Doe eens een linkje danquote:

ooh dat, lekker boeiend danquote:

Ik heb FNP gestemdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:26 schreef Mukie het volgende:
nog maar ff en dan naar huis, stemmen en uiteten met een vriendin.
Ik verlang naar mn bedje
Wat gaan jullie stemmen?

Was dat?quote:

Fryske Nasjonale Party jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Was dat?
Friese Nationalistische Partij?

ja al die kutbeloftes heb je geen barst aanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fryske Nasjonale Party jaDe nummer 4 gestemd, eerste vrouw op de lijst, de voorzitter van Sandra haar volksdansgroep en de vrouw van de bakker.
En ze staan gewoon precies waar ik ook voor staTegen de fusie met Leeuwarden, voor beter wegenonderhoud en lagere gemeentelijke lasten (een van de duurste gemeentes van Fryslân)

Dan wil ik je de komende 4 jaar ook niet horen huilen over domme belastingen en domme uitgaven.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
Ik poep op de gemeenteik stem wel weer volgend jaar ofzo

post slut dat je bentquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan wil ik je de komende 4 jaar ook niet horen huilen over domme belastingen en domme uitgaven.
MiddagWat een postcount had ik gisteren
![]()
![]()
![]()

Ik zo met m'n huisgenoot als hij klaar is met rijlesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:04 schreef BoJo het volgende:
Ik ga zo gezellig met mijn ouders stemmen na het eten![]()

quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Iemand gemachtigd dan neem ik aan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |