effe een 50mm opgedaan en de boel in AF gezetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:44 schreef Puckzzz het volgende:
zijn we plots ineens zomaar toch weer on-topic!![]()
Het is kut, das meer dan genoeg om te weten.quote:
Wat hij zegt, maar een willekeurige DBA-er zal me vast tegensprekenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:02 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Het is kut, das meer dan genoeg om te weten.
Oracle is een veredelde boekenkast, van de kwaliteit van Ikea...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:09 schreef Mauro het volgende:
Wat is het dan? En wat kan ik ermee?
Ik wil namelijk niet meer in de bodemwereld zitten en ik krijg nu de kans. Ik wil ook Inspirerend Creatief Tovenaar worden
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:15 schreef Puckzzz het volgende:
het enige wat ik van Oracle weet is van de foutmeldingen die ik er elke keer van krijg
Bij voetbalwedstrijden mag het ook afhankelijk van je apparatuur.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:25 schreef Esto het volgende:
Goedenmiddag!
Ik heb even een vraagje.. Bij concerten mag je niet fotograferen.. Bij voetbal wedstrijden wel.. Hoe zit dat nou met musicals? Daar mag het zeker ook niet ?!
quote:
quote:An oracle can be a person, a place , or a thing. As a person an oracle is a priest or priestess who administers a shrine. Such oracles were considered to be in close contact with a god and thereby able to act as mediums to the god. In this fashion, Greeks could pilgrimage to the oracle in order to ask important questions of the gods and receive their answers. Until late in the history of Delphi, the medium was always a young woman. She would sit on a tripod, go into a state of frenzy, and then relay to the person who asked the question the response of the god. It is worthy of note, that despite the male dominated world of the ancient Greeks this role of direct communion with the god Apollo at Delphi was reserved for a woman. Least we go too far in interpreting the significance of this, however, note that the god's answers were often in riddle form, amphibolies, requiring an interpretation which was done by the shrine's priest. Thus, the old stereotype that women are quite emotional while men are very rational has been around at least since ancient times.
As a place, an oracle was the holy site itself. There were many such shrines in classical times with the greatest being at Delphi where Apollo, the most esteemed of the oracular gods, resided.
Finally, as a thing, it was the pronouncement of the god itself. This is the primary signficance of the word.
Ben op internet al aan het lezen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:24 schreef PdeHoog het volgende:
Heb je nou antwoord MauroZo niet..... Oracle is een vrij gecompliceerd en uitgebreid DBMS met zo zijn eigenaardigheden. De meeste DBA-ers zweren erbij maar voor een "leek" kan het vrij gecompliceerd worden afhankelijk van de wensen en zo
Het is gewoon MS-Access, maar dan 1000x zo ingewikkeld ongeveerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ben op internet al aan het lezen.
Wordt er niet veel duidelijker van maar ik begin te snappen wat je ermee kan doen.
Maar voor de grotere databases bedoeld. Toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is gewoon MS-Access, maar dan 1000x zo ingewikkeld ongeveer
Je vergeet de stabilieteit die gelijk staat aan Novell en Linux. "ssssstttt niet te hard praten anders valt de server om."quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is gewoon MS-Access, maar dan 1000x zo ingewikkeld ongeveer
Kloptquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Maar voor de grotere databases bedoeld. Toch?
Have fun Jelleeequote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:38 schreef Jelleee het volgende:
Hij is gearriveerd!
[afbeelding]
meteen ff doorpitten![]()
Bereid het te lerenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:35 schreef Puckzzz het volgende:
Maar zoeken ze iemand met verstand van Oracle of iemand die bereid is het te leren?
trustequote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:38 schreef Jelleee het volgende:
Hij is gearriveerd!
[afbeelding]
meteen ff doorpitten
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Bereid het te leren
Ze bieden een volledig opleidingstraject daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |