Daarom dit ook alleen 's nachts.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:25 schreef ParanoidEv het volgende:
Een dikke laag zalf mét ook nog eens folie zou ik niet doen... Dan verstik je je huid echt optimaal. Je kan beter 's nachts een gewoon laagje er op smeren.

Niet doen dus.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:11 schreef TrapBever het volgende:
ff snel vraagje, afgelopen vrijdag eerste tatoo laten zetten, heeft het invloed op iets, genezing, vervorming oid als ik vandaag een zonnebankje pak? of maakt dat geen hol uit ?

Ja hey, ik ben nog lang niet volquote:

prijs verschilt per shop voor dit soort dingen kun je eigenlijk in elke tattooshop wel terecht valt weinig aan te verpestenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:27 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Ik wil dit op mijn onderarm laten zetten, ongeveer 6 cm breed.
Iemand enig idee wat dat grapje me gaat kosten?
En goede tattooshops in Amsterdam?

siii, dat is hem ja , heeeel vet! thnxquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:24 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Hier is het resultaat van mijn bezoekje aan Tattoo Centre Alkmaar afgelopen woensdag:
[afbeelding]

Dat is idd de tattoo van Method Man. Die is zeker wel tof.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:11 schreef fr0x het volgende:
[afbeelding]
dit is die tattoo dus heel vet..

Dit is niet zo heel erg.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:39 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Is het normaal dat die zalf hier een daar wat dikker lijkt? Heb er een uur of 4 geleden maar een heel dun laagje op gesmeerd maar het lijkt wel alsof ik er een hele klodder op heb gegooid![]()
Op zich ben ik er niet echt ongerust over (zag er gisteren voor het douchen net zo uit en daarna toch echt weer perfect) maar bij gebrek aan voorgaande ervaringen twijfel ik natuurlijk wel over wat normaal is en wat absoluut niet![]()

Gelukkig maarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:59 schreef vanessa24 het volgende:
Dit is niet zo heel erg.
dit is ook een gedeelte oude huid die los laat.
als je maar zorgt dat als je nieuwe zalf erop doet dat je hem wel ff goed schoonmaakt.
Dank jequote:Maar is zeker heel mooi

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |