Die kleuren zijn redelijk hard-coded er in gezet. Ik geloof dat de gebruikte bitmaps kant-en-klaar op die kleuren zijn afgesteld. Er zijn legio programma's te downloaden om je eigen theme toe te voegen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:02 schreef McCarthy het volgende:
een skin? Het zou toch gewoon ergens een parametertje tweaken moeten zijn?
Er is namelijk ook olijfgroen en zilver (lelijk)
ik wil zwart (antraxiet zwart zou nog mooier zijn)
Het Partijcommitee heeft voor de Kameraden enkel olijfgroen enblauw en zilver beschikbaar gesteld ... in het volgende vijfjarenplan is mogelijk een zwart voorzien, maar daar moet dan een nieuwe licentie voor aangeschaft worden ...: Windows Vista.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:02 schreef McCarthy het volgende:
ik wil zwart (antraxiet zwart zou nog mooier zijn)
is het een bitmap? Ik dacht dat het parametrisch was?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:07 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Die kleuren zijn redelijk hard-coded er in gezet. Ik geloof dat de gebruikte bitmaps kant-en-klaar op die kleuren zijn afgesteld. Er zijn legio programma's te downloaden om je eigen theme toe te voegen.
Duh!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:14 schreef McCarthy het volgende:
waar ik bang voor ben is dat het met skins trager wordt
kijk, je snapt er niks van yvonnequote:
maar eh ... waar in de directory zijn die standaard skins opgeslagenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:56 schreef dikkedorus het volgende:
Valt mee, windows werkt standaard dus met eigen "skins". Er zijn programma's om ze te extracten, aan te passen en weer op te slaan. stylebuilder ofzo
ja hee hallo, waar denk je dat ik mijn inspi vandaan haaldequote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:34 schreef buitenbeentje het volgende:
Kijk eens in [Windows XP Skin] Vista , die Vista skin is ook mooi zwart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |