* Re verbergt alle scharenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:24 schreef Toeps het volgende:
Hallooow!
Ik had vandaag een Nationale Nederlanden commercial, en ik ga groooot in beeld komen! Nog beter dan de Rabo! (Als ze me niet knippen, that is.)
pfff word weer een paar maanden reclame's weg zappenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:24 schreef Toeps het volgende:
Hallooow!
Ik had vandaag een Nationale Nederlanden commercial, en ik ga groooot in beeld komen! Nog beter dan de Rabo! (Als ze me niet knippen, that is.)
Sterker nog, je kunt geen blok meer kijken straks.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
pfff word weer een paar maanden reclame's weg zappen
![]()
ik blij dat ik bijna nooit tv kijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:52 schreef Toeps het volgende:
[..]
Sterker nog, je kunt geen blok meer kijken straks.![]()
De oude Rabo reclame bij het museum draait weer, de nieuwe Rabo reclame, de Planet Internet reclame, de N-N reclame... I'm everywhere!
doe eens verkleden dan,quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:06 schreef prupke het volgende:
Vandaag een boek gekocht: making faces van kevyn aucoin.
Heb geprobeerd om wat na te "schilderen" uit dat boek.
Zit nu met een berg makeup op![]()
BB hop ffkes foto's maken...
resultaat volgt als het ergens op lijkt
ben al wegquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:07 schreef blackbully het volgende:
[..]
doe eens verkleden dan,
haar in model
dan zoek ik een camera![]()
Zo iets?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:06 schreef prupke het volgende:
Vandaag een boek gekocht: making faces van kevyn aucoin.
Heb geprobeerd om wat na te "schilderen" uit dat boek.
Zit nu met een berg makeup op![]()
BB hop ffkes foto's maken...
resultaat volgt als het ergens op lijkt
Ik googlede op "ugly makeup".quote:
Ik vond alleen dit.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:29 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik googlede op "ugly makeup".Maar mijn beoogde grapje was een kind dat met makeup aan de slag was geweest. Die kon ik helaas niet vinden.
Zelfs bij infranview kan je 't weghalen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef Kleintje het volgende:
ik dacht slim te zijn.
Ik dacht.. ik ga wat exif info bekijken van foto's zoals ik ze wil maken. Wellicht leer je er iets van.
Is er van al die foto's geen exif info te vinden.
Kan je dat expres weghalen ofzo???
Die video op video.google.com bedoel je?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Zelfs bij infranview kan je 't weghalen.
Maarre, ik ben slapen.![]()
ff nog door mijn boek bladeren en lezen..
Video van dat WTC-complot net afgekeken (anderhalf uur) en klinkt.. overtuigend.![]()
![]()
Mossel.![]()
Wtf is infranview?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:43 schreef Kleintje het volgende:
wtf is irfanview voor programma?
Uhu, ik had een maand geleden ook nog ff snel IV gedownload, toen bestolen van schijf door mijn pa.. en weekje geleden opnieuw gedownload en nu heb je Solarize, Whaterdrops, Twirl-effecten enzoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Die video op video.google.com bedoel je?
En bij Irfanview heb je volgens mij geen keus... of er moet weer een nieuwere versie zijn die EXIF wel overeind laat
Je vergeet NeatImagequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef Kleintje het volgende:
dus met andere woorden... naast photoshop, paint shop pro en photozoom moet ik deze ook maar installeren?
Nee dus, dit is in een soort plaatjes-browser ofzo, dit kun je dus ook gewoon gebruiken ipv. die windows image-browser die al helemaal irritant is, enzo.. hier heb je geen layers&selective colouring en brushes enzo, hier kun je gewoon snel mee door je foto's scrollen, en snel resizen en kleur instellen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef Kleintje het volgende:
dus met andere woorden... naast photoshop, paint shop pro en photozoom moet ik deze ook maar installeren?
En ACDSee! Heel handig om je foto's niet alleen door te browsen, maar je kunt er (met wat voorbereiding) ook op zoektermen mee werken.quote:
Is dat per foto iedere keer van die woordjes toevoegen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En ACDSee! Heel handig om je foto's niet alleen door te browsen, maar je kunt er (met wat voorbereiding) ook op zoektermen mee werken.
Dat ken ik dus niet..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:57 schreef Kleintje het volgende:
En als ik voor foto's browsen nou acdsee gebruik???
Wow, ik ga dat eens in zijn geheel kijken!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:33 schreef Jelleee het volgende:
Whoa, moet je dit zien van de web-log over het WTC-complot..
Dat van het pentagon is behoorlijk overtuigend..
11 september-gedoe begint op 6:30 ongeveer, en pentagon op 10 minuten.
ACDSee heet de mogelijkheid om sleutelwoorden toe te voegen aan foto's. En op die slutelwoorden kun je weer zoeken. een beetje bewerkelijk, maar het werkt wel fanstastischquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:58 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Is dat per foto iedere keer van die woordjes toevoegen?![]()
[..]
Dat ken ik dus niet..
Kan je daar nog verder in bewerken, of is dat alleen een foto-opspeur iets?
Kheb er wel 's van gehoord dat je woordjes enzo toe kan voegen om 't op te zoeken.
Wel doenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:59 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wow, ik ga dat eens in zijn geheel kijken!Maar niet nu.
Freeware?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ACDSee heet de mogelijkheid om sleutelwoorden toe te voegen aan foto's. En op die slutelwoorden kun je weer zoeken. een beetje bewerkelijk, maar het werkt wel fanstastisch
Hmm ik wil hem downloaden maar dan krijg ik alleen een piepklein bestandje... Kan je die video's alleen online bekijken?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Wel doen![]()
Zitten echt harde feiten in, zoals de brandweer die 3 black-boxes vind, en de CIA zegt dat er geen zijn gevonden, en dat gat in de pentagon dat te klein was voor een boeing, maar wel precies evengroot als een amerikaanse jet.
Dit wist ik dus nog niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ACDSee heet de mogelijkheid om sleutelwoorden toe te voegen aan foto's. En op die slutelwoorden kun je weer zoeken. een beetje bewerkelijk, maar het werkt wel fanstastisch
nou of het echt goed gelukt is?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:26 schreef prupke het volgende:
ik hoop dat ik beter uit de verf kom:)
Helaas... ik zoek de AVI, WMV of whatever ook nog. ik kan hem alleen op Google zienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hmm ik wil hem downloaden maar dan krijg ik alleen een piepklein bestandje... Kan je die video's alleen online bekijken?
Trialware. Zie http://www.acdsee.comquote:
Nouja zolang die daar voor altijd blijft staan is het geen probleem natuurlijk... Maar dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Helaas... ik zoek de AVI, WMV of whatever ook nog. ik kan hem alleen op Google zien
Vertel eens ff wat jullie precies zoeken, misschien heb ik ut hier...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Helaas... ik zoek de AVI, WMV of whatever ook nog. ik kan hem alleen op Google zien
een downloadbare versie van deze film:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:07 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Vertel eens ff wat jullie precies zoeken, misschien heb ik ut hier...
Ik heb gisteren een interviewtje met zijn vader gezien. De tranen stonden in mijn ogen. Het was de bedoeling van zijn vader om middels dat interview de geruchten dat het om drugs ging uit de wereld te helpen maar ik betwijfel of dat gelukt is. Hij vertelde wel dat hij wel eens een sticky rookte. Nu kan ik dat heel goed relativeren en begrijp ik dat dat ook alles is wat hij deed, maar er zullen nog genoeg onwtetende mensen zeggen van "zie je wel, het heeft toch met drugs te maken"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:19 schreef Kleintje het volgende:
Kom er net achter dat ik de jongen die in Den Helder is neergestoken een beetje kende...
En ik kan nu zelf zeggen dat de jongen idd. niets met drugs had...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |