abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41974180
Ik ben er gisten nog speciaal op uit geweest, de wolken waren zo mooi en ik wou pogen een mooie HDR te maken, maar ik heb per ongeluk mijn statief bewogen dus HDR zit er ff niet in
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_41974337
het had zo mooi kunnen worden maarja nog maar eens een keertje naartoe :p
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 20 september 2006 @ 10:31:12 #33
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_41976297
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_41977518
Mooi Robertje!!

Ik zou wel eens willen weten wat deze in ZW zou doen met een hoop contrast en wat dodgen en burnen
  woensdag 20 september 2006 @ 11:19:12 #35
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_41977654
Dank je wel. Ik zal zeggen...doe je best

pi_41977728
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:31 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Kan het zijn dat de horizon enigzins scheef staat
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_41978000
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

denk dat het gezichtsbedrog is, of hij is rechtgezet op de steiger. ik zal zo eens kijken want ik mag ermee stoeien van Robertje
pi_41978055
quote:

[..]

Dat dacht ik eerst ook, maar hoe langer ik naar de foto kijk, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat ie recht staat. Komt door het water en de bergen dat het lijkt alsof de horizon scheef staat.

Mooie foto Robertje!
  woensdag 20 september 2006 @ 11:45:48 #39
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_41978425
quote:

[..]

De steiger staat wel scheef. Maar het is een opgedroogde zee....vandaar dat ie scheef loopt.
pi_41980680
Ik heb 'm in een duotoon gezet en ff wat gespeeld. ik heb geprobeerd 'm wat onheilspellend te laten lijken. Is het gelukt? (let wel, brakke TFT hier en zon in het scherm )
http://xs206.xs.to/xs206/06383/deathvalley1.jpg
  woensdag 20 september 2006 @ 14:50:51 #41
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_41983597
Hier heb ik ook een brakke, maar binnenkort krijg ik een nieuwe 17inch TFT-tje. Ik moet er ff aan wennen...ik zal vandaag nog een paar keer kijken
pi_41988507
Of de foto van Robertje nu scheef staat of niet, ik zou 'm toch iets naar rechts kantelen want ik word er bijna misselijk van als ik er naar kijk Dus volgens mij staat ie ook iets scheef.. Verder mooie plaat En ook de bewerking van Puckzzz vind ik niet verkeerd .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  woensdag 20 september 2006 @ 18:38:55 #43
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_41989919
quote:
Op woensdag 20 september 2006 08:28 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben er gisten nog speciaal op uit geweest, de wolken waren zo mooi en ik wou pogen een mooie HDR te maken, maar ik heb per ongeluk mijn statief bewogen dus HDR zit er ff niet in
Je bent toch handig met PS? als je de foto's in lagen over elkaar zet kan je ze handmatig uitlijnen, dan kan je er alsnog een HDR van maken

Ik heb ergens in het HDR topic gelezen hoe, ik weet niet meer waar en anders vraag je het ff in het photoshoptopic
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_41992316
Renvyle, county Galway.
En dit is geen vakantiekiekje, hier woon ik

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_41997566
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:54 schreef ElizabethR het volgende:
Renvyle, county Galway.
En dit is geen vakantiekiekje, hier woon ik

[afbeelding]
damn mooie omgeving om te wonen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')