Dat is natuurlijk onzin, maar goed jij hebt tenminste nog een motivatie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:42 schreef biertank het volgende:
weet je hoe het komt?
maakt geen ruk uit voor wie je stemt over een half jaar is het toch wel kut.
je hebt de keuze uit slecht, slecht en slecht
lekker beoeind voor welke slecht je kiest
En precies dit soort reacties richten Nederland te gronde.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:42 schreef biertank het volgende:
weet je hoe het komt?
maakt geen ruk uit voor wie je stemt over een half jaar is het toch wel kut.
je hebt de keuze uit slecht, slecht en slecht
lekker beoeind voor welke slecht je kiest
Dan richt je toch je eigen partij op die WEL dingen voor elkaar krijgt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:47 schreef melluk het volgende:
heb in mijn gemeente van 5 partijen hun verkiezingsprogramma gezien...mijn god wat staat daar veel het zelfde gelul op....allemaal zeggen ze we gaan voor dit en voor dat....maar uitleggen hoe ze aan het geld komen en op wat ze gaan bezuinigen? nee hoo maar dat doen ze niet....
dus om nou te zeggen ik ga stemmen want ik sta achter een partij nee dat niet
en die verkiezingsprogramma's komen toch grootendeels niet uit om dat ze allemaal
compromissen moeten sluiten en ze toch bij elkaar tot het zelfde komen
En dan wel weer met de bek vooraan als er geklaagd mag worden zekerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:52 schreef martinlutherking het volgende:
Wat doet de gemeente voor me? Ik stem niet. Veel teveel moeite.
Maakt het ook maar enig verschil dan? Voor de verkiezingen liegen ze je voor, na de verkiezing vernaaien ze je.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:44 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, maar goed jij hebt tenminste nog een motivatie.
Kom eens onder je steen vandaan. WAY, kluizenaar ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:53 schreef Mobster273 het volgende:
ik heb niet gestemd, en ga dat ook niet doen, er is niet 1 partij geweest die ook maar iets aan moeite heeft gedaan om de burgers te informeren over wat hun plannen zijn, dus mijn stem zou sowieso blanco zijn, en het enige nut daarvan is het verhogen van de kiesdrempel, dus die van mij krijgen ze niet
way?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:55 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Kom eens onder je steen vandaan. WAY, kluizenaar ?![]()
Uiteraard niet. Politiek boeit me niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:54 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
En dan wel weer met de bek vooraan als er geklaagd mag worden zeker![]()
Doe ik ook niet, vind het allemaal wel best.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:56 schreef electricity het volgende:
..., moet je ook niet zeiken achteraf"
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:58 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, vind het allemaal wel best.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |