Ik zal je dit vertellen.....Er zijn mensen die hebben het uitgeschetenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:41 schreef jogy het volgende:
Zo, jij stond niet eens achter in de rij bij het uitdelen van de hersenen, jij hebt heel die rij overgeslagen.
hahhh, recycling dus.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:42 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Ik zal je dit vertellen.....Er zijn mensen die hebben het uitgescheten
Dat zal best.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:42 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Geloof je het zelfquote:
:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:45 schreef Litso het volgende:
oho-oho! jij maakte een kuttopic! Ik ga het zeggen hoor!
Stofjeee! Enjee! Bupaa!
Nee, heb je er last van trouwens?quote:
Jip want ik heb teveelquote:
Zal ik jou is vertellen wat ik er heb uitgeschetenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:42 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Laat me raden het eten van gister ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:47 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Zal ik jou is vertellen wat ik er heb uitgescheten![]()
![]()
![]()
Nee dat geeft afwijkingenquote:
Ik denk dat het jouw herseninhoud was.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:50 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Laat me raden het eten van gister ?
Neen, van eergister.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:50 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Laat me raden het eten van gister ?
jeetje maar dan komt die beste man nooit uitgeschetenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:51 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ik denk dat het jouw herseninhoud was.
Trage stoelgang heb jijquote:
Nee, want dan kan ik lang blijven persen, er komt toch niks uitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:52 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
jeetje maar dan komt die beste man nooit uitgescheten
Zit daar zoveel stront, daar in je hoofd?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:52 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
jeetje maar dan komt die beste man nooit uitgescheten
In mijn hoofd ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:53 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Zit daar zoveel stront, daar in je hoofd?
Spijsvertering ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:53 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Dat heeft meer met je spijsvertering te maken. Jeez, zelfs daar ben je te dom voor.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:55 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
In mijn hoofd ?
Neeh in zijn darmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer een iets groter plaatje graag, dat wordt hier heel erg op prijs gesteldquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:57 schreef Cosworth het volgende:
[..]
![]()
Doe deze eens?Om jou wat te bewijzen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle antwoorden op een bericht dat ik schreef heb ik bij elkaar
geraapt, en 't wordt eens tijd de samenvatting samen te stellen.
Hoe moet dat nou?
[..]
![]()
Doe deze eens?Pas gedaan, een IQ van 133SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
als je dat persee wilt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef Kleintje het volgende:
Mag k hier gewoon voor de gein komen trollen?
145quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:00 schreef Cosworth het volgende:
[..]
140.![]()
Maargoed, die test is niets waard.
Mijn eigendunk!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:00 schreef Cosworth het volgende:
[..]
140.![]()
Maargoed, die test is niets waard.
haiquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Slecht topic!
hoe ist met je lont?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef Kleintje het volgende:
Mag k hier gewoon voor de gein komen trollen?
Ik heb nog geen andere tests gedaan, maar behoor volgens Mensa.nl wél tot de 2% slimste mensen van Nederland...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
145![]()
Maar indd kuttest, normaal scoor ik veel hoger.
je lont in je kont?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:02 schreef Kleintje het volgende:
[..]
My ass
Dat gaat je niets aan hoe het met mijn kont gaat!
[..]
![]()
Doe deze eens?Hmmmmmz ik ga het toch maar eens doen ...ben zelfook wel nieuwsgierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle antwoorden op een bericht dat ik schreef heb ik bij elkaar
geraapt, en 't wordt eens tijd de samenvatting samen te stellen.
Hoe moet dat nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |