Ehm, volgens mij begrijp je het niet helemaal remlof.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:18 schreef remlof het volgende:
Dood gaan we sowieso, maar zolang ik leef doe ik dat wel het liefste in een prettige maatschappij waarin we zoveel mogelijk vrijheden hebben, waarin ons geen angst wordt aangepraat en waarin bevolkingsgroepen niet steeds meer tegen elkaar worden opgezet... Daarom stem ik morgen PvdA
ow sorry, nieuwe poging:quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij begrijp je het niet helemaal remlof.
Het deed een beetje pijn hè, geef maar toe.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
ow sorry, nieuwe poging:
Als de PvdA de grootste partij wordt zal de goddeloosheid hoogtij vieren, de jeugd nog meer verpest worden, zal de nederlandse identiteit totaal verdwijnen en zijn we gedoemd de komende clash of cultures te verliezen....
zo beter?
Alle deuren en raamkozijnen opvallend groen verven schijnt de PvdA ook goed te weren.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:05 schreef jogy het volgende:
Ik heb een brandblus installatie aangesloten en de watertank laten zegenen door een priester. Voor als de PvdA-duivels inbreken, kan ik ze meteen terugsturen naar de krochten van de hel en verdoemenis!
Dat h5n1 virus is de enige kans op goedkope huizen man! Het zal de redding worden van ons allemaal!quote:Op woensdag 22 november 2006 13:32 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb op de partij voor de dieren gestemd, ik vind dat H5N1 virus en de varkenspest echt verschrikkelijk dus de dieren verdienen wel een beetje steun
We moeten de dialoog aangaan!quote:Op woensdag 22 november 2006 13:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat h5n1 virus is de enige kans op goedkope huizen man! Het zal de redding worden van ons allemaal!
Nee! we moeten de asociale elementen in onze samenleving allemaal injecteren met het h5n1 en weer vrijlaten zodat we alles doen om het vriendelijke virus over te laten slaan van mens op mens!quote:Op woensdag 22 november 2006 13:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We moeten de dialoog aangaan!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |