Ok, maar als PVDA zijn zin krijgt is het veel erger, je wordt dan niet begraven maar ze gooien je op de composthoop!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:04 schreef gohan16 het volgende:
dood gaan we allemaal wel een keer, daar heeft de mensheid geen hulp bij nodig van de pvda, vvd, cda enz.
En van die etterende groene wonden waar wormen uit kruipen die babies eten!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:07 schreef Solopeople het volgende:
Met bulten. Én zweren. Huuuuu.
Ik heb te weinig vrije tijdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef PoisonouS het volgende:
Zo te horen heb jij teveel vrije tijd, dus jij ziet dat wel zitten he die uitkering?
De hufters!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:22 schreef Doderok het volgende:
Ik hoorde dat als één van de partijleden of hun kind ziek is en een transplantatie nodig heeft, dat ze dan naar scholen of tennisclubs gaan en de gezondste eruit kiezen om z'n organen eruit te halen.![]()
En de familie daarvan zal moeten betalen voor de operatie!![]()
Als we vanavond allemaal gaan bidden, misschien dat God ons nog kan verlossen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:07 schreef JDude het volgende:
Als ze met deze tussenstand niet de grootste worden dan weet ik het ook niet meer
Ik denk dat Pastors een beetje druk is vanavond.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Als we vanavond allemaal gaan bidden, misschien dat God ons nog kan verlossen.
Pastors heeft een moedig gevecht geleverd maar ook hij heeft in het stof moeten bijten. Face it, het enige wat ons nog kan redden is President Bush. Ik stuur hem wel een mailtje, dat zal zijn streng gelovige hart wel sneller laten kloppen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat Pastors een beetje druk is vanavond.
Greetings, Osama.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Pastors heeft een moedig gevecht geleverd maar ook hij heeft in het stof moeten bijten. Face it, het enige wat ons nog kan redden is President Bush. Ik stuur hem wel een mailtje, dat zal zijn streng gelovige hart wel sneller laten kloppen.
Ohja!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Greetings, Osama.
Hij heeft nog wel een wet liggen waarmee hij Den Haag plat mag walsen.
Fuck, dit wordt een jaar bewaard.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ohja!
Zou het ook gelden als ik een marinier op vakantie ontvoer en daar een video van maak?
Verdomme, ik kan alleen nog maar in Amstelveen en de Haarlemmermeer uit zonder bang te zijn om overvallen te worden door de PvdA Gestapo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:41 schreef NJ het volgende:
In Rotterdam en Amsterdam zijn ze de grootste.
Hitler vond zichzelf ook Sterk en Sociaal.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:05 schreef Intxaurraga het volgende:
Straks komen de arbeiders aan de macht. Inclusief boze dictator, strafkampen, showprocessen en schorseneren.
Oh nee! Stap in de auto en vlucht naar buurland België misschien dat ze vluchtelingenkampen kunnen oprichten voor de ongetwijfeld gigantische stroom gepanikeerde burgers.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:17 schreef Doderok het volgende:
We krijgen meldingen binnen uit Amsterdam: hoogzwangere vrouwen worden uit het kraambed gelicht en op straat opengesneden, waarna de stormtroepen van Bos zich laven met foetusbloed.
Zoals een correspondent het formuleerde: "Zelfs Dante zou de woorden niet vinden om deze gruwel te beschrijven."
Dit is het einde van de wereld die wij gekend hebben. De mensheid is voorgoed zijn onschuld kwijt.
Mijn God, waarom hebt U ons verlaten?
Niet nodig, ik ben Belg.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh nee! Stap in de auto en vlucht naar buurland België misschien dat ze vluchtelingenkampen kunnen oprichten voor de ongetwijfeld gigantische stroom gepanikeerde burgers.
Of in Wassenaar.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Verdomme, ik kan alleen nog maar in Amstelveen en de Haarlemmermeer uit zonder bang te zijn om overvallen te worden door de PvdA Gestapo.
Hé Drik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:07 schreef Solopeople het volgende:
Met bulten. Én zweren. Huuuuu.
In mijn trein hoeft geen benzine.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:47 schreef Chowi het volgende:
Het lijkt bijna alsof mensen zoveel wíllen betalen voor hun benzine.
Chequote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het schijnt dat Wouter Bos een mislukte reïncarnatie is van verscheidene wereldleiders zoals Stalin, Hitler, Mussolini, Lenin en Che Guevara.
Niets mis met een avondje kroegentocht in Spanbroek of Staphorst.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Verdomme, ik kan alleen nog maar in Amstelveen en de Haarlemmermeer uit zonder bang te zijn om overvallen te worden door de PvdA Gestapo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |