Ik zal je dit vertellen.....Er zijn mensen die hebben het uitgeschetenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:41 schreef jogy het volgende:
Zo, jij stond niet eens achter in de rij bij het uitdelen van de hersenen, jij hebt heel die rij overgeslagen.
hahhh, recycling dus.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:42 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Ik zal je dit vertellen.....Er zijn mensen die hebben het uitgescheten
Dat zal best.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:42 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Geloof je het zelfquote:
:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:45 schreef Litso het volgende:
oho-oho! jij maakte een kuttopic! Ik ga het zeggen hoor!
Stofjeee! Enjee! Bupaa!
Nee, heb je er last van trouwens?quote:
Jip want ik heb teveelquote:
Zal ik jou is vertellen wat ik er heb uitgeschetenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:42 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Laat me raden het eten van gister ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:47 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Zal ik jou is vertellen wat ik er heb uitgescheten![]()
![]()
![]()
Nee dat geeft afwijkingenquote:
Ik denk dat het jouw herseninhoud was.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:50 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Laat me raden het eten van gister ?
Neen, van eergister.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:50 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Laat me raden het eten van gister ?
jeetje maar dan komt die beste man nooit uitgeschetenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:51 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ik denk dat het jouw herseninhoud was.
Trage stoelgang heb jijquote:
Nee, want dan kan ik lang blijven persen, er komt toch niks uitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:52 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
jeetje maar dan komt die beste man nooit uitgescheten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |