Ja hey, ik ben nog lang niet vol
Ik heb wat vage foto's geprobeerd te maken met m'n mobiel maar ze zijn nogal krom gemikt.
Even als toelichting, dit zijn hele dunne lijnen, als basis voor wat het moet worden. Ook sta ik erg debiel, de ogen van die kat zitten niet scheef
Eigenlijk zie je geen flikker van het geheel maar goed

Oja, er stond al een tattoo op mijn pols (zie fotoboek) en dat is dus de onderkant van deze nu
  maandag 27 maart 2006 @ 19:58:35 #83
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_36414386
Doet me denken aan de wizard van Oz
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_36414933
Meer Alice in wonderland vind ik. Wel cool
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 28 maart 2006 @ 08:09:27 #85
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_36425047
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:27 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Ik wil dit op mijn onderarm laten zetten, ongeveer 6 cm breed.
Iemand enig idee wat dat grapje me gaat kosten?
En goede tattooshops in Amsterdam?
prijs verschilt per shop voor dit soort dingen kun je eigenlijk in elke tattooshop wel terecht valt weinig aan te verpesten
pi_36425614
Ongeveer?
En ik wil het heeeel erg strak anders is het lelijk
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_36427748
Ongeveer denk ik aan de 60/80 euro.

Maar zoals al eerder gezegt, dit verschilt per shop
pi_36460925
Ik denk zelf ook rond de 70/80 euro ofzo birdydontfly Maar het beste is gewoon om eigenlijk gewoon een x een tattooshop in te stappen en te informeren
† The 3 Kings †
pi_36472496
Ik moet gauw eens een foto laten zien is bijna al maand geleden
pi_36479262
Idd bastard Schiet eens op man
† The 3 Kings †
pi_36485400
Bij mij, is het nou een vellenparade op mijn borst.
De tattoo ziet er nu erg mooi uit. Ik zal nog eens een foto laten maken, als het helemaal geheelt is etc.
pi_36490300
Ik zag gister op MTV MethodMan heeft een tatoo met LIFE en DEATH door elkaar, als je het van boven leest is het Life en van onder Death ofso, zag er heel vet uit. Overigens kan ik er geen foto van vinden :/
peace, nd suck a !@$%
pi_36518359
Hier is het resultaat van mijn bezoekje aan Tattoo Centre Alkmaar afgelopen woensdag:

vrijdag 31 maart 2006 @ 11:41:21 #95
64338 fr0x
Directeur
pi_36518901
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:24 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Hier is het resultaat van mijn bezoekje aan Tattoo Centre Alkmaar afgelopen woensdag:

[afbeelding]
siii, dat is hem ja , heeeel vet! thnx
peace, nd suck a !@$%
pi_36522302
Hier heb ik trouwens nog een plaatje van hoe het er nu uit ziet.

Is het normaal dat die zalf hier een daar wat dikker lijkt? Heb er een uur of 4 geleden maar een heel dun laagje op gesmeerd maar het lijkt wel alsof ik er een hele klodder op heb gegooid
Op zich ben ik er niet echt ongerust over (zag er gisteren voor het douchen net zo uit en daarna toch echt weer perfect) maar bij gebrek aan voorgaande ervaringen twijfel ik natuurlijk wel over wat normaal is en wat absoluut niet
  vrijdag 31 maart 2006 @ 14:11:06 #97
64338 fr0x
Directeur
pi_36523256

dit is die tattoo dus heel vet..
peace, nd suck a !@$%
pi_36523806
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 14:11 schreef fr0x het volgende:
[afbeelding]

dit is die tattoo dus heel vet..
Dat is idd de tattoo van Method Man. Die is zeker wel tof.
pi_36526455
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:39 schreef sirjohnfalstaff het volgende:

Is het normaal dat die zalf hier een daar wat dikker lijkt? Heb er een uur of 4 geleden maar een heel dun laagje op gesmeerd maar het lijkt wel alsof ik er een hele klodder op heb gegooid
Op zich ben ik er niet echt ongerust over (zag er gisteren voor het douchen net zo uit en daarna toch echt weer perfect) maar bij gebrek aan voorgaande ervaringen twijfel ik natuurlijk wel over wat normaal is en wat absoluut niet
Dit is niet zo heel erg.
dit is ook een gedeelte oude huid die los laat.
als je maar zorgt dat als je nieuwe zalf erop doet dat je hem wel ff goed schoonmaakt.

Maar is zeker heel mooi
pi_36527287
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 15:59 schreef vanessa24 het volgende:

Dit is niet zo heel erg.
dit is ook een gedeelte oude huid die los laat.
als je maar zorgt dat als je nieuwe zalf erop doet dat je hem wel ff goed schoonmaakt.
Gelukkig maar Die smurrie onstaat voornamelijk op de punten waar de inkt nogal dik was aangebracht dus het zal inderdaad wel de opperhuid zijn.. Ik had hem de vorige keren voor het zalfen ook maar voorzichtig gewassen dus daar ga ik wel mee door
quote:
Maar is zeker heel mooi
Dank je Moet ook zeggen dat ik er zelf ook erg blij mee ben!! Is toch een genot op mijn Scoobje elke keer te zien als ik in de spiegel kijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')