ja heb nu meer behoefte aan tieten dan frituurquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:57 schreef Misstique het volgende:
Bierentieten?
Dé bittere pilquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
je zegt vaarwel maar komt nog wel terug
Elke reeks zou z'n eigen mod moeten hebben, dat is echt vet handigquote:
Doe nou negeren doenquote:
Ik kan het niet helpenquote:
Geen tieten bij de hand ?!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja heb nu meer behoefte aan tieten dan frituur
Dan zou ik het toch compenseren met frituurquote:
En dat is goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:58 schreef sararaats het volgende:
Killswitch, ik bedoelde dat ik Onzin achter mij laat.
ik heb tijd voor mezelf nodig.
sorry maar ik heb toch echt liever een tiet in men hand dan een gloeiend hete gehaktstaafquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan zou ik het toch compenseren met frituur
Snap ik. Het 1 sluit het ander alleen niet uitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
sorry maar ik heb toch echt liever een tiet in men hand dan een gloeiend hete gehaktstaaf
Ik niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
sorry maar ik heb toch echt liever een tiet in men hand dan een gloeiend hete gehaktstaaf
Gehaktstaaf is in deze nogal een ruim begripquote:
Ik!!quote:
Ja! Hoe is t?quote:
Ik ben een beetje laat, ik weet het, maar misschien kan je die tijd wel vinden op het spoor. Diep begraven tussen twee bielzen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:58 schreef sararaats het volgende:
Killswitch, ik bedoelde dat ik Onzin achter mij laat.
ik heb tijd voor mezelf nodig.
Erg ruim.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Gehaktstaaf is in deze nogal een ruim begrip
Mwoa. Het positieve is dat het huis goed op schiet. Voor de rest zit ik er even doorheen geloof ik.quote:
En dát van een modje, tsk tskquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben een beetje laat, ik weet het, maar misschien kan je die tijd wel vinden op het spoor. Diep begraven tussen twee bielzen.
Het gaat er om tegen wie je het zegt. In dit geval is het te tolererenquote:
Dan zit je hier goed! Tijd voor Bier en Frituur!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa. Het positieve is dat het huis goed op schiet. Voor de rest zit ik er even doorheen geloof ik.
Gisteren al gefrituurdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan zit je hier goed! Tijd voor Bier en Frituur!![]()
Kusjekrul.quote:
nog lekkere ho's opgepikt danquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:17 schreef mcDavid het volgende:
sow, was ik toch net ff in de "ghetto" Diemen Zuid!
Zagen ze er lekker uit?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:17 schreef mcDavid het volgende:
en wat is er mis met MBOquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik woon vlak bij een Mavo en een MBO.
In-Holland is een HBOquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik woon vlak bij een Mavo en een MBO.
Ik ben net door Rotterdam Zuid getreind, je weet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:17 schreef mcDavid het volgende:
Oh noez!1quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:45 schreef JDude het volgende:
En tóch schrok ik weer even toen er geen [BeF] bovenin de index stond
Nu die dingen een eigen status hebben, moeten ze er ook voor kunnen zorgen dat je ze zelf uit je AT kan gooien. Dan kunnen ze weer gewoon bovenaan staan voor degene die ze wél willen zienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:45 schreef JDude het volgende:
ik pak gewoon altijd de bef die bovenaan in de AT staatquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:45 schreef JDude het volgende:
De AT gebruik ik nooit.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:47 schreef killswitch het volgende:
ik pak gewoon altijd de bef die bovenaan in de AT staat
Ik heb juist standaard een AT en een MyAT openstaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:49 schreef JDude het volgende:
[..]
De AT gebruik ik nooit.
Alleen de indices van de subfora en de MyAT.
giegelende meisjes zijn cutequote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:55 schreef Chowi het volgende:
Hihihihihihihih.
Je sais, monsieur. Je sais.quote:
Ik was het niet!quote:
*Knijpt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:55 schreef Chowi het volgende:
Hihihihihihihih.
Jij bent in opleiding bij Erodome?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:55 schreef Chowi het volgende:
Hihihihihihihih.
Auw.quote:
Ero.quote:
Wederom verraden mijn ogen me.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, die ontdeugende pretogen vertellen me héél wat anders!
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Bovendien maakt het niets uit, want ze is. Bier.quote:
Ik zie maar één vrouwspersoon hier...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat
of is dat een hint voor een zeker vrouwpersoon?
quote:
Het is blijkbaar lente.quote:
Net als die keer dat je vuurwerk had afgestoken en ze de politie belden?quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zie maar één vrouwspersoon hier...
quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef Chowi het volgende:
Bier.
Gister gemaakt:quote:
ik doelde op onze eigen crew fanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zie maar één vrouwspersoon hier...
Vanaf die keer heb ik nooit meer een grondbloem aan durven raken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Net als die keer dat je vuurwerk had afgestoken en ze de politie belden?
*zwemvest gooit.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ween niet! Ik kan in de diepte ervan verdrinken!
Dat is inderdaad geen reden om te wenen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ween niet! Ik kan in de diepte ervan verdrinken!
Charmeur.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik er voor altijd in blijven ronddobberen!
quote:
die krijg je van mijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
. En de fles wijn? Het diner bij kaarslicht? De zwijmelige achtergrondmuziekjes?
Aight.quote:
dacht van, die moest ik maar weer eens in praktijk brengenquote:
Hmm, laat ik nou net moeten etenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
dacht van, die moest ik maar weer eens in praktijk brengen
maare Chow is dus "maar" een afdankertje voor je
voor mij zal ze nooit een afdankertje zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:20 schreef Litso het volgende:
Hoe voelt dat nou Ch., om een afdankertje te zijn?
allemaal jah,quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
In-Holland is een HBO
Die in Diemen iig wel volgens mij.
jaloers ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:25 schreef mcDavid het volgende:
verrassend, het gaat weer eens over romantische avontuurtjes/fantasietjes van Ch.
Het doet pijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:20 schreef Litso het volgende:
Hoe voelt dat nou Ch., om een afdankertje te zijn?
Ah.quote:
pijnstiller is pijnstiller!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
wist niet dat dat daar ook al tegen hielp
Krul.quote:
tja opzich, als je liefdes verdriet hebt en je slikt een paarhonderd pijnstillers ben je wel van je liefdes verdriet afquote:
en je moeder ook!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja opzich, als je liefdes verdriet hebt en je slikt een paarhonderd pijnstillers ben je wel van je liefdes verdriet af
*tweede doosje erbij pakt.quote:
Ik wil wel een R.I.P topic hè! Anders laat ik het regenen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:44 schreef Litso het volgende:
Je neemt het topic mee in je graf?
Mên, ik zet eigenhandig het forum op zwartquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil wel een R.I.P topic hè! Anders laat ik het regenen.
Het was leuk mij gekend te hebben.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Mên, ik zet eigenhandig het forum op zwart
Dagelijkse kost.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:25 schreef mcDavid het volgende:
verrassend, het gaat weer eens over romantische avontuurtjes/fantasietjes van Ch.
Hihihih.quote:
Dan komt er een nieuwe kloon.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach, dan ga je toch gewoon weer als DD verder?
Hoe dat?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:54 schreef Chowi het volgende:
Lead-Loll.
Mên, daartussen raak je de weg kwijtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:55 schreef Litso het volgende:
Zo. En nu een vrolijker onderwerp.
Eendjes.
[afbeelding]
da's een meerkoetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:55 schreef Litso het volgende:
Zo. En nu een vrolijker onderwerp.
Eendjes.
[afbeelding]
Die valt niet echt op zo.quote:
Nee, ik lette inderdaad alleen maar op het eendje.quote:
Wat ben je toch heerlijk schattig en naïef.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik lette inderdaad alleen maar op het eendje.
Die half verscholen achter de reling?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik lette inderdaad alleen maar op het eendje.
sow, jij hebt die foto goed bestudeerd!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die half verscholen achter de reling?
Ik weet het.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk schattig en naïef..
Daarom hou ik ook van je.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:07 schreef Chowi het volgende:
Dagonet, KS en ik hebben een gedicht geschreven in je fotoboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |