abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:51:13 #1
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35813840
ik heb dus de standaard blauwe teletubbie interface van XP. Lyrisch ben ik er over maar ik zou hem toch liever in het zwart willen.

hoe doe ik dat?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_35814101
Waarschijnlijk StyleXP installeren en een leuke skin uitzoeken op www.wincustomize.com
Je kan ook zelf gaan editten weet niet hoe handig je bent
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:02:07 #3
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35814162
een skin? Het zou toch gewoon ergens een parametertje tweaken moeten zijn?
Er is namelijk ook olijfgroen en zilver (lelijk)

ik wil zwart (antraxiet zwart zou nog mooier zijn)
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:05:58 #4
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_35814242
ik weet niet of dat mogelijk is, je kunt wel de kleuren zelf instellen toch ( bij geavanceerd ofzoiets )
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:07:46 #5
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_35814281
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:02 schreef McCarthy het volgende:
een skin? Het zou toch gewoon ergens een parametertje tweaken moeten zijn?
Er is namelijk ook olijfgroen en zilver (lelijk)

Die kleuren zijn redelijk hard-coded er in gezet. Ik geloof dat de gebruikte bitmaps kant-en-klaar op die kleuren zijn afgesteld. Er zijn legio programma's te downloaden om je eigen theme toe te voegen.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_35814415
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:02 schreef McCarthy het volgende:

Het Partijcommitee heeft voor de Kameraden enkel olijfgroen enblauw en zilver beschikbaar gesteld ... in het volgende vijfjarenplan is mogelijk een zwart voorzien, maar daar moet dan een nieuwe licentie voor aangeschaft worden ...: Windows Vista.

Partij-Secretaris Ballmer heeft wel voorspeld dat een Nieuwe Lente van Duizendmaal Betere Bits en Bytes zal aanbreken zodra de Revolutie ons Vista gebracht heeft ....

Mocht je denken dat dit een beetje overkomt als maosimse of communisme dan _kan_ dat natuurlijk niet, want Microsoft is géén overheid maar een bedrijf en die kunnen zich natuurlijk niet gedragen als een 'overheid' want de vrije markt bepaald alles wat zijn doen, en dat kan enkel goed zijn
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:13:41 #7
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35814476
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:07 schreef dikkedorus het volgende:

[..]

Die kleuren zijn redelijk hard-coded er in gezet. Ik geloof dat de gebruikte bitmaps kant-en-klaar op die kleuren zijn afgesteld. Er zijn legio programma's te downloaden om je eigen theme toe te voegen.
is het een bitmap? Ik dacht dat het parametrisch was?
waar in de windows folder staan de bitmaps?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:14:30 #8
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35814505
waar ik bang voor ben is dat het met skins trager wordt
  Admin dinsdag 7 maart 2006 @ 17:14:54 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35814521
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:14 schreef McCarthy het volgende:
waar ik bang voor ben is dat het met skins trager wordt
Duh!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:56:31 #10
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_35817366
Valt mee, windows werkt standaard dus met eigen "skins". Er zijn programma's om ze te extracten, aan te passen en weer op te slaan. stylebuilder ofzo
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:57:38 #11
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35817410
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Duh!
kijk, je snapt er niks van yvonne
->
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:56 schreef dikkedorus het volgende:
Valt mee, windows werkt standaard dus met eigen "skins". Er zijn programma's om ze te extracten, aan te passen en weer op te slaan. stylebuilder ofzo
maar eh ... waar in de directory zijn die standaard skins opgeslagen
pi_35818792
Kijk eens in [Windows XP Skin] Vista , die Vista skin is ook mooi zwart.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  woensdag 8 maart 2006 @ 02:59:38 #13
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35833887
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:34 schreef buitenbeentje het volgende:
Kijk eens in [Windows XP Skin] Vista , die Vista skin is ook mooi zwart.
ja hee hallo, waar denk je dat ik mijn inspi vandaan haalde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')