Zekersquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Jag,
alles goed aan de andere kant van de wereld?
komt zeker door een herindeling van gemeentenquote:
doe je goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zekers. Daar?
Net een optie genomen op:
Sat 22 Apr 06 15:45 Auckland 17:15 Sydney QF120
Sat 29 Apr 06 11:35 Sydney 16:35 Auckland QF43
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zekers. Daar?
Net een optie genomen op:
Sat 22 Apr 06 15:45 Auckland 17:15 Sydney QF120
Sat 29 Apr 06 11:35 Sydney 16:35 Auckland QF43
ik dacht: laat ik weer eens de officiele OP gebruikenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:33 schreef dolle_hond het volgende:
wat een lelijke OP
Yep, ze gaan samenvoegenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
komt zeker door een herindeling van gemeenten
quote:
Altijd.quote:
Ik ga ook niet stemmen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:36 schreef es70 het volgende:
Ik ga niet stemmen. En aangezien Pat zijn machtiging niet heeft ingevuld gaat die dus kennelijk ook niet
.
Je gevoelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga ook niet stemmen.Waar stem je eigenlijk voor?
als ik niet thuis was geweest, dan had ik wel m'n machtiging ingevuld... had m'n zusje voor mij mogen stemmenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:36 schreef es70 het volgende:
Ik ga niet stemmen. En aangezien Pat zijn machtiging niet heeft ingevuld gaat die dus kennelijk ook niet
.
gezelligquote:
gemeenteraadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga ook niet stemmen.Waar stem je eigenlijk voor?
en gerekend vanaf schiphol?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[..]
Altijd.
4328 kilometer en 258.09 euro = 0.06 euro per kilometer.
Ah, gelukkig hebben we dat hier ook.quote:
stemmen dan maarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah, gelukkig hebben we dat hier ook.
dat vrees ik ookquote:
Ik heb nog geen formulier gezien.quote:
dat zei ik toch alquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:42 schreef Glacier het volgende:
Hmm, er komt we weinig van dat opruimen hier
geef je adres maar, stuur ik je wel postquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb nog geen formulier gezien.Sowieso krijg ik hier nooit post.
Jij nog een fijne verjaardag.quote:
gaat wel lukkenquote:
dat wist ik alquote:
Even kijken of je nog in m'n hotmail staat.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
geef je adres maar, stuur ik je wel post
volgens mij welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Even kijken of je nog in m'n hotmail staat.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:18 schreef leonieke het volgende:
Vandaag mochten we 's middags naar huis. De verwarming was kapot op school(eigenlijk weer hersteld vanaf 9u, maar de directeur durfde haar beslissing niet meer intrekken omdat de leerlingen het al wisten
)
Ik minderquote:
thnx leoniekequote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:18 schreef leonieke het volgende:
Gefeliciteerd MutZ
Vandaag mochten we 's middags naar huis. De verwarming was kapot op school(eigenlijk weer hersteld vanaf 9u, maar de directeur durfde haar beslissing niet meer intrekken omdat de leerlingen het al wisten
)
alles wat de afgelopen dagen hier al voorbij gekomen isquote:
hier schijnt ook het zonnetjequote:
Ik heb het ook zo druk gehad eh dat ik hier niet echt gevolgd hebquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
alles wat de afgelopen dagen hier al voorbij gekomen is
sjiekquote:dvd, cd, kettinkje, parfum, portemonnee
minority reportquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb het ook zo druk gehad eh dat ik hier niet echt gevolgd heb![]()
![]()
[..]
sjiek![]()
Welke dvd? (ja ik moet nu ook niet doen alsof ik ga teruglezen eh)
En welk kettinkje?
Wat een vreselijke opmerking...bling-blingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:14 schreef MutZ het volgende:
minority report
en kettinkje is een bling-bling kettinkje volgens m'n zusjetis een zilver kettinkje
Ja bling-bling, ik snap het volledig!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
minority report
en kettinkje is een bling-bling kettinkje volgens m'n zusjetis een zilver kettinkje
ik kan geen mooi plaatje op google vinden...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja bling-bling, ik snap het volledig!![]()
zilver is mooi![]()
En hangt er iets aan?
dat houdt gewoon in dat het glimtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat een vreselijke opmerking...bling-bling
Bij bling-bling moet ik steeds denken aan vreselijk foute types met de meeste ranzige wansmaak artikelen...quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:31 schreef Glacier het volgende:
[..]
Bij bling-bling moet ik steeds denken aan vreselijk foute types met de meeste ranzige wansmaak artikelen...
En jouw kettingkje is dat dus nietDus vandaar dat ik dat zei
werkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
Bah, al die collega's die dingen van me willen ineens
Hoe kan ik zo nou 'doorwerken'
hoi Astridquote:
doe je goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:00 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik ben zo trots op mijik heb mn wiskudneherkansing gemaakt (ging voor mn gevoel
dus ik had een 4 verwacht, normale toets was een 3.1) en ik had een 7.7
mn gemiddelde van net 5.5 naar een 7.2
![]()
Spring ik maar even met jou meequote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:00 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik ben zo trots op mijik heb mn wiskudneherkansing gemaakt (ging voor mn gevoel
dus ik had een 4 verwacht, normale toets was een 3.1) en ik had een 7.7
mn gemiddelde van net 5.5 naar een 7.2
![]()
Dank je welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:46 schreef leonieke het volgende:
Goed nieuws en dus ook minder goed nieuws vandaag Astrid
Maar toch jompelen we voor die goeie punten eh![]()
Oeh.. Ik ga lezenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:23 schreef es70 het volgende:
Gatverdamme wat zijn sommige mensen toch vreselijke wezens.
Misschien kan ik maar beter niet in R&P rondhangen.
Durf het bijna niet te vragen, maar.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:23 schreef es70 het volgende:
Gatverdamme wat zijn sommige mensen toch vreselijke wezens.
Misschien kan ik maar beter niet in R&P rondhangen.
Check maar, ik heb niet zo erg veel posts buiten De Loungequote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen, maar.....
Fijn verhaal weer jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Check maar, ik heb niet zo erg veel posts buiten De Lounge.
Stel...
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:53 schreef qu63 het volgende:
ik heb zelfs 3x gestemd
D66, Leefbaar Hilversum en Groen Links
Gelukkig maar, anders was het echt een zooitje geweest in je hoofd hoorquote:
Het hoogtepuntquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:55 schreef leonieke het volgende:
voor drie zaken verkiezingen?
Het was trouwens een hoogtepunt bij ons in ht nieuws: de verkiezingen in Nederland![]()
Komkommertijd in Belgiequote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:55 schreef leonieke het volgende:
[...]
Het was trouwens een hoogtepunt bij ons in ht nieuws: de verkiezingen in Nederland![]()
Ik heb ook een broek waarvan de sluiting omgekeerd is met de sluiting van al mijn andere broeken, maar zolang ik me goed voel in die broek trek ik me er helemaal niets van aanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:15 schreef es70 het volgende:
Ik heb een nieuwe spijkerbroek. Denk alleen dat het officieel een herenbroek is, de sluiting gaat zo raar...
Nou ja, boeie, het is beter dan een broek met een gat in het kruis. En voor deze prijs mopper ik al helemaal niet
.
Hij zit lekker iigquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb ook een broek waarvan de sluiting omgekeerd is met de sluiting van al mijn andere broeken, maar zolang ik me goed voel in die broek trek ik me er helemaal niets van aan
Wie ziet dat trouwens?
Gelukkig dat ik teruglas, anders had ik gedacht dat je aan het eind van de sex aan ons dachtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:59 schreef leonieke het volgende:
ik moest bij dat hoogtepunt uiteraard direct aan jullie denken eh![]()
Mja, ik draag natuurlijk truien tot op mijn knieënquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij zit lekker iig. 'T is wel te zien hoor (ik draag niet van die hele lange shirts), maar het zou je net op moeten vallen denk ik
.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:23 schreef Glacier het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik teruglas, anders had ik gedacht dat je aan het eind van de sex aan ons dacht
hoi flesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
gefeliciteerd ende hoi aan alle verzamelde zoenbaarheden![]()
Ga es neuken jijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:31 schreef Glacier het volgende:
Ik ben me toch een portie opgefokt
* Glacier holt door het topic heen!
Hoi,quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dag marc
Alles goed? Of ben je er ook niet?![]()
ça va eh...quote:
Las al zoiets jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
ça va eh...
Vandaag vroeger naar huis omdat verwarming kapot was![]()
Voor de rest uiteraard niets gedaan en dan straks tv zien en in bed kruipenrustig uitbollen zeg maar
Ik ga morgen 4 uurtjes gaan lesgeven en dan waarschijnlijk gaan sportenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las al zoiets ja![]()
Echt balen dan weer het dat het niet werkt
Uiteraard niets gedaan
Dat ga ik morgen doen vrees ik
quote:
Arme jij, ze beulen je wel af hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga morgen 4 uurtjes gaan lesgeven en dan waarschijnlijk gaan sporten
En dan uiteraard relaxen van het sporten
quote:
quote:
Kan niet stemmen hierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
opschieten dan, je hebt nog anderhalf uur
hoe komt dat?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu voel ik me zo beroerd als een hond
nu al spijt van je stemkeuze?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan echt niet stemmen hier. Zit netjes in Nederland. Maar kan niet stemmen hierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je kunt overal stemmen
Of zit je in het buitenland?
je bent erg onduidelijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan echt niet stemmen hier. Zit netjes in Nederland. Maar kan niet stemmen hier![]()
en wat als ik je nu wel tegenspreek?quote:
gemeentelijke herindelingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je bent erg onduidelijk
maar goed, als jij zegt dat het niet kan....
We krijgen hier een herindeling. De verwachting is nu dat ze eind november verkiezingen houdenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je bent erg onduidelijk
maar goed, als jij zegt dat het niet kan....
eerst film, dan kan je daarna aan de hand van de docu bepalen of het waarheidsgetrouw was...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:37 schreef D.Rose het volgende:
ik zit met een dilemma
ik heb een film en een docu over hetzelfde onderwerp
De docu schijnt beter te zijn
Ik twijfel wat ik nu eerst ga bekijken
iemand een tip?
en toch spreek ik je wel tegenquote:
quote:
kijk, da's een stuk duidelijkerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We krijgen hier een herindeling. De verwachting is nu dat ze eind november verkiezingen houden
Oftewel je hebt al gestemd of je moet over een paar maanden stemmenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
Kan echt niet stemmen hier. Zit netjes in Nederland. Maar kan niet stemmen hier![]()
er voor of er naquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:37 schreef leonieke het volgende:
Krijg je daar dan verlof voor? Of moet je dat voor of na jouw werk doen?
Over een half jaar dusquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Oftewel je hebt al gestemd of je moet over een paar maanden stemmen
weenie. Grieperig, rillerig, overal spierpijn achtig, kutquote:
bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
eerst film, dan kan je daarna aan de hand van de docu bepalen of het waarheidsgetrouw was...
dat is niet zo mooiquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weenie. Grieperig, rillerig, overal spierpijn achtig, kut
welk onderwerp is het??quote:
beterschapquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
weenie. Grieperig, rillerig, overal spierpijn achtig, kut
Nee.quote:
huh?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/find?s=all&q=dogtown
ervaring?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:44 schreef Glacier het volgende:
[..]
Je kan niet dulden wat je wilt, maar ik weet al wie er als winnaar uit de bus komt
MutZ
van jou had ik dan ook geen bijval verwachtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:44 schreef Glacier het volgende:
[..]
Je kan niet dulden wat je wilt, maar ik weet al wie er als winnaar uit de bus komt
MutZ
hij heeft ervaring met mijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
van jou had ik dan ook geen bijval verwacht
have funquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zal over anderhalf uur verslag uitbrengen
*film gaat kijken
later
beterschapquote:
over een weekquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:48 schreef leonieke het volgende:
Die avatars zijn echt wel kut hoor vind ik
Wanneer is dat spelletje gedaan?
daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:48 schreef leonieke het volgende:
Die avatars zijn echt wel kut hoor vind ik
Wanneer is dat spelletje gedaan?
thxquote:
En morgen glacier ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
thx
en niet zoenen, dan krijg jij het ook
over 6 dagenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens
Opbokken met die ongein.
Een beetje zoals bij phille en ik dusquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
zoenen jullie zo vaak dan? Ik kwam niet verder dan 1 keer per maand
die ene dag in de maand dat ik je even uitleen bedoel je? Dan mogen jullie gaan ganzeborden of zo ja, niet zoenen hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een beetje zoals bij phille en ik dus
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die ene dag in de maand dat ik je even uitleen bedoel je? Dan mogen jullie gaan ganzeborden of zo ja, niet zoenen hoor![]()
neequote:
En waar slaap ik dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die ene dag in de maand dat ik je even uitleen bedoel je? Dan mogen jullie gaan ganzeborden of zo ja, niet zoenen hoor![]()
met een glazen wand ertussenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
En waar slaap ik dan?
En moet ik dan van hem blijven ofzo?![]()
iddquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens
Opbokken met die ongein.
slapen? Die avond kom je weer bij mij liggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
En waar slaap ik dan?
En moet ik dan van hem blijven ofzo?![]()
Jij ziet het allemaal erg positief in... Maar ja, jij moet dan ook al die kilometers niet rijden eh op één dag?!?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
slapen? Die avond kom je weer bij mij liggen
hij denkt zeker dat er geen files staanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij ziet het allemaal erg positief in... Maar ja, jij moet dan ook al die kilometers niet rijden eh op één dag?!?![]()
nee ik laat me rijden, door onze geweldige Nationale Spoorwegenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij ziet het allemaal erg positief in... Maar ja, jij moet dan ook al die kilometers niet rijden eh op één dag?!?![]()
dan heb je nog minder kans dat het goed aflooptquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ik laat me rijden, door onze geweldige Nationale Spoorwegen
en dat dan in combinatie met onze nmbsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ik laat me rijden, door onze geweldige Nationale Spoorwegen
Op de trein? Dat is wel erg koudquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:15 schreef leonieke het volgende:
Mag ik waarschijnlijk gewoon op de trein of in een station slapen![]()
quote:
Belgquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja lach me ook maar uit omdat ik Belg ben.. doen ze hier allemaal![]()
wie??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja lach me ook maar uit omdat ik Belg ben.. doen ze hier allemaal![]()
Ik kan er niets aandoen.. ik ben zo geboren, maar jij bent iemand die er enorm vaak komt. Dat maakt jou erger hoorquote:
ouchquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan er niets aandoen.. ik ben zo geboren, maar jij bent iemand die er enorm vaak komt. Dat maakt jou erger hoor![]()
oh ja ik doe het bewust, jij weet gewoon niet beterquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan er niets aandoen.. ik ben zo geboren, maar jij bent iemand die er enorm vaak komt. Dat maakt jou erger hoor![]()
* MutZ geeft leonieke een knuffelquote:
pff ik kan wel wat hebben hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
ouch
nu spreek je wel heel erg hard de waarheid...
En nog lach je ons terwijl je hier bewust graag vertoeft... Misschien zijn we dan helemaal zo erg nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja ik doe het bewust, jij weet gewoon niet beter
jij verlaagt je dus bewust...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja ik doe het bewust, jij weet gewoon niet beter
Tuurlijk, anders was ik toch ook nooit wat met jou begonnen?quote:
quote:
...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
En nog lach je ons terwijl je hier bewust graag vertoeft... Misschien zijn we dan helemaal zo erg niet![]()
*troost*quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders was ik toch ook nooit wat met jou begonnen?
quote:
Het schijnt van MutZ ook maar die knuffelde me eerst... Niet zeggen tegen hem eh als je hem tegenkomtquote:
quote:
sssttttttquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het schijnt van MutZ ook maar die knuffelde me eerst... Niet zeggen tegen hem eh als je hem tegenkomt![]()
dat doe je toch nietquote:
wist je dat niet?quote:
ben je belg ofzo?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:27 schreef leonieke het volgende:
Ik snap hem weer niet...![]()
Wat mag Fles niet meer doen?
Pff zal mij t boeien, wat mij knuffelt, knuffel ik terugquote:
iig zegt fles dat je het niet voelt als er meerdere mensen tegelijk neuken met jouquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tegen u kan een mens ook niet klappen eh...![]()
had je toch wel wat slimmer ingeschatquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pff zal mij t boeien, wat mij knuffelt, knuffel ik terugBezet of niet
Of zij het voelt weet ik nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
iig zegt fles dat je het niet voelt als er meerdere mensen tegelijk neuken met jou
Waaaaaaarrr haal je dat nu weer uit???quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
iig zegt fles dat je het niet voelt als er meerdere mensen tegelijk neuken met jou
iig voel jij het nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of zij het voelt weet ik nietDaar vraag ik nooit naar eigenlijk
ja laten we het anders ff over het weer hebben ofzo..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:31 schreef Glacier het volgende:
volgens mij wordt het tijd voor een onderwerp switch ofzo
slet... ach... zo noemde jij mij ook pasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waaaaaaarrr haal je dat nu weer uit???
Het ging over knuffelen!
Als knuffelen == neuken, dan ben ik een slet![]()
alsof dat ze geweldig isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
ja laten we het anders ff over het weer hebben ofzo..
wil ik de rest wel weten??quote:
neuken is ook poepen bij jullie, dus kom me nou niet ineens vertellen dat je WEL weet wat knuffelen isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waaaaaaarrr haal je dat nu weer uit???
Het ging over knuffelen!
Als knuffelen == neuken, dan ben ik een slet![]()
doeiquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:34 schreef leonieke het volgende:
Ik wil het alleszins niet weten
Maar ik sluit hier ff af
Doei
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuken is ook poepen bij jullie, dus kom me nou niet ineens vertellen dat je WEL weet wat knuffelen is
dat dacht ik alquote:
beterschapquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik voel me dus best brak ende verrot, en ga nu maar eens mn bedje in met een dikke pot thee. Nog ff voetbal kijken en dan hopelijk ben ik morgen weer inzetbaar
Doeiekes allemaal
Tegelijk en niets voelenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
*proest*quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Tegelijk en niets voelen. Dan ben je beheurlijk uitgewoond denk ik
.
Ik zag te laat dat er van onderwerp veranderd moest wordenquote:
Kim Holland anyone?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:43 schreef es70 het volgende:
Tegelijk en niets voelen. Dan ben je beheurlijk uitgewoond denk ik
.
jajaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zag te laat dat er van onderwerp veranderd moest worden.
doe maar nietquote:
Dat doen we gewoon nuquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:46 schreef es70 het volgende:
Ik zag te laat dat er van onderwerp veranderd moest worden.
Ik ben hopelijk niet de enige die dagenlang niet wil eten als ik dat mens gezien of gehoord heb?quote:
iddquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ben hopelijk niet de enige die dagenlang niet wil eten als ik dat mens gezien of gehoord heb?
Hmzquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz. Was het nou echt nodig om die te noemen
![]()
.
Sorryquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:05 schreef es70 het volgende:
Hmz. Was het nou echt nodig om die te noemen
![]()
.
mogguh jagquote:
sterktequote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:23 schreef Jaguarized het volgende:
En weer weg, ik moet nog een script schrijven die om 11 uur klaar moet zijn
succes en sterktequote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:23 schreef Jaguarized het volgende:
En weer weg, ik moet nog een script schrijven die om 11 uur klaar moet zijn
* MutZ voetbalquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:28 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft inmiddels Nederland 3 aanstaan met de uitslagen van de verkiezingen...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:28 schreef Glacier het volgende:
* Glacier] heeft inmiddels Nederland 3 aanstaan met de uitslagen van de verkiezingen...[/me]
Es muziekquote:
speedyquote:
muziek is ook goedquote:
hoi sjowhanquote:
blond?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:43 schreef Glacier het volgende:
[..]
oh shit, dat is nu
* Glacier zapt
reclame
wel geweest dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:43 schreef Glacier het volgende:
Het verkiezingsgedoe is nu niet echt interessant meer
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nee
Maar ik was vergeten dat er voetbal was
quote:
Er komt veel bij kijken, ben echt gewoon de hele dag druk bezig (vooral hostingaccounts aanmaken, klanten te woord staan, wijzigingen doorvoeren etc), en heb nauwelijks tijd voor andere dingenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
He Sjowhan, hoe bevalt het werken?
truste alvast
Mooi zoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er komt veel bij kijken, ben echt gewoon de hele dag druk bezig (vooral hostingaccounts aanmaken, klanten te woord staan, wijzigingen doorvoeren etc), en heb nauwelijks tijd voor andere dingen.
't Werk bevalt me wel, 16 man personeel, klein maar fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |