Onverstaanbare medewerkers.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
waar zou jij boos om worden bij DE MAC ?
en mc is een afkorting voor?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:47 schreef zoalshetis het volgende:
het is gvd mc!!!
ik word nu heel erg boos.
mcdonalds, niet macdonalds!!quote:
WIl je dat dan ook tegen dat bedrijf zeggen, ze gebruiken de verkeerde urlquote:
kijk nog eens goed.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
WIl je dat dan ook tegen dat bedrijf zeggen, ze gebruiken de verkeerde url
http://www.macdonalds.nl/
ik lees de url nog eens goed..... en het staat er echtquote:
Wat een geweldig lekker wijf zeg... Helemaal mn typequote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
en ze hebben er geen bierterijl ze dat in DUitsland wel hebben.
[afbeelding]
Ze hebben wel meer in Duitslandquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
de eerste keer niet danquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik word boos wanneer die tering clown weer aan me piemel gaat zitten!!!
quote:
vertrouw nooit een man met make up op...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jawel maar toen was ik 5 en vertrouwde ik die kutclown nog
![]()
Eigen schuld... Loop dan niet zo te koop met je ondertitelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jawel maar toen was ik 5 en vertrouwde ik die kutclown nog
![]()
de rechter...waaauwwwquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Als jij boos bent op mcdonalds, dan open je daar maar en topic over.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:07 schreef zoalshetis het volgende:
kan iemand de storende tt aanpassen?
mcdonalds.
Daar ga jij niet over.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Deze titel blijft zoals die is
Als ik naar de Mc ga verwacht ik datquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:47 schreef Trolliebus het volgende:
Als ik bij de McDrive weer een verlept broodje krijg of kanker oude friet. Maar dan laat ik natuurlijk als tegenprestatie een goede teringzooi achter op het parkeerterrein![]()
stoepjong kom van je stoep!quote:
Ik moest glimlachen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:27 schreef moemoe het volgende:
Niet bij de Mc Donalds, wel op een Mc Donald's medewerkster.
McDonald's grmbl
die is er ook niet... het zijn triangel jostis die met schoenzolen frisbienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:56 schreef mynick het volgende:
Ik word boos als ik de kok niet mag spreken.
haha is niks van jou bij. En al zou het jouw topic zijn, het is een onwijs kut topicquote:
en dat bepaal jijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:59 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
haha is niks van jou bij. En al zou het jouw topic zijn, het is een onwijs kut topic![]()
![]()
Topic is ook kut, ik zeg het ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en dat bepaal jij![]()
ongeloflijke behaarde anale paling inbreng werknemer.
Het is mijn topic nu, dus het topic is best oke. Vrouwen en Bier trouwens ookquote:
Dit móet gewoon een foto uit de hemel zijn!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
ik vind der trouwens ook erg leuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |