Obstipatie is ook niet alles........quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:16 schreef Thrilled het volgende:
.... maar geen een keer aan de schijt geweest, ......
in dit geval is een gulden middenweg wel zo prettigquote:
Thanks for telling hehehequote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:28 schreef ChopperMick het volgende:
Je wist neem ik aan toch wel dat de ribs die andere klanten hebben laten liggen gewoon weer opgewarmd en opnieuw geserveerd worden in dit soort "restaurants"? Mijn broertje heeft ooit een blauwe maandag in zo'n tent gewerkt.
Dus:
Ribs thuis![]()
Ribs "all you can eat"![]()
![]()
Lower your shields and surrender your avatar. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your avatar will adapt to service us. Resistance is futile!"quote:
ik vind het heerlijk om me soms pauper te voelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
(Onbeperkt) spareribs eten is voor paupers!
Beetje friet? Als ze slim zijn juist zo veel mogelijk friet, nog n stuk goedkoper dan spareribs.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:09 schreef editor2 het volgende:
Beetje friet erbij en jij hebt het gevoel dat je heel wat krijgt.
Rotterdamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:09 schreef editor2 het volgende:
je weet toch dat dit soort acties er niet zijn om gaat om je goed en lekker eten voor te zetten maar gewoon om de zaak te vullen en je via bier geld uit je zak te kloppen?
Die spareribs is oude meuk die ze kwijt willen en dus jou gebruiken. Beetje friet erbij en jij hebt het gevoel dat je heel wat krijgt. Dan kan je beter voor die ¤ 8,00 naar die Kruiskade gaan in Rotterdam met al die eethuisjes waar ik ontdekte dat je zaaaaaaalig voor ¤ 7,50 kunt smikkelen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |