Nou, de uitdaging; wie gaat er proberen zich mee aan te melden door verkleed als dame voor de cam te gaan zitten? Een pruik van carnaval, make-up doos van m'n zusje en de benodigde broer die als man voor de cam kan gaan is bij mij al aanwezig, ik moet alleen nog een cam zoeken.quote:Om door de fakerscheck te komen hebben we een paar eisen opgesteld.
1 Je of jullie zijn niet jonger dan 18 jaar.
2 Je of jullie zijn niet ouder dan ongeveer 35 jaar.
3 In bezit van een werkende webcam.
4 je bent of een Vrouw alleen of een stel (mannen alleen helaas)
5 Tijdens de controle van een stel dienen jullie beide aanwezig te zijn.
Op deze manier kunnen wij zo alle fake persoontjes van onze site weren en er een te gekke community van maken.
Je kan je digicam toch ook vaak gebruiken als webcam????quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:40 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
.......... ik moet alleen nog een cam zoeken..
Jaaa, dat is ook een idee.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maaruh wat is het doel nu dan, bi-breezasletjes voor de cam krijgen![]()
Leg uit, hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Zo, ik ben druk bezig met cam-apps en filmpjes nu.!
Dat ja, maar dan met het programma SplitCam, dat is freewarequote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
http://www.fakewebcam.com/default.asp![]()
Gewoon doen, je hebt het ons beloofd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:09 schreef boebiedoe het volgende:
De webcam is aangesloten, maar ik zie er een beetje tegenop om makeup ofzo op te doen..
Ik ben even moed aan het inroken. En drinken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
Gewoon doen, je hebt het ons beloofd.![]()
* Biogarde zegt: NOPE!quote:
Pakkie shagquote:
Geen pot!!!quote:
sure tussen de 18 en 35 jrquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Geen pot!!!TMF kijkende meisjes die het allemaal nog niet weten, maar zich graag digitaal laten vernederen
![]()
Duh![]()
Details, detailsquote:
Whoeps.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef Razor21 het volgende:
Ze zijn weer wakker geschud op Fok.....dit was in 2005 al een hype....nu weer...zie ondertitel hahahaha...
Ook weer mee doet...![]()
Inderdaad, moet je die site van hem eens zien je lacht je kapot.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Whoeps.
Ik bedoel.
lol maken kent geen tijd .
Gozer, dat deed ik al in 2002, who cares.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef Razor21 het volgende:
Ze zijn weer wakker geschud op Fok.....dit was in 2005 al een hype....nu weer...zie ondertitel hahahaha...
Ook weer mee doet...![]()
als het je niet eens lukt om op een pot te lijkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:05 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Gozer, dat deed ik al in 2002, who cares.
Maar ik heb net ondervonden dat ik niet echt op een chick kan lijken.. We gaan even iets anders proberen te verzinnen.
.
Je kan toch gewoon webcam girl video's streamen in je cam? Werkt perfect.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:05 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Gozer, dat deed ik al in 2002, who cares.
Maar ik heb net ondervonden dat ik niet echt op een chick kan lijken.. We gaan even iets anders proberen te verzinnen.
.
meen je dat nou? leuke baan dan. operator zijn van zo'n forumquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:56 schreef haphaphap het volgende:
moet je wel een meisje vinden die zich uit wil kledenanders kom je niet door de check heen
daarom is het nog wel een geyle gedachtequote:Op woensdag 8 maart 2006 14:04 schreef ape-nash het volgende:
denk dat hap hap zich verveeld, staan zelf ook op die site maar hebben op een paar vingers opsteken na niets speciaals hoeven doen tijden onze check, en denk ook niet dat een site als bi4real zoveel leden zou hebben als wanneer alle 100en leden zich tijdens een check zouden moeten hebben uitkleden
Misschien deze eens proberen: http://www.2night.nl/quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:04 schreef Molluck het volgende:
Mannen alleen hebben dus pech?
Wat nu als je een stel hebt dat er graag een man bij wil hebben, dan hebben ze dus niets aan die site. (Of ze moeten een man uit een stel kiezen en er meteen die andere vrouw ook bijnemen)
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:21 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
TIETUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!![]()
Tieten zijn tieten, tochquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Geplukt van internet, niet door die site
mag ik hem daarnaquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
haphaphap, kan je ons niet even je loginid en wachtwoord geven?
Nu is het niet leuk meerquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:54 schreef ape-nash het volgende:
komen er bijna dagelijks, alleen begrijp de uitdaging niet om er doorheen te komen, der is verders weinig te zien op die site, behalve profielen van andere stellen en meiden, een forum, spelletjes een chat en andere bekende dingen die je bv ook op een site als bi-meiden net tegenkomt.dus denk dat het makkelijker is om daar dan tieten te shooten, wat dat betreft zijn der genoeg meiden die desperate opzoek zijn naar contact, maar als er een goeie prijs aan vast zit wil ik best een screen shot maken haha. zeg maar wat jullie hebben willen, zolang het de privacy van een ander niet schend lijkt het me geen probleem
Goedemidag spreek ik met...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:59 schreef TopDrop het volgende:
zo als we toch bezig zijn http://www.date2bi.nl/waarschuwing.htm ook een site met keurig alleen deze kan ook via de telefoon. dus heb ff zitten speuren http://www.nuance.com/realspeak/demo/default.asp nou moet wel lukken toch. Wat hun vragen tik ik..Klinkt beetje gammel, maar !
![]()
1 zipje?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:54 schreef ape-nash het volgende:
komen er bijna dagelijks, alleen begrijp de uitdaging niet om er doorheen te komen, der is verders weinig te zien op die site, behalve profielen van andere stellen en meiden, een forum, spelletjes een chat en andere bekende dingen die je bv ook op een site als bi-meiden net tegenkomt.dus denk dat het makkelijker is om daar dan tieten te shooten, wat dat betreft zijn der genoeg meiden die desperate opzoek zijn naar contact, maar als er een goeie prijs aan vast zit wil ik best een screen shot maken haha. zeg maar wat jullie hebben willen, zolang het de privacy van een ander niet schend lijkt het me geen probleem
Und?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:39 schreef haphaphap het volgende:
kga wel even een screenshot proberen te regelen
ja schiet eens op.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:39 schreef haphaphap het volgende:
kga wel even een screenshot proberen te regelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |