Nee...ik was aan het eten en moest prioriteiten stellen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:17 schreef Doderok het volgende:
[..]
rohypnol bedoel je?
Oh, ik snap 'em, jij heb TS' andere topic gelezen...
Vorige week schreeuwde hij telkens *harder* *harder*quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:35 schreef the_jestert het volgende:
zou jij het merken als je ladderzat bent en je word in je reet geneukt?
Maar jij had geen zin meer?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vorige week schreeuwde hij telkens *harder* *harder*
Merkte ze er nix van toen je ze aan het palen was jonge?! geeft nix hoor, maar dat kwam niet omdat ze gedronken hadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:46 schreef McCarthy het volgende:
Drinken maakt de geest wat ruimdenkender en dus zijn de dames dan makkelijker het bed in te krijgen. Maar als je zo'n dronken wijf dan aan het palen bent, merkt ze dat dan wel? Ze is immers ladderzat
OMGquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:35 schreef the_jestert het volgende:
zou jij het merken als je ladderzat bent en je word in je reet geneukt?
wat heeft het volume van je stem te maken met een anale pentratie?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vorige week schreeuwde hij telkens harder
Ik zou denk ik ook harder schreeuwen dan normaals als iemand me anaal aan het uitwonen wasquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:41 schreef the_jestert het volgende:
[..]
wat heeft het volume van je stem te maken met een anale pentratie?
Alsof jij kans maakt dat iemand je neuken wil,quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik zou denk ik ook harder schreeuwen dan normaals als iemand me anaal aan het uitwonen was![]()
![]()
Dat gat is niet gemaakt om te neuken
Die gast is homo...... (serieus) Dus...quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:56 schreef the_jestert het volgende:
maar als je telkens harder schreeuwt concludeer ik dat het met enige regelmaat gebeurd, dat je dus vaker anale stokslagen krijgt
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof jij kans maakt dat iemand je neuken wil,
Hoezo ben je vanplan iemand te verkrachten?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:46 schreef McCarthy het volgende:
Drinken maakt de geest wat ruimdenkender en dus zijn de dames dan makkelijker het bed in te krijgen. Maar als je zo'n dronken wijf dan aan het palen bent, merkt ze dat dan wel? Ze is immers ladderzat
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:59 schreef SHE het volgende:
Ik heb echt geen idee, meestal weet ik er de volgende dag niets meer van
van het vaginale of het anale, of beide?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:59 schreef SHE het volgende:
Ik heb echt geen idee, meestal weet ik er de volgende dag niets meer van
quote:74 percent said women use spring break drinking as an excuse for "outrageous" behavior that the AMA said could include public nudity and dancing on tables.
Of the 27 percent who said they had attended a college spring break trip:
_More than half said they regretted getting sick from drinking on the trip.
_About 40 percent said they regretted passing out or not remembering what they did.
_13 percent said they had sexual activity with more than one partner.
_10 percent said they regretted engaging in public or group sexual activity.
boeiend, als er maar geneukt kan worden toch?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Dus 90 % heeft geen spijt van groepsex, 87% had geen sex met meer dan 1 partner, lijkt me een beetje krom onderzoek, Doderok
Call me stupid, ik zie niet echt onverklaarbare tegenstrijdigheden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Dus 90 % heeft geen spijt van groepsex, 87% had geen sex met meer dan 1 partner, lijkt me een beetje krom onderzoek, Doderok
maar gezien het subforum waarin we zitten ...quote:The women's answers were based both on firsthand experience and the experiences of friends and acquaintances.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |