Als er ook mensen zo gek zijn om speciaal te gaan kijken voor een IQ-loze triangeljosti uit een BB-huis zal dat best wel ja.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Zullen er ook mensen zijn die hier dagelijks naar kijken![]()
![]()
![]()
Tan heeft bewezen gevat te zijn, en veel humor te hebben.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Als er ook mensen zo gek zijn om speciaal te gaan kijken voor een IQ-loze triangeljosti uit een BB-huis zal dat best wel ja.
Daarom moet ik er ook zo om lachen, het is gewoon een respectloze crackhoer.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:44 schreef Kimske het volgende:
[..]
![]()
lees eerst die topic's even door, en geef dan je mening;)
Postgeschiedenis van tannquote:
Welke mening?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:49 schreef Kimske het volgende:
ze geeft goed d'r ongezouten mening!
Ze had het nog over jequote:Op maandag 13 maart 2006 22:48 schreef ZilverZwaard het volgende:
[..]
Daarom moet ik er ook zo om lachen, het is gewoon een respectloze crackhoer.
Heeft ze weer aandacht te kort, dat ze nu weer op TV wil. Of had ze weer nieuwe kleren nodig?![]()
Gelukkig was het al wat langer, dat korte vond ik maar niksquote:Op maandag 13 maart 2006 22:53 schreef Arcee het volgende:
Tan ziet er goed uit.
Alleen dat haar zou even een hand doorheen kunnen.
'rookde'?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:56 schreef Roi het volgende:
Zeuren dat andere mensen in het huis ook rookde, zeg er dan wat van, sla ze op hun bek ofzo. Egoist.
quote:"Daar hebben ze het lef niet voor, dat doen ze allemaal op internet... afkraken en uitschelden".
Ook hoe ze er nu (euh ik bedoel donderdag) uitzag?quote:
Err... nee? Maar wat heeft dat met haar opmerking over FOK! te maken?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
Verwacht je dat men bij haar in de rookkamer op kraamvisite komt?![]()
Ongeveer.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook hoe ze er nu (euh ik bedoel donderdag) uitzag?
Ja, of zit ze nog in het BB huis ?quote:
Dat van die Anti's heeft ze ook in het huis al verteldquote:Op maandag 13 maart 2006 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ongeveer.
O, en ik wist ook niet dat ze voor BB had beloofd om niet over Shurendy te beginnen omdat dit de toch al niet zo goede naam van de Antilianen verder aan te tasten (om ze vervolgens bij Jensen weer door het slijk te halen.)
Ik weet niet wat je gehad hebt, maar iets zegt me dat je er in ieder geval genoeg van hebt ingenomen...quote:Op maandag 13 maart 2006 23:08 schreef bhs het volgende:
[..]
Err... nee? Maar wat heeft dat met haar opmerking over FOK! te maken?![]()
Zucht. Laat maar. Wat DOE ik hier???quote:Op maandag 13 maart 2006 23:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik weet niet wat je gehad hebt, maar iets zegt me dat je er in ieder geval genoeg van hebt ingenomen...
en iets zegt mij dat jij als een kip zonder kop aan het raaskallen bentquote:Op maandag 13 maart 2006 23:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gehad hebt, maar iets zegt me dat je er in ieder geval genoeg van hebt ingenomen...
Genoeg van jouquote:Op maandag 13 maart 2006 23:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gehad hebt,
quote:maar iets zegt me dat je er in ieder geval genoeg van hebt 'ingenomen'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |