en bedankt he? hij is nu de komende tien minuten die mega grote foto aan het inladenquote:
Denk dat het iets met geld te maken heeft... vermoeden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:00 schreef oYo het volgende:
Wat men allemaal doet voor zo'n xbox. Gewoon een kopen, gaat vast veel sneller.
ja, ga maarquote:
Geaanmeldquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:00 schreef Kleintje het volgende:
nog 1 keer.. dan hou ik hier wel even mijn bek (k-man... dan kan je hier verder spelen)
http://sport.fok.nl/f1/subleagues/1415
SCHRIJF JE NU IN!
Kom ook meedoen met de F1 manager, join het FOT team en laten we heerlijk onderaan eindigen
Mag je dan niet reageren? ??? 't Is toch een forum of zie ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:01 schreef Kleintje het volgende:
OW FUCK.. doe ik het weer. Reageer ik weer op OYO...
Ik zou mijn bek houden!
TOEDELS
ejjj here we go againquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:06 schreef oYo het volgende:
[..]
Mag je dan niet reageren? ??? 't Is toch een forum of zie ik het verkeerd?
En ja we hebben allemaal een eigen mening.
ik wou jullie net een kadootje geven daar:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Jah
Dan moet ik maar hier weer pesten...
zegguh!! Donna is wel ff mother-mother hoor...die hard fokster...ex-mod etc.etc. haar relaties met dit subforum zijn puur fotografisch georienteerd want ze is regelmatig als model te bewonderenquote:
Waarom heb ik het idee dat ik iets verkeerd doe:?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:08 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
ik ga maar werken... anders loopt dit verkeerd af
dus... tot over een half uur maar weer
het is nog niet te laat, je kunt nog altijd kiezen voor een carreerchangequote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:11 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat ik iets verkeerd doe:?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het is nog niet te laat, je kunt nog altijd kiezen voor een carreerchange
als ik je mag aanraden om die van 10 euro bij de Aldi aan te schaffen?quote:
nee mag niet , laatste musical waar ik was (trouwens ook de 1equote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:25 schreef Esto het volgende:
Goedenmiddag!
Ik heb even een vraagje.. Bij concerten mag je niet fotograferen.. Bij voetbal wedstrijden wel.. Hoe zit dat nou met musicals? Daar mag het zeker ook niet ?!
Je mag bij concerten wel fotograferen.. Maar dan moet je in kleien zalen blijven en geen Ahoy elende ezno. Je moet gewoon navraag doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:25 schreef Esto het volgende:
Goedenmiddag!
Ik heb even een vraagje.. Bij concerten mag je niet fotograferen.. Bij voetbal wedstrijden wel.. Hoe zit dat nou met musicals? Daar mag het zeker ook niet ?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |