Kan het zijn dat de horizon enigzins scheef staatquote:
denk dat het gezichtsbedrog is, of hij is rechtgezet op de steiger. ik zal zo eens kijken want ik mag ermee stoeien van Robertjequote:Op woensdag 20 september 2006 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan het zijn dat de horizon enigzins scheef staat
Dat dacht ik eerst ook, maar hoe langer ik naar de foto kijk, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat ie recht staat. Komt door het water en de bergen dat het lijkt alsof de horizon scheef staat.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De steiger staat wel scheef. Maar het is een opgedroogde zee....vandaar dat ie scheef loopt.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent toch handig met PS? als je de foto's in lagen over elkaar zet kan je ze handmatig uitlijnen, dan kan je er alsnog een HDR van makenquote:Op woensdag 20 september 2006 08:28 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben er gisten nog speciaal op uit geweest, de wolken waren zo mooi en ik wou pogen een mooie HDR te maken, maar ik heb per ongeluk mijn statief bewogen dus HDR zit er ff niet in
damn mooie omgeving om te wonenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:54 schreef ElizabethR het volgende:
Renvyle, county Galway.
En dit is geen vakantiekiekje, hier woon ik
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |