Ha, mijn vaste gewoonte om altijd 's ochtends te stemmen wordt bevestigdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:46 schreef Mokster het volgende:
Kut! Helemaal niet aan gedacht. Ik heb mn stemkaart niet bij me. En moet tot 21.00 uur naar college...
Ik denk dat de gemeenteraadsverkiezingen het deze keer zonder mijn stem moeten stellen.
Ik schaam mij diep...![]()
Auw.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:26 schreef nozem het volgende:
Ik heb zojuist de stemwijzer 'gedaan' en ik had meer raakvlakken met de Volksunie en de Seniorenpartij dan met de VVD.
Ja sorry, maar dat is idd maar middelmatig.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:28 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik ook, helaas. Verstuurd als "in de stemcomputer opgeslagen.."
Nee, natuurlijk niet. We zijn overigens al maanden uit elkaar. Maar dat 'Volksunie' stak me een beetje. Dan liever de VVD.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Auw..
Ik dacht dat je een rooie rakker was? Je stemd VVD als verklaring van je liefde aan Thisbe?
Och, bij mijn stem advies stonden de Grefo's vlak onder de PvdA. De volgorde die uit die programma's naar voren komt is zelden volgens de verdeling Links-Rechts.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. We zijn overigens al maanden uit elkaar. Maar dat 'Volksunie' stak me een beetje. Dan liever de VVD.
Ik stem PvdA ja. Op gemeenteniveau tenminste.
shit zeg... jij hebt je er veel meer in verdiept dan ik... terwijl ik nog wel politicologie studeerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:39 schreef liefie_ het volgende:
mijn stemadvies was groenlinks...
maar ik heb toch sp gekozen omdat ik meer het idee had dat die wel echt wat klaar konden spelen
plus bij het debat gister kon ik me meer vinden in de ideeen van de sp dan die van groenlinks
vond GL erg zwak staan en maar een beetje met alle winde mee aan t waaien...
ik ben teleurgesteld in jequote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:40 schreef MoChe het volgende:
[..]
shit zeg... jij hebt je er veel meer in verdiept dan ik... terwijl ik nog wel politicologie studeer
ik ga denk ik maar pvda stemmen... en dan op de naam die het sexiest klinkt![]()
quote:
Auw!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:42 schreef liefie_ het volgende:
na denken
Maak dan ook weer ff spelfouten zoals je behoort te doenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben teleurgesteld in je
maar ik zal nu wel weer doen alsof ik gewoon ienemienemutte heb gedaananders gaan ze hier nog meer dingen van me verwachten waar je bij na had moeten denken
Dat komt op meer plaatsen voorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:42 schreef JoeyT het volgende:
Maja bij ons is het niet zo moeilijk te raden wie er wint...![]()
owkej zo goet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maak dan ook weer ff spelfouten zoals je behoort te doen![]()
Na denken komt pijn?quote:
Zijn er al prognoses hoe ze het gedaan hebben in Rotterdam?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:45 schreef nozem het volgende:
PvdA wint waarschijnlijk met een overgrote meerderheid in Nijmegen. Een links bestuur werkt in deze stad. In andere steden wellicht niet, maar de PvdA is erg krachtig hier.
* Litpho speel Für Elise voor Twist *quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga die kutpiano nog een saboteren als m'n huisgenootje er niet is, zo kan ik toch verdomme niet werken. Die godvergeten christentrut.![]()
Godverdomme!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga die kutpiano nog een saboteren als m'n huisgenootje er niet is, zo kan ik toch verdomme niet werken. Doe godvergeten christentrut.![]()
bijbelstudie?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik durf momenteel m'n kamer ook niet te verlaten omdat er veel meer gristenen rondlopen in huis. In het kader van: bijbelstudie.
Je bedoelt ondanks dat ze links en PvdA op één hoop schaart?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:49 schreef nozem het volgende:
Verder is het best een goei meiske natuurlijk.
Daar zorgen mijn vingerzettingen vanzelf wel voorquote:
Ojwa, heel herkenbaar. Ik had twee gristelijke huisgenoten, en die hielden bij ons ook wel eens bijbelstudie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik durf momenteel m'n kamer ook niet te verlaten omdat er veel meer gristenen rondlopen in huis. In het kader van: bijbelstudie.
Ik heb nog nooit gehoord van sprookjesboekstudie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bijbelstudie?
is dat net zoiets als sprookjesboekstudie?
Ach enige waar zij aan kan denken is aan haar eigen centjes...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:49 schreef nozem het volgende:
En het is maar goed dat Thisbe er nu niet is. (niet te hard roepen, zometeen komt ze nog)
Altijd die oeverloze discussies die op niets uitlopen, en haar onaflatende gezeik op links en de PvdA in het bijzonder.
Verder is het best een goei meiske natuurlijk.
Mwah, PvdA is hier op gemeenteniveau vrij links. De heer Depla geeft dat zelf als eerste toe.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt ondanks dat ze links en PvdA op één hoop schaart?
Dit klinkt enigzins dubieus beste Litpho.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar zorgen mijn vingerzettingen vanzelf wel voor.
Krijg je er betaald voorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:49 schreef liefie_ het volgende:
ik snap alleen een ding niet... er zitten 2 stembureaus naast elkaar hier...
waar 5 mensen in zitten... die betaald worden
misschien was 1 stembureau in de straat genoeg geweest?
Wat uiteraard net zo'n achterhaald stereotype is als "de SP denkt alleen maar aan andermans centjes"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach enige waar zij aan kan denken is aan haar eigen centjes...
ik ook niet maar komt op het zelfde neer lijkt me...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van sprookjesboekstudie.
Valt best mee. Stel je voor: mijn vingers gecombineerd met mijn talent voor pianospel --> knoopje (Twist).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dit klinkt enigzins dubieus beste Litpho.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat uiteraard net zo'n achterhaald stereotype is als "de SP denkt alleen maar aan andermans centjes".
Bij Thisbe is het niet achterhaald... Gewoon de waarheidquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat uiteraard net zo'n achterhaald stereotype is als "de SP denkt alleen maar aan andermans centjes".
Ze betaalde altijd best veel voor me anders.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij Thisbe is het niet achterhaald... Gewoon de waarheid
dacht je dat je dat gratis moest doen, in die stembureaus zitten en stemmen tellenquote:
Jij bent wel dol op de gelovige medemens he?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ook niet maar komt op het zelfde neer lijkt me...
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij bent wel dol op de gelovige medemens he?![]()
ze is lelijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Ze betaalde altijd best veel voor me anders.![]()
Spijt me zeer maar de mensen die ik ken die dat doen, doen het voor nietsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:55 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dacht je dat je dat gratis moest doen, in die stembureaus zitten en stemmen tellen![]()
welkom in de volwassen wereld, joeyt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |