LOTR vind ik niet echt de standaard-fantasie bevatten. Het is toch nét iets anders.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:11 schreef Hugster het volgende:
maargoed het is allemaal één pot nat die fantasie meuk met trollen, spreuken, grotere machten, vage krachten en gaves. En dat is echt TOTAAL niet voor mij, maar anderen kan dat misschien wel weer boeien

omg dat bestond al toen ik nog een klein meisje wasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:10 schreef lipje het volgende:
magic the gathering heeft mooie grafische kunst. Maar het spel zuigt
@Mukie: er is zelfs een nieuwe serie uit.

Die stad heb ik wel, want die special edition was goedkoper dan de normale. Ze moesten die per se kwijt geloof ikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:14 schreef lipje het volgende:
je kon die met kunstwerkjes (miniatuur van gollum + miniatuur van de witte stad) in de speciale limited edition kopen

Ik dacht dat je weg was.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Die stad heb ik wel, want die special edition was goedkoper dan de normale. Ze moesten die per se kwijt geloof ik
Maar dat kunstwerkje ligt alweer ergens in de kast

whehehe t merendeel levert je de oud papierprijs opquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
omg dat bestond al toen ik nog een klein meisje was
Hmmm eens kijken of ik die kaarten ergens nog kan vinden, om te verkopen

speciale aandacht voor mijquote:

mail mij eens dat nieuwtje dan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:56 schreef PeuRac het volgende:
Tering, heb gewoon al 7 uitnodigingen om te komen hospiteren voor een kamer![]()

Staat op de mailquote:

ligt eraan welke je hebt hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:19 schreef lipje het volgende:
[..]
whehehe t merendeel levert je de oud papierprijs op![]()

Dat dacht ik ookquote:

Omdat we er voor hebben gekozen die niet te gebruiken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:40 schreef Geqxon het volgende:
Jullie hebben lekker nog geen reeksenlogo whehehehe.
Hoi!

Die komt niet in de OPquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:26 schreef Klonk het volgende:
dat ding is bijna net zo erg kankerkachel kees aan het worden

Spreek voor jezelf jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:57 schreef PeuRac het volgende:
Hoezo we hebben geen reeksen logo?
BazzoS heeft toch die banner voor boven aan de OP gemaakt en alle users staan er toch in, dat is toch ons samengestelde 'logo'.
Het is je vergeven.quote:

Lees je inquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:57 schreef PeuRac het volgende:
Hoezo we hebben geen reeksen logo?
BazzoS heeft toch die banner voor boven aan de OP gemaakt en alle users staan er toch in, dat is toch ons samengestelde 'logo'.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |