Vanaf dat moment nam ik je post niet meer serieus, neem me niet kwalijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:40 schreef stefmans het volgende:
Ik heb ze live gezien, en ik kan ze je afraden ze gaven geen show, de nummers vielen tegen (overigens moet je wel opletten dat ze je niet zoals ons naaien door erachter te zetten dat ze alleen nummers van de 1ste 5 albums spelen) En ze stormden het podium af toen ze klaar waren waar andere bands nog wel een liedje spele.![]()
Ik zie dat er weer meer ruimte is voor de fans, goede zaakquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:40 schreef stefmans het volgende:
Ik heb ze live gezien, en ik kan ze je afraden ze gaven geen show, de nummers vielen tegen (overigens moet je wel opletten dat ze je niet zoals ons naaien door erachter te zetten dat ze alleen nummers van de 1ste 5 albums spelen) En ze stormden het podium af toen ze klaar waren waar andere bands nog wel een liedje spele.![]()
Dat noem ik geen naaien... dat noem ik een zeer sympathieke geste naar de fans van het oudere (en grotendeels betere) werk. Bij de meeste bands die al zo lang meedraaien moet je naar een coverbandje om nog zoveel oud werk te horen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:40 schreef stefmans het volgende:
(overigens moet je wel opletten dat ze je niet zoals ons naaien door erachter te zetten dat ze alleen nummers van de 1ste 5 albums spelen)
Ik neem jou ook niet serieus, ik geef mijn mening.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:56 schreef Djaser het volgende:
[..]
Vanaf dat moment nam ik je post niet meer serieus, neem me niet kwalijk
Ik ben en grote fan van Maiden, maar dit optreden viel me zo vies tegenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat er weer meer ruimte is voor de fans, goede zaak.
alhoewel ik als fan uiteraard Maiden al in de Brabanthallen heb gezien
Probeer maar eens te onderbouwen hoezo ze geen show gaven en kom dan direct met voorbeelden van metal bands die dat wel doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik neem jou ook niet serieus, ik geef mijn mening.en ik onderbouw hem teminsten.
Ah, het was op een festival. Dan was er sowieso al meer plaats voor de fans, want dan ben ik er nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik ben en grote fan van Maiden, maar dit optreden viel me zo vies tegen![]()
koRn bijvoobeeld probeerde teminsten het publiek een beetje te betrekken in hun muziek, door dicht bij het publiek te komen etc, de zanger van Maiden stond bij dit optreden en beetje voor zich uit te zingen en renden af en toe op en neer voor mij reden genoeg om met een rot gevoel naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:16 schreef Djaser het volgende:
[..]
Probeer maar eens te onderbouwen hoezo ze geen show gaven en kom dan direct met voorbeelden van metal bands die dat wel doen.
en ja dat was inderdaad bospop.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:16 schreef Tokus het volgende:
Bospop zeker? ja dat was een mat optreden. Graspop was een stuk leuker.
Maar als je zo'n grote fan bent, dan had je vast ook wel door dat ze geen nummers van hun vijfde album speelden.
Bovendien had je dat al lang van tevoren kunnen weten, dat ze alleen de eerste 4 albums zouden behandelen op die tour, want de tour stond in het teken van de Early Days dvd, die diezelfde periode behandelt.
enne, geen show? Het was niet echt meer of minder dan de voorgaande tours (afgezien van DoD, daar kwam nog iets meer theater aan te pas).
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:42 schreef Elusive het volgende:
50 euro gaan de tickets kosten
Niet dat de Brabanthallen nou het toppunt van acoustiek zijn, maar de laatste keer dat ik er was galmde het toch minder dan die overjarige wielerbaan in Rotterdam.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef drakenbaby het volgende:
Iron Maiden is altijd leuk om te zien alleen jammer dat ze niet in ahoy komen daar is het geluid net iets beter.
quote:stefmans - dinsdag 7 maart 2006 @ 17:40
Ik heb ze live gezien, en ik kan ze je afraden ze gaven geen show, de nummers vielen tegen (overigens moet je wel opletten dat ze je niet zoals ons naaien door erachter te zetten dat ze alleen nummers van de 1ste 5 albums spelen) En ze stormden het podium af toen ze klaar waren waar andere bands nog wel een liedje spele.
Heb Maiden nu zo'n 4 keer live gezien en heb alle keren fantastisch genoten en de early days tour was een van de betere..Lekkere oude mooie nummers..quote:Tokus - dinsdag 7 maart 2006 @ 21:16
Bovendien had je dat al lang van tevoren kunnen weten, dat ze alleen de eerste 4 albums zouden behandelen op die tour, want de tour stond in het teken van de Early Days dvd, die diezelfde periode behandelt.
Weet je zeker dat het IM was?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:40 schreef stefmans het volgende:
Haha, je kan Maiden niet bedoelen man. Je hebt het anders over Bruce Dickinson, één van de meest energieke frontmannen die er is én iemand die het publiek oppept als geen ander!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:19 schreef stefmans het volgende:
[..]
koRn bijvoobeeld probeerde teminsten het publiek een beetje te betrekken in hun muziek, door dicht bij het publiek te komen etc, de zanger van Maiden stond bij dit optreden en beetje voor zich uit te zingen en renden af en toe op en neer voor mij reden genoeg om met een rot gevoel naar huis te gaan.
je had er bij moeten zijn, hij pepte niets op ofjah wel de boosheid van iedereen die er was.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:55 schreef Kipman het volgende:
[..]
Haha, je kan Maiden niet bedoelen man. Je hebt het anders over Bruce Dickinson, één van de meest energieke frontmannen die er is én iemand die het publiek oppept als geen ander!
ik kan nu al voor hem antwoorden dat hij erbij was.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
je had er bij moeten zijn, hij pepte niets op ofjah wel de boosheid van iedereen die er was.![]()
quote:Iron Maiden & Special Guests Trivium
Als hij niet op het podium staat, zit hij achter de microfoon als presentator van het populaire BBC radioprogramma Rock Show. Ook kennen we hem in de rol van vliegtuigpiloot en documentairemaker. Maar uiteraard zien we duizendpoot Bruce Dickinson het liefste als frontman van Iron Maiden: de legendarische band uit oost-Londen die kan worden beschouwd als één van de voornaamste vaandeldragers van de heavy metal.
De band stamt uit langvervlogen tijden waarin loeistrakke spijkerbroeken en vogue waren en heeft vele personele wijzigingen ondergaan. Muzikale hoogtepunten (succesvolle albums als The Number of the Beast en Piece of Mind) wisselden persoonlijke dieptepunten (overmatig drugsgebruik) (??????) in hoog tempo af. Sinds Dickinson en gitarist Adrian Smith de gelederen opnieuw hebben versterkt, is de magie weer terug! Wie Iron Maiden vorig jaar in Weert heeft gezien, kan dit zonder twijfel beamen. Ga snel Dickinson checken in Den Bosch voordat hij zich opnieuw stort in zijn vele nevenactiviteiten!
Godver, alweer zo snel de kaartverkoop. Weet niet of ik daar zo snel geld voor heb... M'n kaarten voor Metallica en Rock Am Ring zijn net al van m'n rekening afgeschrevenquote:Kaartverkoop begint zaterdag 11 maart om 10.00 uur
waar lees je dat?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef Klingon het volgende:
[..]
Godver, alweer zo snel de kaartverkoop. Weet niet of ik daar zo snel geld voor heb... M'n kaarten voor Metallica en Rock Am Ring zijn net al van m'n rekening afgeschreven
In hun nieuwe mail staat nu ook 18 maart, foutje dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:20 schreef Tokus het volgende:
[..]
waar lees je dat?
op de Mojo site staat namelijk 18 maart.
Zeg dat, ik heb de bootleg meteen weer ff erbij gepakt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:23 schreef denka het volgende:
Leuven was te gek!
Ja dat kan gewoon, ze zijn tegenwoordig alleen wat laat met het erop zetten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:06 schreef Asics het volgende:
kun je die kaarten ook via internet bestellen?
ik kan op ticketbox niks vinden over maiden . . .
Goede vraag. Iemand?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:50 schreef Professional het volgende:
Hoeveel man kunnen eigenlijk in die hal?
Ja.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:06 schreef TheGood76 het volgende:
Ik heb er 2, er zijn alleen staanplaatsen zo te zien?
Ik had wel verwacht dat het niet zo hard zou gaan, maar dan ben ik er vast vanaf en hoef ik er niet meer aan te denken dat ik ze nog moet kopen.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:14 schreef diedlaughing het volgende:
De drukte bij het poskantoor viel zaterdag hartstikke mee.
Ik heb 3 kaarten.
Volgens de ticketmaster site is het ook niet uitverkocht.
ja, als je alle hallen opentrekt misschien.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:03 schreef thepb83 het volgende:
Maximaal 15.000 man gaat erin. En aangezien het volgens mij alleen staanplaatsen zijn, wordt het dus lekker druk
twijfelen naar welke je moet gaan? gewoon naar beide.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:37 schreef DaveM het volgende:
Dit is toch de albumpromotie tour?
Ik zit te twijfelen tussen dit concert of de golden years tour...
die golden years tour is beloofd hoor!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
twijfelen naar welke je moet gaan? gewoon naar beide.
als er überhaupt een "golden years" tour komt. Voor hetzelfde geld wordt dat alleen een dvd, en doen ze daar geen tour voor.
Als ze het net zo aanpakken als de vorige keer zal de golden years tour een festival tour worden en pas over twee jaar plaats vinden. 1x Maiden in de twee jaar moet toch te doen zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 19:18 schreef DaveM het volgende:
[..]
die golden years tour is beloofd hoor!![]()
allebei de concerten, ik ken maar 1 medefan, die moet dus ook 2x willen...
er zijn ergere dingen.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:24 schreef Djaser het volgende:
[..]
Als ze het net zo aanpakken als de vorige keer zal de golden years tour een festival tour worden en pas over twee jaar plaats vinden. 1x Maiden in de twee jaar moet toch te doen zijn
Oh handig, ik kon dat steeds niet vinden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:20 schreef Tackleberry het volgende:
Dat Judas Priest concert, dat was toch in de hal die achter de meest rechts ingang zat? Dus de ingang die het verste van de weg afligt... In die hal (Langstraathal) kunnen echt niet 15.000 mensen. Volgens mij zijn de meeste concerten in die hal, maar misschien kan ik meer te weten komen over het concert. (ik heb er gewerkt tot en met afgelopen zomer)
Hier vind je technische informatie over de hallen. In de Langstraathal (5580m2) passen dus maximaal zo'n 8000 mensen. De feest-capaciteit moet je niet als leidraad nemen, bij een concert heb je natuurlijk een podium etc wat bij een feest veel minder ruimte inneemt.
Die lees ik nooitquote:Op zondag 26 maart 2006 18:42 schreef Seborik het volgende:
Staat op je kaartje.
Ik ook niet.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:51 schreef Seborik het volgende:
Ok, dán mag je camera's meenemen.
www.ticketservice.nl > zoeken op "Iron Maiden" > aantal kaarten selecteren > Zoekenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:13 schreef Ixnay het volgende:
Is het al uitverkocht?
beetje een domper was dat het toen alleen de lopende Eddie was die tijdens het nummer Iron Maiden kwam, in plaats van de grote Wickerman Eddie, die daar eigenlijk hoorde. Die kleine lopende hoorde eigenlijk tijdens The Evil That Men Do.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:51 schreef Raphaelo29 het volgende:
heb IM 1 x gezien als afsluiter van Dynamo een paar jaar geleden toen het zo verschrikkelijk goot van de regen. vond het toen zo sfeervol....Eddie op het podium en de bliksem erboven. vond het tot nog toe 1 van de gaafste concerten die ik meemaakte. ben benieuwd of ik dit keer weer zo zal genieten. heb ieder geval al kaartjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |